تاریخ انتشار
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۲۵۶۹۹۱

از شایعات پیرامون تعطیلی بانک‌ها تا معضل آتش سوزی

۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد/
روز قدس نمایش همبستگی ملت های مسلمان با فلسطین است
امام جمعه دهدشت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت که این روز نمایش همبستگی و اتحاد ملت های مسلمان با مردم مظلوم فلسطین است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه ای نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: راهپیمایی هر ساله روز قدس به روند مقاومت ملت فلسطین در مقابل جنایت های رژیم اشغالگر اسراییل کمک می کند.
وی بیان کرد که حضور منسجم و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر انزجار از جنایت های رژیم اشغالگر قدس است.
امام جمعه دهدشت روز قدس را روز برادری و وحدت مسلمانان جهان دانست و گفت: مردم در این روز با روحیه استکبار ستیزی، مقاومت و ایستادگی آزادیخواهی را به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام حسینی افزود: رژیم صهیونیستی سالهای زیادی است که با اشغال، قتل و کشتار مردم بی دفاع فلسطین جنایات زیادی مرتکب شده است.
 
پایه های رژیم جعلی صهیونیستی لرزان شده است
امام جمعه موقت یاسوج گفت که پایه های لابی و نامشروع صهیونیستی لرزان شده و بر اساس پیشبینی رهبر فرزانه انقلاب این رژیم در حال سقوط و نابودی است.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: قدس و فلسطین مسأله اول جهان اسلام است و روز جهانی قدس نیز به عنوان یادگار مهم امام خمینی (ره) روز اتحاد مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی به شمار می رود.
وی افزود که برخی اعراب و سران کشورهای اسلامی نه تنها با رژیم صهیونیستی مخالفت نمی کنند بلکه در حال تلاش برای مشروعیت بخشیدن به جنایت های ددمنشانه آن در فلسطین اشغالی هستند که جای تأسف است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: فراموشی و به حاشیه رفتن مسائل مهم قدس و فلسطین از اهداف اصلی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و در همین راستا گروهک های تروریستی داعش را به وجود آورده و به طور همه جانبه از آن حمایت می کنند.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون سال های گذشته حضور دشمن شکن و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری داشتند.
وی ابراز داشت: وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارات جدیدی اعلام کرده برنامه ها و طرح هایی برای مقابله با ایران داریم و از آنجا که جمهوری اسلامی به یک قدرت در منطقه خاورمیانه تبدیل شده اعمال تحریم های جدید نیز اقدامی در راستای کاهش این قدرت است.
امام جمعه موقت یاسوج گفت که حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در کشور سوریه حاوی چند نکته مهم برای دشمنان بود که مهمترین آنها شامل اقتدار نظامی و دفاعی ایران و آمادگی کافی کشور برای دفع هرگونه تهدید داخلی یا خارجی است.
حجت الاسلام حسینی صدر با بیان اینکه اول تا هفتم تیر هر سال به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده، اظهار داشت: امام خمینی (ره) پس از حادثه خونین هفتم تیر فرمودند که آیت الله دکتر بهشتی مظلوم زیست و مظلومانه نیز شهید شد.
وی افزود که قوه قضائیه عامل ایجاد و برقراری عدالت در جامعه بوده و رسالت مسئولان و کارکنان این قوه نیز سنگین است.
حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد به شایعات اخیر در مورد تعطیلی برخی بانک های عامل این استان به دلیل ورشکستگی توجه نکرده و تحت تأثیر قرار نگیرند.
وی عنوان کرد که اقدام برخی مردم کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت سپرده های خود از این بانک ها به ضرر اقتصاد استان بوده و مقوله مهم سرمایه گذاری را دچار مشکل می کند.
 
 
حمله موشکی سپاه لرزه بر اندام صهیونیسم و استکبار انداخته است/ روز قدس نمود وحدت و همدلی اسلامی است
امام جمعه لنده گفت: حمله مقتدرانه و شکوهمند موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش لرزه به اندام استکبار و صهیونیسم انداخته است.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: منطق استکبار منطق زور و کشتار بوده که از آن برای حمایت ازاسرائیل در منطقه خاورمیانه استفاده می‌کند.
وی افزود: ملت ایران مقتدرانه و در زیر سایه رهبری امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت در دفاع از ملت‌های مظلوم ایستادگی می‌کند ولی خیانت برخی سران کشورهای عربی باعث گستاخی صهیونیسم و آمریکای جهانخوار می‌شود.
امام جمعه لنده تصریح کرد: روز قدس تجلی وحدت و اقتدار امت‌های اسلامی بوده که باید در سطوح و ابعاد مختلف خود تقویت شود.
محمودی‌اصل به اقدام تروریستی ۱۷ خرداد در ایران اشاره و یادآور شد: اقدام هوشمندانه و مقتدرانه سپاه پاسداران به مواضع داعش به اربابان و حامیان تروریسم در منطقه فهماند که ایران اسلامی هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
وی با بیان اینکه ملت ایران دفاع از مرزهای خود را به داخل کشور تنها ختم نمی‌کند خاطر نشان کرد: دفاع از کشور در هر جایی که لازم باشد انجام خواهد شد و دشمنان بدانند که گروه تکفیری داعش زیر چکمه‌های مدافعان حرم خرد و شکسته شده است.
خطیب نماز جمعه لنده حمله موشکی سپاه به مواضع داعش را تنبیه تروریسم خواند و گفت: جمهوری اسلامی از توانایی دفاع برخوردار بوده و بر روی امنیت کشور با هیچ کس شوخی ندارد.
محمودی‌اصل قدرت نظامی و موشکی و نقش آن را در دفع تحریم‌ها یادآور شد و گفت: برای توسعه میدان‌های موشکی و امنیتی و دفاعی از هیچ کسی اجازه نمی‌گیریم و به کسی اجازه نخواهیم داد در این میدان‌ها خدشه‌ای وارد سازد.
وی به هفته قوه قضائیه اشاره و افزود: قوه قضائیه نقطه امید و اعتماد مردم بوده که می‌تواند در چهارچوب شرع و قانون جلوی هرگونه بی‌عدالتی ایستادگی و قاطعانه با مفسدان و نجومی‌بگیران و زمین‌خواران مقابله و برخورد کند.
امام جمعه لنده در ادامه به سالروز سوء قصد به رهبری اشاره و یادآور شد: هدف دشمنان از ترور شخصیت‌های کشور مقابله با گسترش نظام و انقلاب بوده ولی هر قطره خون آنها خود درختی از اسلام را در جهان بارور ساخته است.
محمودی‌اصل در پایان به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و گفت: تبلیغات اسلامی با ترویج و نشر آموزه‌های دینی و دین‌باوری در میان جوانان اقدامات قابل قبولی در جهت گشترس انقلاب و نظام اسلامی داشته است.
 
تضعیف سپاه و پاسداران دلیر خیانت به کشور است
رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه پاتاوه در بخش پایانی سخنان خود به پیام سیلی موشکی سپاه به تروریست‌ها و مدافعان منطقه‌ای و بین الملی آنان اشاره و گفت: یعنی ای مستضعفان و مظلومان عالم کسی هست که مشت محکمی به دهان ظالمان و فاسدان بزند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در آخرین جمعه از ماه خدا در مصلای تازه تاسیس امام هادی (ع) شهر پاتاوه با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم روزه‌داربه امامت حجت‌الاسلام ابرهیم چراغی امام جمعه منطقه پاتاوه اقامه گردید.
وی با توصیه و سفارش خود و مومنین به رعایت تقوا و پرهیزگاری به عوامل ۱۸گانه موانع تقوا اشاره و بیان کرد: اولا ندانستن خلقت که ما برای چه به این دنیا آمده‌ایم و اینکه زندگی ما با حیوانات چه فرقی دارد؟ آیا تفاوت‌ها در خوردن و آشامیدن، خوابیدن و مسائل جنسی و از این قبیل است.
چراغی پیامدهای ندانستن هدف خلقت را خسارتهای دنیایی و آخرتی و پیروی نکردن از دین دانست و گفت: خسارتهای دنیایی مانند سختی در زندگی، رفتن برکت از زندگی عمر آسان و مشکلات فراوانی که انسان را از این دنیا و زندگی آن زده می‌کند، می‌باشد.
وی از خسارت‌های آخرتی به عذاب الهی دچار شدن، از رفتن به بهشت محروم شدن و دوری از رحمت خدا دانست.
چراغی در خطبه سیاسی نماز به روز قدس و سخنرانی اخیر رهبر انقلاب اشاره و اظهار کرد: روز قدس نه فقط دفاع و طرفداری از یک عده مردم مظلوم و بی‌گناه که از خانه و کاشانه خود بیرون رانده شده‌اند بلکه روز قدس یعنی مبارزه حق و اسلام با استکبار و ظلم یک عده زورگو از جمله آمریکا و انگلیس و اسرائیل است.
چراغی در ادامه گفت: در دنیایی که رساله حقوقش را ظالمان نوشته‌اند سالهاست سهم کودکان بیگناه فلسطینی گلوله است.
حجت‌الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع شهدا از لسان مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: هرکس به خانواده شهدا بی‌حرمتی کند به کشور خیانت کرده است چون جانفشانی یک عده سرباز دلیر و با ایمان برای امنیت این مرز را زیر سوال می‌برند و روحیه شهادت طلبی را تضعیف می‌کنند که این خود خیانت است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه پاتاوه در بخش پایانی سخنان خود به پیام سیلی موشکی سپاه به تروریست‌ها و مدافعان منطقه‌ای و بین الملی آنان اشاره و گفت: یعنی ای مستضعفان و مظلومان عالم کسی هست که مشت محکمی به دهان ظالمان و فاسدان بزند.
 
برخی سست عنصرهای بی‌غیرت هنوز به قدرت سپاه پی نبرده‌اند
امام جمعه کبگیان با تشکر از فرماندهی کل قوا، شورای امنیت ملی و ریاست محترم قوای سه گانه گفت: برخی سست عنصرها که رگ غیرت ایرانی در بدن ندارند با دیدن ابهت سبزقامتان شجاع سپاه اسلام و نیروی اطلاعات و نظامی ما هنوز می‌ترسند و در توئیت‌هایشان می‌گویند تعامل و گفتمان بهتر از موشک و. . . .است.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۲ تیرماه ۱۳۹۶ کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه به بیانات و توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری به مردم و مسؤولان پرداخت و گفت: مسئله معیشت و اقتصاد مردم با نگاه و توجه جـدی به قشر محروم جامعه مهمترین راهبرد و شاکله بیانات مقام معظم رهبری بود که در سایه مسئولیت پذیری با نگاه برابر در رسیدن به هدف مشترک ایجاد می‌شود.
امام جمعه کبگیان با اشاره به سلب اعتماد مردم از آمریکا از مسئولان نظام خواست که با وحدت گفتار و حضور در میدان با صیانت از انقلاب و آرمانهای اسلام و خون مطهر فرزندان این مرز و بوم همانند آزمونهای قبل از نقلاب سرافراز بیرون بیایند و تا تحویل این انقلاب به صاحب امرش گام به گام مانند شهدا تا پای جان عقب ننشینند.
وی با تبریک روز جهانی قدس گفت: دولت جدید امریکا صراحتا اعلام کرد که هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است اما گویا هنوز تجربیات تلخشان طعم شکر می‌دهد و عبرت نگرفته‌اند
این خطیب جمعه درباره انهدام مقر داعش در دیرالزور گفت: دنیا آموخت که یک اشاره ولی فقیه در کشور ایران مانند صاعقه لرزه بر تن دشمنان این نظام می‌اندازد.
وی با بیان اینکه موشکهای میان برد سپاه سرافراز قدرتمند ما در شش پرتاب بدون رهگیری صددرصد به هدف خورد گفت: آمریکا و متحدانش بدانند و می‌دانند که جواب ترقه بازی سگهای وهابیشان با شلیک موشکهای میان برد هدفمند داده شد و اگر بخواهند شکلک بازی در بیاورند با موشکهای تمام برد ۲۰۰۰ کیلومتری جهنمشان را در همین دنیا به رخشان می‌کشیم.
وحدانی‌فر گفت: ترس دشمن از انرژی هسته‌ای نیست، بلکه از قدرت دفاعی، سیاسی و تهاجم ملزم نیروی نظامی مدرن و شجاع ماست.
امام جمعه کبگیان با تشکر از فرماندهی کل قوا، شورای امنیت ملی و ریاست محترم قوای سه گانه گفت: برخی سست عنصرها که رگ غیرت ایرانی در بدن ندارند با دیدن ابهت سبزقامتان شجاع سپاه اسلام و نیروی اطلاعات و نظامی ما هنوز می‌ترسند و در توئیت‌هایشان می‌گویند تعامل و گفتمان بهتر از موشک و. . . .است.
وی گفت: اما بدانند که دنیا دنیای گفتمان نیست بلکه دنیای موشک است و در توئیت‌هایشان بنویسند اینجا ایران است، هشتاد میلیون سرباز با اشاره ولی فقیه جهنم کفار را در همین دنیا به پا می‌کنند
وحدانی‌فر با اشاره به معضل آتش سوزی در بویراحمد خاصه در بخش پرجنگل کبگیان گفت: همکاری ارگانهای مختلف دولتی و طیفهای مردمی با سپاه و بسیج در همکاری با منابع طبیعی در اطفای حریق ستودنی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1