تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۲۵۶۲۵۱

تشریح برنامه‌های روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
روز جهانی قدس یکی از یادگارهای امام(ره) است/برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲۰ نقطه کهگیلویه و بویراحمد/خوشحالی دوستداران جبهه مقاومت از اقدام اخیر سپاه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس روز بازخوانی پرونده فلسطین و همچنین جنایت‌های رژیم صهونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.


به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی کمیته مراسم روز جهانی قدس؛هفتم تیر و هفته حقوق بشر آمریکایی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از یادگاران حضرت امام(ره) است، اظهار کرد: در این روز مسلمانان جهان خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز قدس روز بازخوانی پرونده فلسطین و همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

وی به هدف تشکیل گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف تشکیل این گروهک تروریستی فراموش شدن و به حاشیه بردن مسئله قدس و فلسطین است.

این مسؤول با بیان اینکه فضای مناسبی برای برپایی راهپیمایی روز قدس فراهم است، عنوان کرد: راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دوم تیرماه ساعت ۱۱ صبح در یاسوج آغاز و از میدان هفت تیر، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان مسجد صاحب‌الزمان(عج) و به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

خاضع از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۰ نقطه استان خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی مشاور رئیس سازمان صدا و سیمای سخنران این روز در مرکز استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به حمله سپاه به مواضع  داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: اقدام اخیر سپاه سیلی محکمی به تروریست‌ها و حامیان آنها بود که ضمن تبریک به اعضای سپاه از این اقدام آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم، این حرکت موجی از خوشحالی بین دوستداران جبهه مقاومت ایجاد کرد و سبب ایجاد وحشت میان حامیان تروریست‌ها شده است.

وی در ادامه به شهدای هفت تیر اشاره و به بیان اینکه ششم تا دوازدهم تیر ماه به‌نام هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده افزود: مراسم سی و ششمین سالگرد شهدای هفت تیر و همچنین شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان روز هفتم تیر ماه ساعت ۱۱ صبح در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

این مسؤول به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی هم اشاره کرد و افزود: در فاصله ۶ تا ۱۲ تیرماه سال‌های ۶۰ تا ۶۷ جنایت‌ها و ترورهایی توسط منافقان با حمایت استکبار جهانی در کشور انجام گرفت که سوء قصد به جان مقام معظم رهبری و سرنگون کردن هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران از جمله جنایت‌های منافقین در این سال‌ها است.

وی این هفته را فرصت مناسبی برای روشن کردن چهره واقعی آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است و آن را به اهرمی برای اعمال فشار بر کشورها و ملت‌ها تبدیل کرده، آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

خاضع عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم شده است و ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقان گویای همین موضوع است که به فرموده مقام معظم رهبری جای شهید و جلاد نباید عوض شود باید جنایت‌های آمریکا و منافقان هر چه بیشتر برای نسل جوان تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه مردم استان مانند سال‌های گذشته حضور باشکوهی در روز قدس خواهند داشت، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، نشست‌هایی بصیرت‌افزایی، آیین‌های شعرخوانی و خاطره‌گویی، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغات محیطی و میدانی و تکریم ۱۷ هزار شهید ترور کشور از جمله برنامه‌های برگزاری در این مناسبت‌ها است.

نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1