تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۲۵۶۶۷۰

وقتی تاجگردون از رئیس برنامه بودجه استان گلایه دارد؛ باید به من می‌گفتید نه تهرانی‌ها

۱۹
۰
کبنا ؛نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اسلامی گفت: حق این نیست که اعتبارات مناطق نفت‌خیز گچساران و بهمئی به دیگر مناطق خصوصا شهر یاسوج اختصاص داده شود که طبق قانون این کار خلاف و اعتبارات متعلق به مناطق نفت خیز است.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در خصوص محاسبه سهم اعتبارات استان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ردیف محاسبه سهم اعتبارات، ۱/۱ درصد از اعتبارات استانی به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته، و برای توزیع اعتبارات ۱۳ میلیارد تومان ابلاغ شد.
غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: در اعتبارات تربیت بدنی، اشتغال و رشد اقتصادی مناطق از جدول توزیع مناطق محروم اعمال شد، که سهم استان کمی بالاتر از استان های دیگر شده است.
وی بیان داشت: استان از لحاظ میزان اعتبارات جز کوچکترین استان های کشور است، که در اختصاص اعتبار سهم ۱۶ استان دیگر از استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر است، و از لحاظ میزان اعتبارات استان هفدهم هستیم.
غلام‌رضا تاجگردون که در شورای برنامه‌ریزی استان از بحث‌های که پیرامون یک سوم و دو سوم اعتبارات نفت شده بود، گلایه داشت، اظهار کرد: دیروز فهمیدم که اعتبارات یک سوم مناطق نفت خیز و دو سوم مناطق توسعه نیافته مورد بحث مسوولان استان است که این جای تاسف دارد. در خصوص اعتبارات ۲ درصد و ۳ درصد نفت با دقت تصمیم‌گیری شود که من در این خصوص از رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار استان و رئیس دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارم.
تاجگردون خطاب به حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: اگر شائبه‌ای در مورد قانون بودجه وجود داشت باید به من می‌گفتید نه به تهران نامه می‌زدید، من در تهران برای خودم کسی هستم.
وی افزود: حق این نیست که اعتبارات مناطق نفت‌خیز گچساران و بهمئی به دیگر مناطق خصوصا شهر یاسوج اختصاص داده شود که طبق قانون این کار خلاف و اعتبارات متعلق به مناطق نفت خیز است.
غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در خطاب به دو نماینده دیگر استان گفت: بنده ۳ ماده ۲۶ قانون برنامه ششم توسعه این موضوع یعنی توزیع اعتبارات نفت بیان شده است، ما همه هدف مشترک داریم و اختلاف نظری نداریم اما به خاطر اینکه در استان کوچکی هستیم چنین حاشیه‌های وجود دارد و این در حالی است که در استان‌های بزرگ بدون این حاشیه‌ها و با تعامل و هماهنگی کارهای توسعه استان خود را پیش می‌برند.
تاجگردون افزود: اگر خلاف قانون عمل شود و حق کسی تضییع شود دیوان محاسبات جلوی تخلف را خواهد گرفت و نمایندگان به قانون دو درصد و سه درصد به خوبی نگاه بیندازند و استعلام بگیرند و بحث‌های این شکلی را در چنین جلساتی مطرح نکنید، ما سه نماینده با هم هستیم و در خصوص دو سوم نفت و گاز باید منصفانه قضاوت شود و حق نیست که سهم مناطق نفت خیز بهمئی و گچساران را به یاسوج بدهیم.
این نماینده افزود: در سال‌های گذشته گچساران ۶۰۰ بشکه نفت تولید می‌کرد که فقط ۳۰ درصد اعتبار به او اختصاص می‌دادند.
تاجگردون خطاب به هاشمی‌پور اضافه کرد: سه سال پیش همین موضوع را به آقای بزرگواری توزیع دادم، خلاف برنامه ششم نیست و این مسئله با حضور نمایندگان در صحن علنی مجلس تصویب شد، این ماده ۲۶ قانون بودجه، چیز جدیدی نیست که بخواهیم روی آن بحث کنیم و نمایندگان این قانون را تصویب کردند.
 


تاجگردون بیان کرد: دیروز فهمیدم که اعتبارات یک سوم مناطق نفت خیز و دو سوم مناطق توسعه نیافته مورد بحث مسوولان استان است که این جای تاسف دارد که اگر شائبه‌ای در مورد قانون بودجه وجود داشت باید به من می‌گفتید نه به تهران نامه می‌زدید.

وی اشاره کرد: حق این نیست که اعتبارات مناطق نفت‌خیز گچساران و بهمئی به دیگر مناطق خصوصا شهر یاسوج اختصاص داده شود که طبق قانون این کار خلاف و اعتبارات متعلق به مناطق نفت خیز است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
برای ما اسطوره هستی تاجگردون :)
Iran, Islamic Republic of
از ادار..چی گلایه نداری بس کن سکوت بسه در قیامت جوابگوی مردم اقای نماینده.
همکار......شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
دم تاجگردون گرررررررررم،زنده باشن الههههههی...
جوجو
Romania
درود بر حاج علام
هم استاني
Iran, Islamic Republic of
اصلا یاسوج سهمی ندارد نفت را گچساران تولید میکندودود بوی گازش نصیب مردم این شهر میشود انوقت یاسوج چیکاره است این وسط؟
Uyy
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون زیاد خوشحال نباشند که ۱۷ م یا ۱۶ م اعتبارات هستیم
حواسشون باشه که ما استان نفت خیز هستیم و سهم اعتباراتمون باید بیشتر باشه
اینا توی مجلس چکار میکنند؟
مگه نباید اعتبارات بیشتری بگیرند تا استان از محرومیت دربیاد؟
مگه نباید ما را هم طراز استان های دیگر برسانند و بگویند تا کی باید ما منطقه محروم باشیم؟ مگه نباید همه ی کشور به یک اندازه تا الان باید تا الان آباد شده باشد؟ چرا هنوز منطقه محرومیم؟ چون نمایندگان ما نتوانستند حق ما را بگیرند
علی
سیستم اداری هست دیگه جناب تاجگردون به نظرت باید مکاتبات اداری هم به شما بگن
شهابی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون چرا کار رو برای خودتون سخت میکنید، گچساران رو استان کنید و خلاص، چرا باید مردم باباکلان و ابشیرین و خیراباد دود نفت رو بخورن ولی پولش رو به دیگری بدن
تخصیص منابع
Iran, Islamic Republic of
عدم آگاهی و اشراف به قوانین و مقررات وضع شده از سوی بعضی از مدیران و از طرفی عدم رعایت سلسله مراتب مکاتبان ادری سبب چنین اشکالاتی میگردد وگر نه واضح و روشن است مثلا در بحث اشتغال موضوع بومی بودن در هر سطحی لازم الجرا است .
همشهري
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون فعلأ اول منم منم کردناتونه...یادتون نره اگه شما و أمثال شما تهران واسه خودتون کسی شدید،به واسطه رأی و انتخاب این مردم بودن
اگر مردم نبودند پس شمایی هم وجود نداشت که منیّتی داشته باشید
کارمند بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
((وی بیان داشت: استان از لحاظ میزان اعتبارات جز کوچکترین استان های کشور است، که در اختصاص اعتبار سهم ۱۶ استان دیگر از استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر است، و از لحاظ میزان اعتبارات استان هفدهم هستیم.))

وقتی شما رئیس کمیسیون برنامه وبودجه باشید ، اوضاع بهتر از این نمیشه !!!!

حالا دیگه هی نگید من چقدر بودجه در این استان و گچساران آوردم !!!!!!!!!!!
دگمبزون
Iran, Islamic Republic of
خودت گذاشتیش خودتم ورشدار،کارسختی که نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
رییس برنامه بودجه استان ضعیفترین مدیره
محمد ياسوج
Iran, Islamic Republic of
شماها کجسارانی فقط یک تؤمنّی که از نفت میخاد بیاد تَو استان موضع میکیریم وکرنه نفت کجساران زیر نظر خوزستان است شماها که جهارتا مخزن نفت دارید بقیه اش تَو استان بوشهر و خوزستان است است فقط اداره اش مال کجساران است تازه اونم زیر نظر اهواز بس دیکه این زبان درازی شما مال جیه
سعيد
Iran, Islamic Republic of
درود بر نوروزی
ناشناس
باراول که نیست یاسوج ازقدیم الایام باگچساران ..وحق مردم گچساران.. بیشترین بیکاری درشهرنفت خیز واقعافاجعه است ما..کردیم که جلوی..رابگیریم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
موضوع در بند ۳ ماده ۲۶ قانون برنامه ششم توسعه
۳- سه‌درصد(۳%) از درآمد حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی خالص صادرات گاز طبیعی را به‌ترتیب یک‌سوم به استان‌های نفت‌خیز و گازخیز و دوسوم به مناطق و شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته جهت اجرای برنامه‌های عمرانی در قالب بودجه‌های سنواتی با تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان‌ها اختصاص دهد.

د ر این بند صراحتاً بیان شده استان های نفت خیز و نه شهرستان های نفت خیز.
حمید
Netherlands
حق با ..
واقع گرا
Iran, Islamic Republic of
در. جواب ۱۲گچساران افتخار استانه وگرنه .. هم.. طوری که سپیدان و نورآباد. و بابامیدان هم حاضر... زمانی گچساران وجود داشت یاسوج یه. پس به چه مینازی هنوز. خیلیا نمی دونن شهری بنام .. هم وجود داره چه برسه به اینکه ..باشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1