تاریخ انتشار
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۲۵۷۰۴۴

ضرورت احداث پایگاه بین جاده‌ای در محور دهدشت - پاتاوه

۰
کبنا ؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار کهگیلویه از پایگاه امداد جاده ای فیلگاه بازدید کردند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام غفاریان در این بازدید از پوزش فرماندار کهگیلویه به‌عنوان اولین فرماندار شهرستان نام بردند که همواره از جمعیت هلال احمر حمایت همه جانبه نموده است.
وی بابیان اینکه جمعیت هلال احمر به‌عنوان باسابقه‌ترین اداره شهرستان از امکانات ضعیفی برخوردار بود خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر برای اولین بار در طول تاریخ کهگیلویه و بویراحمد به مدد فرماندار کهگیلویه، اعتبارات و تجهیزات خوبی به این نهاد اختصاص داده شده است.
حجت الاسلام سید جواد غفاریان تعمیر ساختمان اداری، تجهیز پایگاه امداد جاده ای و همچنین احداث پایگاه جاده ای در محور دهدشت- پاتاوه را اولویت‌های جمعیت هلال احمر در سال جاری عنوان کرد و افزود: امیدواریم اعتبار مورد نیاز اختصاص داده شود.
حجت الاسلام غفاریان اظهار داشت: رایزنی با خیرین و اجرای برنامه‌هایی چون کاروان سلامت در دور افتاده ترین نقاط شهرستان و ارائه خدمات بهداشتی، تغذیه ای و کالایی تاکنون بازتاب‌های زیادی داشته و عملکرد درخشان وی موجب دلگرمی همه ما در جمعیت هلال احمر استان است.
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار گفت: تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات پایگاه امداد جاده ای فیلگاه و احداث پایگاه دشت قاضی ازسوی فرمانداری کهگیلویه در اولویت قرار می‌گیرد.
پوزش افزود: گستردگی شهرستان کهگیلویه و پراکندگیان و از همه مهم‌تر اتفاقات غیرمترقبه زیادی که دران روی می‌دهد ضرورت تجهیز بیش از پیش جمعیت هلال احمر کهگیلویه رابرای ارائه خدمات دو چندان می‌کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1