تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۵۵۹۵۲

سرمربی تیم فوتبال «نفت و گاز گچساران» معرفی می‌شود

۶
۰
کبنا ؛
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به زودی معرفی می شود
به گزارش کبنااسپورت، رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه های دستوری و تکلیفی شورای ورزش وزارت نفت حمایت از تیم های قهرمانی برعهده این امور گذاشته شده که انجام این مسئولیت مهم نیازمند داشتن برنامه و پرهیز از شتاب زدگی در تصمیم های مهم است.

حبیبی نژاد تصریح کرد: در شرایط کنونی باشگاه نفت و گاز گچساران از جایگاه و اعتبار خوبی در سطح کشور برخوردار بوده و حفظ این جایگاه نیازمند همدلی و همکاری کلیه مسئولان مرتبط با امر ورزش در شهرستان است.

وی در خصوص دلایل تاخیر در انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارداشت: انتخاب سرمربی تیم فوتبال با توجه به حساسیت های موجود در منطقه و وجود علاقمندان بسیار به این رشته ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل با گزینه های بسیاری بامحوریت خصوصیات فنی ، فرهنگی و تخصصی مذاکرات صورت گرفته و گزینه های پیشنهادی را به هیئت مدیره باشگاه مناطق نفتیخزجنوب معرفی کرده ایم و تا چند روز آینده تکلیف این تیم نیز مشخص خواهد شد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با قدردانی از دلسوزی ها و پیگیری های متعصبانه و آگاهانه هواداران فوتبال در گچساران در این مدت که در بسیاری از موارد نیز در جهت کمک به مسئولان این باشگاه گام برداشته اند تاکید کرد: هدف باشگاه نفت و گاز گچساران موفقیت این تیم در صعود به لیگ دسته اول بوده و در کنار آن نیز معرفی بازیکنان بومی و استعدادیابی دررشته های مختلف ورزشی است .

حبیبی نژاد تصریح کرد: باید پذیرفت که متاسفانه در طی دو ساله گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لحظات حساس دچار بحران هایی شده که باشگاه در آنها نقشی نداشته و برخی از عوامل بیرونی از جمله در بازی با فجر جم و همچنین بازی با اروند خرمشهر در گچساران که تیم را از هدف اصلی آن دور کرد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر باشگاه نفت و گاز گچساران در کمیته انظباطی و صیانت از فوتبال بدلیل اتفاقات تلخی که مطرح شد پرونده ای دارد که این تیم را در خطر محرومیت از حضور در مسابقات لیگ فوتبال یا محرومیت از میزبانی قرارداده است.

وی تصریح کرد: همکاران ما در ورزش قهرمانی و مدیرعامل باشگاه مناطق نفتخیز جنوب به طور شبانه روزی در این مدت همه جوانب را برای جلوگیری از این اتفاق تلخ به کار بسته اند اما بدلیل حساسیت موضوع از رسانه ای کردن بسیاری از اتفاقات پرهیز کرده ایم.

حبیبی نژاد با بیان اینکه در شرایط فعلی چندین جلسه با مسئولان کمیته انضباطی و کمیته صیانت از فوتبال تشکیل شده است افزود: یک گروه از ناظران و مسئولان اتحادیه فوتبال نیز روز دوشنبه در گچساران حضور پیدا خواهند تا شرایط گچساران را برای میزبانی و همچنین بحث استانداردسازی ورزشگاه ها و اتفاقات پیش آمده روی سکوها بررسی کنند.

این مسئول همچنین دعوت از حاج علیپور رئیس کمیته صیانت از فوتبال برای بررسی این موضوع مهم و بررسی شرایط امنیتی ورزشگاه های نفت گچساران را از دیگر اقدامات این باشگاه برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی تیم فوتبال دانست.

وی در ادامه روند کار سایر تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران را خوب عنوان کرد و افزود: در حال حاضر چند هفته ای از تمرینات تیم هندبال نفت و گاز با سرمربی جدید می گذرد و سرمربی تیم های واترپلو و تنیس روی میز نیز انتخاب شده و فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

حبیبی نژاد با اشاره به فرارسیدن پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه نفت و گاز گچساران اظهارامیدواری کرد: این باشگاه تاکنون در خط مقدم ورزش استان و شهرستان همواره پیشتاز بوده و برای ادامه این روند نیاز به حمایت و همدلی دارد .

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهار امیدواری کرد: برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی نفت و گاز گچساران بتواند بخشی از مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در مناطق محروم را برای ورزشکاران بومی شرکتی و غیرشرکتی به شایستگی انجام دهد.


نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Germany
فقط مربی بومی و کاربلدی چون اقای بهمن فرازمند که دارای مدرک Aاسیا(اکثرمربیان مطرح چنین مدرکی ندارند)کارشناس تربیت بدنی و تجربه ۸ساله در لیگ یک و دو میتواند در این شرایط چاره ساز باشند بیایم برای یک بار که شده به خودمان اعتماد کنیم
ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حبیبی اگر می خواهی فتوبال گچساران پیشرفت کند دست... را از این باشگاه دور کن
هوادار
Iran, Islamic Republic of
گچساران فقط نادریان میتونه هم شناخت داره هم تو لیگ دو ازهمه بهتره
انالیزور
Iran, Islamic Republic of
خود اقای حبیبی حاشیه دارد
بهتاش
Iran, Islamic Republic of
بعضی از تماشاگران ولیدران بی تربیت تیم نفت به جایی نمیرسه نمیرسه
صداقت
Iran, Islamic Republic of
بخداقسم چندین ساله لیدرهاتیم رانابود وبه سقوط کشاندن.اونهم روزهای پایانی ومهم بازی ها.کانون هوادارهابایدجمع بشه.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1