تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۲۵۶۰۸۲

حکم قاتل منطقه کوشک در زودترین زمان و در ملا عام اجرا می‌شود/ دستگاه قضا با هیچ کس تعارفی ندارد / امنیت اول را در کشور داریم

۱۴
۰
کبنا ؛نشست خبری رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ارشد قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه و سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز نشست خبری رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ارشد قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه و سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی برگزار و به موضوعات مهمی از جمله حمله موشکی سپاه به داعش و تروریست‌ها، امنیت استان و ماجرای قتل کوشک پرداخته شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در این نشست با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی تهران و همچنین شهدای هفتم تیر سال ۶۰ از اصحاب رسانه به عنوان چشمان بیدار حقوق مردم یاد و اظهار کرد: این هفته مختص به یک قوه نیست بلکه مختص به همه نظام جمهوری اسلامی است.
مزارعی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص حرمت شهدا و خانواده‌های آن‌ها گفت: رهبری فرمودند کسانی که سعی می‌کنند به خانواده شهدا بی‌حرمتی کنند خائن به این مملکت هستند.
وی با تبریک به نیروی سپاه پاسداران در حمله موشکی به داعش و تروریست‌ها گفت: سپاه در هر کجا که لازم بود از عزت ایران اسلامی دفاع کرده و امروز دیگر سپاه نیاز به نیروی پیاده برای مقابله با دشمن ندارد هر چند که این موشک‌ها میان برد بود که با دوربرد آمادگی زدن تل‌آویو وجود دارد.
رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی و فرزندان نظام در این دستگاه همه توان خود را برای خدمت هر چه بهتر به مردم استان معطوف داشته‌اند.
این مسئول افزود: دستگاه قضایی اولین ماموریت خود را حوزه امنیت می‌داند و بدون آن هیچ چیز بقا نخواهد داشت و امنیت محور همه آرامش‌های دیگر است.
وی گفت: اگر قدردان امنیت و ارمغان آوردگان آن نباشیم آن را از دست خواهیم داد کسانی که در بدترین جاها در حال ایجاد امنیت برای ما هستند تا جلوی نفوذ دشمن را بگیرند که باید قدردان آن باشیم و نعمت امنیت از ما سلب نشود.
مزارعی گفت: دستگاه قضایی محوری‌ترین کار خود را در حوزه امنیت قرار داده و در همراهی با نیروهای انتظامی و امنیتی و برای حفظ امنیت مردم حد و مرزی قائل نیستیم و حد و مرزی برای آن قایل نیستیم.
وی گفت: همه نیروهایی که با امنیت استان سر و کار دارند مرزی ندارند و تا سرحد شهادت باید برای امنیت مردم استان تلاش کرد و به همین خاطر همه دستگاه‌های برقرار کننده امنیت را حمایت می‌کنیم.
رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه با بیان این که از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم افزود: تا امروز امنیت ۱۰۰ درصدی در استان بوده و این استان در کل کشور کمترین مشکل امنیتی را دارد و در رتبه‌های اول کشور قرار داریم.
مزارعی به برخی از فعالیت‌ها در یک ساله گذشته اشاره کرد و گفت: در این دستگاه نظارت در سالم‌سازی مجموعه در دو سال گذشته بیشترین نظارت درون سازمانی را داشته‌ایم و بیشترین برخوردها صورت گرفته و تا سرحد اخراج از مجموعه هم داشته‌ایم و این دستگاه تعارفی با هیچ کس ندارد.
این مسوول ارشد قضایی گفت: در حوزه امنیت استان میزان و مدت زمان دادرسی را به حداقل ممکن رساندیم و در قتل کوشک در یک بازه زمانی دو هفته‌ای منجر به کیفر خواست شد و در کمترین فرصت ممکن حکم صادر می شود و دستور داده‌ام که این حکم علنا اجرا شود.
وی گفت: با کسی تعارفی نداریم و در شهرستانی اگر بشنویم همکار قضایی ما سهل‌انگاری کرده تا سرحد جابجایی و انتقال از آن حوزه اقدام خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید در ملاعام اعدام شود تا درس عبرتی باشد برای سایرین
دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر حاج اقا مزارعی مدیر کل قاطع و توانمند
مردم حوزه دیشموک
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران، حوزه دیشموک لطفا پیگیری نمایید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از قوه قضایه وارزوی سلامتی در سال ۱۳۹۲تعداد ۲۰حکم تخریب منابع طبیعی در منطقه دشتگز گچساران صادره شده چرا تاکنون احکام صادره اجرا نشده است .با تشکر از تلاش شبانه روزی قوه قضایه استان
قاضی نیا
Iran, Islamic Republic of
امنیت را... امنیت را مردم میخاهن داشته باشن و خودشون خواستار امنیت هستن و دارن
United States
درود برشماروحانی معظم ,,ودرود بر ریاست محترم قوه قضاییه که شمارابه مادادند انشاالاه که همیشه سایه شما برسر مامحرومان مستدام باشه
Iran, Islamic Republic of
تخلفات ا... را که ۴ پرونده در دادگاه دارند بررسی کنید
افشین
Iran, Islamic Republic of
باید در ملا عام اعدام شود چون حقش هست تا درس عبرت برا دیگران بشه
آبگرم
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید کسانی که در ملأ عام باعث رعب و وحشت مردم میشوند ودست به اسلحه می برند اعدام گردند
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
خ.. نکنیم جوانی در یک لحظه به خاطر پدرش کاری انجام داده که ممکن است در اون لحظه جنون گرفته باشد بیاییم واکاوی کنیم مسئله را و صورت مسئله را پاک نکنیم که باز ممکن است شاهدموارد بیشتری از این اتفاق ها باشیم
مهمان
Iran, Islamic Republic of
باتشکر اززحمات جناب مزارعی خواهشمند است دستور فرمایید احکام تخریب ویلاهای ساخته شده در اراضی ملی دشت گز گچساران ک بیش از سه سال از قطعی شدن ان میگذرد اجرا شود وباکسانی که در اجرای این احکام اهمال کرد ه اند برخورد شود
نقی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس حق کشتن کسی راندارد واگر فردی گردن کشی کرد باید توسط قانون مجازات شود نه اینکه توسط عده ای به این نحو کشته شود
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از اقدامات شما جناب حاج آقا مرارعی و مجموعه همکارانتان.
مردم نیاز به امنیت دارند خواهشا سریعتر اقدام کنید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از قوه قضایه وارزوی سلامتی در سال ۱۳۹۲تعداد ۲۰حکم تخریب منابع طبیعی در منطقه دشتگز گچساران صادره شده چرا تاکنون احکام صادره اجرا نشده است .با تشکر از تلاش شبانه روزی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1