تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۲۵۶۲۵۶

آخرین خبر از «استخدام‌های بی‌ضابطه» و ۵ دستگاه دولتی که به دادگاه معرفی شدند

۹
۰
کبنا ؛رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۵ مدیر دستگاه اجرایی در بحث استخدام‌های بی‌ضابطه به دستگاه قضایی معرفی شدند.
به گزارش کبنا، سیدمهدی تقوی در نشست خبری قوه قضاییه، اظهار کرد: ۵۰ فقره گزارش کیفری به دادسرای استان ارجاع داده شده، که حداقل ۴۰ نفر از متهمان مدیران کل دولتی، مدیران عامل شرکت ها، اعضای شورای شهر یا شهرداران استان بوده اند.
وی اضافه کرد: ۸۰ فقره گزارش تخلفات مالی به سازمان بازرسی استان ارجاع داده شد، که از مجموع ۲۰۰ نفر متهم این پرونده‌ها را ۴۵ نفر از مسئولان دولتی، مسئولان دانشگاهی و اعضای شورای شهر و شهرداران تشکیل می‌دهند که میزان تخلفات این پرونده‌ها از ۳۰ میلیارد ریال تا ۳۶۵ میلیارد ریال است.
تقوی افزود: البته ۹۸  درصد مدیران استان ما سالم و مقید به اجرای قانون هستند ولی اطلاعات مالی ضعیفی دارند و بخشی از تخلفات آنها به همین دلیل است که باید آموزش‌ها لازم در این حوزه به آنها ارائه شود.
تقوی با اشاره به استخدام های بی ضابطه در استان که از سوی رسانه ها در سال گذشته مطرح شد، اظهار داشت: در سال گذشته ۵ دستگاه اجرایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی بیان داشت: شهروندان هرگونه شکایتی که داشته باشند می توانند در سامانه رسیدگی شکایات مردمی به آدرس www.bazresi.ir ثبت نمایند.
وی تصریح کرد: سازمان بازرسی استان بیش از ۶۸۰ فقره شکایات از دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۵ را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد که از این تعداد بیشترین شکایت مربوط به جهاد کشاورزی با ۸۴ فقره، شهرداری ۶۳ فقره و منابع طبیعی با ۵۰ فقره بود.
وی افزود: البته بالابودن آمار این دستگاه های اجرایی به دلیل مراجعه زیاد ارباب رجوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عدل
Iran, Islamic Republic of
لطفا به اداره امور مالیاتی هم سری بزنید
کارشناس بیماریها
Iran, Islamic Republic of
(( سیدمهدی تقوی در نشست خبری قوه قضاییه، اظهار کرد: ۵۰ فقره گزارش کیفری به دادسرای استان ارجاع داده شده، که حداقل ۴۰ نفر از متهمان مدیران کل دولتی، مدیران عامل شرکت ها، اعضای شورای شهر یا شهرداران استان بوده اند.))

(( تقوی افزود: البته ۹۸ درصد مدیران استان ما سالم و مقید به اجرای قانون هستند ولی اطلاعات مالی ضعیفی دارند و بخشی از تخلفات آنها به همین دلیل است که باید آموزش‌ها لازم در این حوزه به آنها ارائه شود.))

قضاوت با شما ؟؟؟؟!!!!!!
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
چون ازروحانی حمایت کردندحالابهانه استخدامی هاپیش امده
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم شماکه میفرماییدبادستگاههای متخلف برخوردشده ؟نتیجه برخوردچه بودکدام دستگاه باهاش برخورد شدمردم بایدبرخوردشمارالمس کنندیه .. باشیدبعنوان مثال .. استان ۶نفرنیروی قراردادی و۲۱نفرنیروی شرکتی بدون آزمون بکارگرفت خب چه برخوردی دراین دستگاه صورت گرفت؟والارئیس وروساپزمیدن میگن..کی باشه اداره..کی باشه که بخواهندبامابرخوردکنند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم فقط کسانی که بی رابطه هستند دردام دولت می افتند وشما هم خوب می دانید .
در سال ۹۳تعداد ۲۰حکم تخریب صادر شد در منطقه دشتگز گچساران اما با رابطه که جای ضابطه را گرفته اجرا نشد وحدود ۳سال ازان می گذرد .
برق
Iran, Islamic Republic of
از مدیر کل محترم بازرسی استدعا دارم شرکت توزیع برق ونواحی را به جد تحت نظر داشته باشید به...
چرام سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خداگواهه اغلب شکایات ارسالی به حوزه های نظارتی از سر حسادت هست. برادر حاج تقوی عزیز: شما انسان مومنی هستی و سازمان بازرسی یعنی حفظ آبروی مومن..اما یقین می دهیم به شما که ۹۸ درصد نامه ها به شما از سرحسادت و کینه ورزی ها است. خواهشمندیم مراقب آبروی مردم و مسوولان باشید
بیکار
Iran, Islamic Republic of
دارای مدرک لیسانس هستم رفتم پیش گ...مسعول ... و از اتاق بیرونم کرد و گفت کار نداریم اما گفتن .. ۸۰ نفر شرکتی گرفت وقوم های خودش و معاونش ... و یکی گفت.. حسابداری ۵ نفر گذاشت و سیسخت سر کارن ترا به امام هشتم به فریاد برسین
کارمند بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
لطفا در خصوص پرونده بیمارستان رجایی گچساران در اسفند ماه ۹۴ اطلاع رسانی شفاف بکنید .

زیرا دانستن حق ماست !!!!

. اصلی در حال حاضر ارتقاء یافته است !!!!؟؟؟؟
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1