تاریخ انتشار
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۵۶۹۸۹

پشت پرده تذکر تاجگردون به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چیست؟

۲۳
۰
کبنا ؛شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سه نماینده استان در مجلس (زارعی، تاجگردون و هاشمی‌پور) در حالی برگزار شد که موضوع اعتبارات یک سوم مناطق نفت خیز و دو سوم مناطق توسعه نیافته مورد بحث مسئولان و اختلاف نظر و ناراحتی سه نماینده استان شد تاجایی که نماینده کهگیلویه بزرگ حرف‌ها را بازی با الفاظ دانست، آنطوری که از شواهد مشخص بود گویا مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد قبل از جلسه یکم تیرماه شورای برنامه‌ریزی بحث‌های داغی را پیرامون توزیع اعتبارات نفت (یک سوم و دو سوم) داشتند و بین آنها چه گذشت الله اعلم.

غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون‌های برنامه و بودجه مجلس در این جلسه بیان کرد: قبل از این جلسه فهمیدم که برخی از مسئولان حرف‌های را پیرامون توزیع اعتبارات یک سوم (مناطق نفت خیز) و دو سوم (مناطق توسعه نیافته) زده‌اند، او گفته بود؛ «تازه فهمیدم که اعتبارات یک سوم مناطق نفت خیز و دو سوم مناطق توسعه نیافته مورد بحث مسوولان استان است که این جای تاسف دارد.»
تذکر تاجگردون به رئیس سازمان برنامه و بودجه و تأسف او از بحث مسئولان و نمایندگان شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ و بویراحمد و دنا اوج ناراحتی تاجگردون را به مخاطبین انتقال می‌دهد.
نماینده مردم گچساران و باشت به حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌گوید: اگر شائبه‌ای در مورد قانون بودجه وجود داشت باید به من می‌گفتید نه به تهران نامه می‌زدید، من در تهران برای خودم کسی هستم. حق این نیست که اعتبارات مناطق نفت‌خیز گچساران و بهمئی به دیگر مناطق خصوصا شهر یاسوج اختصاص داده شود که طبق قانون این کار خلاف و اعتبارات متعلق به مناطق نفت خیز است.
اگر چه بعد از تذکر تاجگردون به رئیس سازمان برنامه و بودجه سید موسی خادمی استاندار در حمایت از نوروزی جلوی نماینده گچساران ایستاد و تذکرش را وارد ندانست و گفت: تذکر نماینده باشت و گچساران به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وارد نیست و ایرادی به این سازمان نیست اگر شائبه و مشکلی وجود دارد از سازمان مدیریت کشور است.
البته خادمی برای پایان دادن به بحث سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد (هاشمی‌پور، زارعی و تاجگردون) گفت ۱۰ روز دیگر در خصوص توزیع اعتبارات استان هم از سهم دو سوم نفت و هم سهم یک سوم گرفته می‌شود.

اما ذکر چند نکته و سئوال:
* براستی چه اتفاقاتی افتاده بود که حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه به جای اینکه با غلام رضا تاجگردون در خصوص نحوه توزیع اعتبارات نفت مکاتبه و یا اصلاً با تلفنی از مرادش رفع ابهام بکند، به سازمان برنامه و بودجه کشور در این رابطه نامه می‌نویسد؟ نوروزی حضورش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را مدیون تاجگردون است.
* تاجگردون سال‌ها ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را بر عهده دارد و قاعدتاً هیچ کس به اندازه او از بودجه‌ و اعتبارات و برنامه‌های کشور بر اساس آنچه وظیفه ذاتی این کمیسیون تخصصی است، اطلاع ندارد.
*چرا تاجگردون در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد (یکم تیرماه) گفت: من برای خودم در تهران کسی هستم.
* آیا حسن نوروزی به سخن تاجگردون که برای خودش در تهران کسی هست، اعتماد نداشت و به همین دلیل با تهرانی‌ها مکاتبه کرد و شاید به این دلیل بود که خواست به دو نماینده دیگر بگوید حرف تهرانی‌ها با تاجگردون یکی است؟
*چرا عدل هاشمی‌پور بعضی سخنان را بازی با الفاظ و خواستار بازی نکردن با شاخص‌ها شد و البته تاجگردون را هم مایه افتخار استان دانست.
* علت حمایت «خادمی» از حسن نوروزی و ایستادن در مقابل تاجگردون و تذکر به او چه بود؟
*منظور «زارعی» نماینده بویراحمد و دنا از افرادی که نمی‌خواهند بشنوند و یا حرف‌ها را قبول کنند، چه کسانی بودند؟
*پشت پرده نامه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به تهران چه بود؟
* شاید همه این حرف و حدیث‌ها دعوای...
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
هنوز / چشم به شعله های آتش گچساران دارند تا در ییلاق به هشان خوش بگذرد و به آن دیار سوخته آتش
رها
Iran, Islamic Republic of
تا نفت تمام شد سهم گچساران را از جلب توریسم وهوای خنک و لطیف یاسوج خواهیم داد .
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون منظورش اینه که خودمونی بایدبمن میگفتی وحمایت اقای استاندارازنظرروال قانون رامیگه درکل تاجگردون درست میگه که بایدمطالب رابین خودحل کنیم نه اینکه به جاهای دیگه کشیده شود
کهگیلویه ای درگچساران
Iran, Islamic Republic of
به تاجگردون حسودی نکنیدگناه بزرگیه والحسود لا یسود اماغبطه بخورید چون باعث پیشرفت ورقابت سالم میشود .....
تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
به جراًت یکى از کارآمد و دانشگاهى ترین مدیران استان دکتر نوروزى مى باشند و مطمینا در تخصیص بودجه هیچگونه گرایشى نسبت به شهرى نخواهد داشت و آخرت خود رو فداى گروه و شخصى نخواهد کرد
علی
کسی که فقط با پیمانکاران ریخت و پاس می‌کنه چطور میخواد تو مدیریت استان جا داشته باشه تعجب میکنم ملت ما هنوز دوست پیمانکاران نشناخته
مهمان
Iran, Islamic Republic of
"من برای خودم در تهران کسی هستم." !!!! البته، صد البته. ولی بگذارید مسئولین استان وظایفشان را انجام دهند. اگر در تهران کسی هستید ، در استان هم افراد خودشان را کسی می دانند و وظیفه خود می دانند که مستقلا و بدون اینکه به آن ها تحمیل شود وظایف خود را انجام دهند.
داروین علی پور
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر ما هم به دنیال قانون و قانون گرایی هستیم و استان خود را قانون مند می دانیم پس باید حق به دکتر تاجگردون داد زیرا که سالهاست که این حق نفت رو از زمان تصویب تا حالا به ناحق در جاهای دیگر بدون و ضابطه و قانون هزینه شده مدارکش موجود است حالا یکنفر پیداشد حق را به حقدار میدهد این اگر کار بدی است پس وای بحال دیگر کارهای ما. استاندار عزیز شما چرا که دم از قانون و قانون گرایی میزنید. دکتر نوروزی هم باید از اهلش بپرسد. سوال کردن عیب نیست ندانستن عیب است نوروزی عزیز
هم استاني
Iran, Islamic Republic of
در این زمینه(بودجه کشوری وبرنامه ریزی)حقیقتا باتجربه تر ونظیر دکترتاجگردون در مملکت کسی رانداریم،یک عمری را در سازمان برنامه و بودجه کشورمدیر بودند واکنون مهمترین پست را در مجلس چندین سال است دارند یعنی رئیس برنامه وبودجه همچنین پست مهمتر از آن "رئیس کمیسیون تلفیق "مجلس میباشد که عزیزان شوخی نیست اینچنین مسئولیتهایی به همین راحتی در این کشورنصیب کسی نمیشود ،واقعا میبایست یک فرد اداری باشید تا جایگاه همچین مسئولیتهایی را متوجه باشدواستان ما واقعا باید به همچین نخبگانی افتخار کند ونظیر این افراد درکسور رشد کنند تابلکه مانند شهرهای اصفهان،یزد یا تبریز استانمان جایگاهی در مملکت بدست بیاورد،امید است انشالله خواهشا بجای تخریب ،تشویق وحمایت را شاهد باشیم
Iran, Islamic Republic of
پس از درآمد توریست یاسوج به شهرهای دیگر هم بدین
نظری
Iran, Islamic Republic of
دکتر نوروزی از مدیران بی غرض، توانمند و متخصص است و خداکنه از نظر فکری به جایی برسیم که مبنای قضاوت ما در مورد عملکرد افراد خواسته ها و منافع شخصی نباشه.
سید کد خدا زاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر نوروزی در دانشگاه استاد من بود و فوق العاده مردی باسواد،مهربان،خوش بیان بود به امید موفقیت روز افزون دکتر نوروزی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون یه جوری حرف میزنی مثل اینکه میخوای به مردم استان منت بذاری
حمیدزمانی گچساران
Iran, Islamic Republic of
جدا دکترنوروزی هم ازنظرتخصص وهم درایت وهمشجاعت یکی ازخبره ترین افرادی است که تو کشورسرآمدبوده وکارش عدالت محوربوده وهیچ فرقی رادرگسترش عدالت درتقسیم بودجه مدنظرنداردوضمن احترام به تمامی نمایندگان محترم استان بایدبگویم که وی مدیری است کاربلدکه همه نمایندگان بایدپله های ترقی وی رابرنامه ریزی نمایند خداوندایشان رابرای مردم استان حفظ نماید انشاءالله
شهروند
Iran, Islamic Republic of
... همش توجلسات ..
مقیمی
Romania
این. کبنا می خواهید محبوبیت از دست رفته تاج با این حرف های..دست آورید تاج با حربه اینکه بودجه را یاسوج می خوره برای خودش کسی شد برای گچساران هیچ کاری نشده پول نفت کجاست با این قیمت نفت آدم های خیلی ..باید باور کنن ای..
خامی
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهتری و هماهنگترین مدیر با نمایند ها دکتر نوروزی است .
زیاد شلوغش نکن . اونا خودشون میدونن چکار میکنن
سید
Iran, Islamic Republic of
خ....ر ب..
سید
Iran, Islamic Republic of
.. بویراحمد با وجود ب..مثل ..
سید
Iran, Islamic Republic of
اقای ن...
Iran, Islamic Republic of
اخ سی .. که ...
بیات
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت کبنا باسلام ؛ هر گونه نظری که باب میلتان باشد منتشر می کنید و اونایی که خلاف میلتان است منتشر نمی کنید یا اینکه ترس از مدیرانی دارید که انتقاد صادقانه و سازنده از انها می شود منتشر نمی کنید ؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
نوروزی رو که تاجگردون گذاشت مدیر
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1