تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۵۵۹۵۱

جشنواره استعدادیابی ورزشی «نفت و گاز گچساران» آغاز شد +جزئیات

۲
۰
کبنا ؛
به گزارش کبنااسپورت،جشنواره بزرگ استعدادیابی ورزشی نفت و گاز گچساران آغاز شد رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از آغاز جشنواره استعدادیابی ورزشی نفت و گاز گچساران خبرداد.



براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان گچساران و استان با محوریت تیم های نفت وگاز گچساران حاضر در لیگ های کشوری از اول تیر ۹۶ آغاز می شود.

حبیبی نژاد تصریح کرد: این جشنواره در پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه نفت و گاز گچساران در رشته های فوتبال، هندبال، تنیس روی میز، شنا و واترپلو، هاکی، والیبال و بسکتبال در کلیه مجموعه های ورزشی این باشگاه تا پایان تابستان پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص نحوه گزینش پتانسیل های ورزشی در این جشنواره اظهارداشت: کلیه فرزندان کارکنان صنعت نفت که در طرح تابستانه ثبت نام خواهند کرد تحت نظر مربیان رشته های مختلف استعدادیابی می شوند و برای حضور استعدادهای غیرشرکتی نیز از کلیه هیئت های ورزشی شهرستان درخواست کرده ایم با معرفی افراد مستعد یا با سابقه ورزشی را جهت شرکت در این طرح به باشگاه نفت و گاز گچساران معرفی کنند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: هدف ما شناسایی کلیه استعدادهای شهرستان برای ایجاد تیم های سایه در رده های پایه است که در سال های آینده به تیم بزرگسالان وارد شوند .

حبیبی نژاد بیان کرد: در این جشنواره مسئولان آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی شهرستان همکاری مستقیم با باشگاه نفت و گاز گچساران دارند و در جهت معرفی هرچه بهتر استعدادهای این منطقه در یک حرکت تیمی بهترین بهره برداری را برای فرزندان این منطقه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه منتخبین این جشنواره استعدادیابی در قالب تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان و امید جذب باشگاه خواهند شد، افزود: این ورزشکاران در رشته های مختلف زیر نظر مربیان مجرب نفت و گاز گچساران جهت معرفی به تیم های باشگاهی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارامیدواری کرد: با استقبال خوب همشهریان گچسارانی از این طرح استعدادیابی بی شک در سال های آینده دیگر با مشکل کمبود بازیکن بومی مواجه نباشیم .

حبیبی نژاد اظهارداشت: فعالیت رسمی جشنواره از اول تیرماه ۹۶ آغاز خواهد شد اما فعالیت هیئت های ورزشی نفت برای پذیرش نخبگان ورزشی هم اکنون آغاز شده و در نظر داریم یک دوره دانش افزایی نیز برای مربیان این رشته ها با همکاری هیئت مربوطه برگزار نماییم که در فاز نخست از آقایان معینی و محصص برای آموزش مربیان استان در رشته فوتبال دعوت بعمل آمده است.

گفتنی است ، کلیه ورزشکاران علاقمند به شرکت در این جشنواره استعدادیابی در صورتیکه از فرزندان کارکنان صنعت نفت هستند به واحد ثبت نام امور ورزش نفت مراجعه و در رشته مورد نظر نام نویسی می کنند و ورزشکارانی غیرشرکتی نیز پس از دریافت کارت بیمه ورزشی رشته مورد نظر با مراجعه به هیئت ورزشی شهرستان گچساران که علاقمند هستند در آن حضور داشته باشند نام نویسی کرده و جهت حضور در جشنواره ازهیئت مربوطه معرفی نامه دریافت می کنند.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در جذب بازیکن اخلاق هم مد نظر قرار بگیره چون یک نماینده برای کل شهرستان و استان میشه بعدا
Iran, Islamic Republic of
جناب حبیبی در فوتبال باید ببینیم جه کسانی به عنوان استعداد یاب مشخص میشن /باید بهترین مربیان خود را برای اینکار مشخص کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1