تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۲۵۶۰۲۰

بازدید ناظران اتحادیه فوتبال ایران از باشگاه نفت و گاز گچساران (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛ناظران اتحادیه فوتبال از امکانات ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران بازدید کردند.
به گزارش کبنااسپورت، این بازدید که صبح دوشنبه در جهت بررسی وضعیت صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایران و پروتکل های امنیتی ورزشگاه ها این باشگاه براساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است.
مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال ایران در این بازدید زیر ساخت های باشگاه ورزشی نفت و گاز گچساران را خوب توصیف کرد و افزود: این باشگاه از امکانات و زیر ساخت های خوبی برای دریافت مجوز فعالیت حرفه ای برخوردار بوده و بایستی برخی نواقص موجود را در یک بازه زمانی مشخص برطرف کنیم.
محمد مرتضوی اظهارداشت: دستورالعمل های حرفه ای سازی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه لازم الاجرا بوده و باشگاهی که در این مسیر عقب بماند با محرومیت سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو خواهد شد.
مرتضوی تاکید کرد: صدور مجوز حرفه ای نیاز به زمان و انجام دستورالعمل های لازم را دارد و باشگاه هایی که به لیگ های یک و برتر صعود کرده اند و نتوانسته اند این مجوز ها را دریافت کنند با مشکلات بسیاری روبرو هستند.
وی با بیان اینکه استانداردهای مالی، بازاریابی، آکادمی فعال، رسانه و تامین امنیت سکوهای ورزشگاه از مهمترین الزامات حرفه ای سازی بوده افزود: متاسفانه این باشگاه در چندین مورد دارای محرومیت های سنگین بدلیل بی نظمی در سکوها و پرتاب سنگ و مواد آتش زا بوده که همین امر موجب شده باشگاه در کسب مجوز حرفه ای با مشکلات جدی روبرو شود.
مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال تصریح کرد: حضور امروز ما در این باشگاه برای بررسی همین مسائل بوده و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از این اتفاقات را در دستور کار خود قرار داده ایم و این دستورالعمل های تکلیفی را در اسرع وقت به باشگاه ابلاغ خواهیم کرد.
مشاور حرفه ای سازی اتحادیه فوتبال ایران نیز در نشست با مسئولان ورزش نفت خواستار بررسی نواقص موجود از سوی مسئولان این باشگاه شد و آمادگی اتحادیه را برای کمک به اخذ مجوز حرفه ای سازی این باشگاه اعلام کرد.
محمد محمودی اظهار امیدواری کرد: با ابلاغ دستور العمل های امنیتی ورزشگاه ها در آینده شاهد تکرار این موارد نباشیم هرچند بنا به دستور اکید کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت های سنگین برای برخورد با اینگونه بی نظمی ها در ورزشگاه ها برای باشگاه و تماشاگران در نظر گرفته شده است.
محمودی افزود: ساختار باشگاه نفت و گاز گچساران تا حرفه ای شدن کامل راه چندانی ندارد و با اجرای برخی از دستورالعمل ها می توان شاهد اجرای کلیه قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باشگاه باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تماشگر
Iran, Islamic Republic of
این تیپل واقعا ورزشیند ان هم از نوع اسیای یه کم دیگه میخوان تارکورد اروپایهارابزنند
Iran, Islamic Republic of
یه سکه بذارید جلوشون سریع آسیایی میشیم بدون مسابقه خخخخخ عسل هم بهشون بدید همه چیز حله
Iran, Islamic Republic of
و باز هم سکوها و باز هم مشکل بزرگی که سد راه پیشرفت ورزش گچساران شده. برای فوتبال میشه فنس های بلند کشید که احدی نتونه چیزی به زمین پرتاب کنه ولی فرهنگسازی از همه چیز مهمتره، باید پوستر در ورزشگاهها نصب کنن و بگن که این کارا چه عواقبی برای تیم داشته، باید دوربین مداربسته نصب کنن و افراد خاطی رو شناسایی و از ورود به ورزشگاه برای مدت طولانی محروم کنن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1