تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۲۵۷۳۰۵

انتخاب «شهردار» از نگاه جوان‌ترین عضو شورای شهر چرام

۸
۰
کبنا ؛"ابوالفتح بشارت" ۳۰ساله و جوانترین عضو شورای شهر چرام دانشجوی دکترای حسابداری و از  فعالان دانشجویی ستادهای  اصلاح طلبان بوده که قبل از انتخابات به عنوان پدیده از وی نام می بردند این روزها همراه با سایر باتجربه های شورای شهر چرام در اندیشه انتخاب شهرداری هستند که هم متخصص باشد و هم ارتباطات خوبی برای تامین بودجه جهت عمران و آبادانی شهر داشته باشد.

به عنوان پدیده انتخابات شورای شهر چرام و جوانترین عضو نظرتان در مورد وظایف شورای شهر چیست؟
با عرض سلام خدمت شهروندان و مخاطبان محترم پایگاه خبری کبنا نیوز و عرض تبریک عید سعید فطر ،  خوشحال و خرسندم که در کنار چهار فرهیخته فرهنگی میباشم وسعی تلاش خواهم کرد از تجربیات و سوابق ارزشمند این عزیزان نهایت استفاده را داشته باشم و به نظر اینجانب وظایف شورای شهر کاملا مشخص است و مهمترین نکته اینکه اعضای شورا خود را پایبند به وظایف محول شده از سوی قانون بدانند تا از یک طرف عدالت و از طرفی دیگر قانون نهادینه شود.
مهم ترین مشکلات کنونی شهر چرام و برنامه برون رفت از این مشکلات چیست؟
مشکلاتی وجود دارد اما مهم ترین مشکل  بحث فضای سبز که به نوعی نیاز ضروری و فوری به رسیدگی دارد،مشکل پیاده روها که گاها مسدود ویا اینکه  ناهموار  دارای بافت قدیمی  هستتد که میتوان از طریق همیاری  و کمک از امکانات و نیروی انسانی شهرداری چرام این دو مشکل مهم در اسرع وقت برطرف گردند.
مهم ترین کار شورای شهر در ابتدای کار انتخاب شهردارمعیارهای شما برای انتخاب شهردار چیست؟
مهمترین کار شورا تحقیق و بررسی پیرامون ویژگی های یک شهردار توانمند میباشدو مهمترین ویژگی های یک شهردار توانمند ولایق پاکدستی، تجربه، تعهد، تخصص و دارای ارتباطات اجتماعی می باشد
هماهنگی شورای شهر جدید چرام چگونه است و آیا تاکنون جلساتی برای انتخاب شهردار و بررسی مشکلات شهر انجام شده؟
تا کنون به صورت غیررسمی جلسات متعددی داشته ایم ودر آن جلسات پیرامون مشکلات شهر و اولویت بندی مشکلات و از همه مهمتر انتخاب شهردار صحبت هایی داشته ایم.
نظرتان در مورد بازگشت شهرداران قدیم برای به دست گرفتن سکان شهرداری مثل آقای نوری چیست؟
شهرداران قدیم از جمله مهندس نوری زاده به شهر چرام خدمت کردند ودرباره مهندس نوری زاده مثل بقیه گزینه ها احتمال داردکه سکان شهرداری چرام را به ایشان واگذار نماییم.
با توجه به اینکه جنابعالی از فعالان جوان و دانشجویی اصلاح طلب هستید و معتقد به شفافیت مالی  چه برنامه ای برای گزارش عملکرد به مردم در طول مدت شورای شهر دارید و برگزاری جلسات با شهروندان دارید؟
قصد داریم هر چند ماهی یکبار جلساتی با حضور اصحاب رسانه ودر صورت نیاز با مردم داشته باشیم.
گزینه شهرداری چرام چه کسانی هستند و آیا برنامه کاری از آنها خواسته شده است؟
گزینه هایی که مطرح شده اند همه دارای ویژگی های خوبی هستند و می توانند شهرداری چرام را اداره کنند البته تمام گزینه های مطرح شده در حد گمانه زنی می باشند و هنوز راجع به هیچ شخصی از سوی منتخبین تصمیم گیری نشده است و حتی ممکن است از دو گزینه مطرح یعنی نوری زاده و تیموری فر عبور کنیم انشالله در آینده سعی میکنیم همه اعضا روی یک نفر به اجماع برسیم.
نظرتان در مورد عملکرد شهردار فعلی چیست؟
در مورد عملکرد شهردار فعلی قطعا کارهای خوب و خدمات ارزشمندی انجام گرفته وهمچنین نقاط ضعفی هم داشته ،که تلاش ما براین است که کارهای خوب را ادامه و نقاط ضعف را برطرف نماییم.
در پایان از حضوز حماسی مردم شریف در ۲۹ اردیبهشت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نهایت تشکر وقدردانی را دارم  همچنین از تلاش های اصحاب رسانه که بازوی توانمندی برای مدیران در جهت توسعه هستند، امیدوارم با همکاری عزیزانم در شورای شهر و با همفکری و خردجمعی با شهروندان بتوانیم شهری آباد و زیبا برای رفاه و آسایش شهروندان داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بسیجی
Iran, Islamic Republic of
تجربه نشون داده مهندس نوری زاده پاک دست هستند ولی ........... پرونده های اختلاس درحراست استانداری میباشد.اگه نوری شهردارشوند قول داده که تا دوماه اول اختلاس گران اععم از برخی از....... کنونی را به مراجع قضایی معرفی تا حکم برای تک به تکشون حکم صادر بشود
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مهندس نوری قول داده که علاوه بر برنامه به شورای جدید .دراولین اقدام انقلابی اتحامات به شهردار وشورای را پیگیر وبه دستگاه قضا معرفی میشوندفعلی
مهناز
Iran, Islamic Republic of
برای جوان خوش آتیه باصداقت ومورد اعتماد آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
انشالله با بینش و آگاهی بالا گامی مثبت برای شهرمان بردارید
چاسخار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بشارت. انشالله با آن سخنرانی تاریخی و محبوبیت ۹۰% شما بین آحاد مردم گامی بزرگتر در انتخاب شهردار بردارید اگر چه در بین گزینه های نامبرده مهندس تیموری لایق تر است و شما همجنان ایشون را حمایت خواهید کرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
عالی بود منتخب مردم بودن برازنده شماست ؛؛؛ از مدیریت کبنانیوز در چرام که شکار لحظه هاست و افراد مهم را دعوت به مصاحبه میکند متشکریم
ایل چرام
Iran, Islamic Republic of
احسنت دکتر امیدوارم پایان چهارساله سربلند باشی برای دور آینده

میتوانی چون توانایی بالایی داری و خیلی باصداقتی
اهل سیاست
Iran, Islamic Republic of
باسلام انشالله دکتر بشارت بهترین تصمیم را خواهد گرفت ایشان قوی ترین تیم مشاوره ای از پیر و جوان دارد
عباسی آرند
Iran, Islamic Republic of
مشاوران تیم جدید
مرادپور:: شفعیان علیدادی شابون صادقی
حدادی:: قبادی جاوید کریمی زمانی
بشارت::اکبرپور یاری زاده کاظم نژاد
امیری:: باقرفرد علیبازی
سعیدی :: شاهینی گلبهاری باقریان
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1