تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۲۵۵۹۷۹

پاسخ با اقتدار جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز و تهدید

۱
۰
کبنا ؛جمهوری اسلامی اعلام می‌کند که از روحیه توازن و تعادل برخوردار است، و به هرگونه فکر طمع، تجاوز و تهدید، بااقتدار و قدرت پاسخ خواهد داد.
به گزارش کبنا نیوز، فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: امروزه تمام کشورها از منظر حکومتی در دفاع از حاکمیت و منافع ملی باید از ظرفیت‌های دفاعی برخوردار باشند؛ در کشور ایران هم شاهد هستیم، که نظام جمهوری اسلامی از ظرفیت‌هایی فوق‌العاده‌ای در صنایع دفاعی برخوردار است، و از منافع ملی خود دفاع کند.
محمدی افزود: امروزه شاهد هرج‌ومرج در کشورهای دیگر هستیم، و جمهوری اسلامی امروز دشمنان متعددی خواهد داشت، که منافع ملی و استقلال سیاسی ما را تهدید می‌کند؛ که باید تلاش کنیم تا منافع خود را افزایش دهیم، که در این راستا توسط نیروهای مسلح اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.
وی تصریح کرد: یکی از موارد برای دفاع از منافع ملی، حرکت اخیر سپاه مقتدر انقلاب اسلامی انجام‌شده، در راستای ایجاد توازن در شرایط هرج‌ومرجی که در دنیا وجود دارد.
وی بیان داشت: آنچه باعث ایجاد امنیت در دنیا و مصونیت سازی کشورها می‌شود، و طمع را از کشورهای متجاوز کم مس کند این است؛ که این توازن را در سطح دفاعی افزایش دهیم.
محمدی تأکید کرد: حرکت اخیر جمهوری اسلامی ایران در راستای بیان و اقتدار در حوزه دفاعی و تقابل با هرگونه تهدید که بتواند مسائل و منافع کشور را تهدید کند به‌عنوان یک عامل بازدارنده جهانی اقدام می‌کند.
وی افزود: کسانی که روحیه تجاوزگری و دخالت در حاکمیت کشورها رادارند این فکر را از ذهنشان خارج کنند که امروز جمهوری اسلامی از روحیه اقتدار برخوردار است.
وی بابیان اینکه ضمن اینکه جمهوری اسلامی قصد تعرض و دخالت در مسائل داخلی به هیچ دولتی و کشورها را ندارد، گفت: جمهوری اسلامی اعلام می‌کند که از روحیه توازن و تعادل برخوردار است، و به هرگونه فکر طمع، تجاوز و تهدید، بااقتدار و قدرت پاسخ خواهد داد.
وی در ادامه تصریح کرد: هدف دیگر جمهوری اسلامی ایران تقابل با گروه‌های تکفیری و تروریستی است، که امروزه نظم و امنیت کشورها را برهم زده است؛ و امروزه این ناامنی در تمام نقاط کشورهای منطقه شاهد هستیم. که یکی از وظایف جمهوری اسلامی ایران تقابل و مقابله با این‌چنین فرهنگ تروریستی و تکفیری است، که نظم و امنیت منطقه کشورها را برهم می‌زند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

1256
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی .. باز هم خوبه شما ی صحبتی کردی فکر کنم در دولت دوازدهم جایگاهت را از دست بدهی
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1