تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۵۵۸۹۸

نظر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در باره حمله موشکی سپاه

۰
کبنا ؛

 
بعد از حمله موشکی سپاه به مقر داعشی‌ها و تروریست‌ها در سوریه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نظرهای متقاوتی نسبت به این اقدام سپاه پاسداران نشان دادند.
به گزارش کبنا، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسخ موشکی سپاه به داعش ضربه‌ای مهلک بر پیکر استکبار جهانی بود.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی با صدور پیامی حمله موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در منطقه دیرالزور سوریه را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
دست خدای بزرگ از آستین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزتی دیگر را برای انقلاب رقم زد شلیک موشک به مقر شیطانی، جنود ابلیس ضربه‌ای مهلک بر پیکر استکبار جهانی و اذناب وی و تروریسم بین‌المللی بود.
حرکت اخیر سپاه یک عامل بازدارنده و هشداردهنده از موضع اقتدار جمهوری اسلامی و در مقابل هرگونه عوامل تهدید‌کننده مصالح و منافع کشورمان بوده است.
حمله موشکی به داعش نصرت دیگری از سوی خداوند متعال برای همه مومنان و مجاهدان مومنین و مجاهدان در راه خداست که این نصرت را ملت عزیز ایران در مواقع و برهه‌های حساس متعددی به عیان دیده است.
باید به این عمق نفوذ و ایجاد رعب و هراس در دل دشمن که در ظل مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب رخ داده افتخار کرد و بر یاران اسلامی و انقلابی و سپاه غیور نیز درود فرستاد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران به مواضع داعش نشان داد توان دفاعی ایران به اندازه‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند کوچکترین چشم داشتی به این مرز و بوم پیدا کند.
غلامرضا تاجگردون گچساران افزود: با توجه به شرایط خاص در کشور مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را ناامید کردند.
وی بیان کرد: حرکت تروریستی دشمنان ایران اسلامی نشان دهنده ترس آنها از حضور مردم ایران در کنار مسئولان نظام است.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی تلاش کردند تا میان مردم و مسئولان نظام تفرقه ایجاد کرده که مانند همیشه نا امید شدند.
تاجگردون عنوان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند همیشه به دنیا ثابت کردند با توجه به جریانات سیاسی همیشه و در همه حال پشت نظام و مسئولان آن و نیروهای مقتدر مسلح ایستاده اند.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحریم ها و سایر مسائل موجود هرکدام به جای خود اما توان دفاعی کشور ایران اسلامی نیز جای خاص خود را دارد.
تاجگردون بیان کرد: ما در هر شرایطی که باشیم حفظ صیانت از حقوق و امنیت مردم ایران اسلامی در اولویت قرار دارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ایران اسلامی نگران نباشند زیرا ایران در دنیا جایگاه خاص خود را پیدا کرده است.
تاجگردون اضافه کرد: مردم بدانند که مسئولان نظام پای حرکات سیاسی خود مقتدرانه ایستادند.
وی گفت: آمریکا و اسرائیل بدانند آنها حتی نمی توانند کدخدای منطقه خود باشند، آنگاه به فرمایش مقام معظم رهبری آنها با یک ترقه بازی می خواهند خود را در خاورمیانه و یاران نشان دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمله سپاه به مقر داعش نشان‌داد که ایران اسلامی اجازه تهدید و چشم طمع به هیچ کسی را نمی دهد.
سید موسی خادمی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت بنیه دفاعی کشور بوده است.
وی بیان کرد: امروزه ایران اسلامی به نقطه ای رسیده که هیچ قدرتی توان تهدید این کشور را ندارد و با پاسخ محکم و کوبنده مواجه خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حتی قدرت های سازمان یافته و دولتی نمی توانند به لحاظ نظامی کشور ایران اسلامی را تهدید کنند تا برسد به گروه های تروریستی که می خواهند عملیات کوری را انجام دهند.
خادمی با اشاره به حوادث تروریستی کور در تهران تصریح کرد: باید پاسخ لازم را دریافت می کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ لازم را دادند. حمله سپاه به مقر داعش نشان‌داد که ایران اسلامی جایی برای مانور دادن انها نیست و احیانا اگر کسان دیگری نظری سوء به این کشور دارند بدانند که ایران اسلامی قوی است و با تمام توان، پشتیبانی مردم و امکانات، تجهیزات و پیشرفت های نظامی و دفاعی اجازه تهدید و چشم طمع انداختن به کشور را به هیچ کسی نمی دهد
 
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: هر جایی و هر گروهی بخواهد به ایران ضربه بزند باید با شدیدترین حالت برخورد نظامی شود تا جرات نکنند به کیان مملکت ایران تجاوز کنند و عملیات خرابکارانه انجام دهند.
به گزارش پایگاه خبری بویرخبر،به نقل از چهارفصل، محمد کاظم نظری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه گروه تروریستی داعش در سوریه اشاره داشت و گفت: قطعا ما خواهان برخورد با گروه های تکفیری هستیم که به خودشان جرات داده اند که در خاک ما عملیات انجام دهند و از هرگونه عملیاتی که باعث انهدام گروه های تکفیری شود حمایت می کنیم.
وی افزود: همه ملت ایران نظر واحدی دارند و آن هم برخورد با گروه های تکفیری است که قصد اخلال در امنیت کشور ایران را دارند و باید شدیدترین برخورد با این گروه ها انجام شود.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه همه ملت ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: هر جایی و هر گروهی بخواهد به ایران ضربه بزند باید با شدیدترین حالت برخورد نظامی با آنها شود تا جرات نکنند به کیان مملکت ایران تجاوز کنند و عملیات خرابکارانه انجام دهند.
در پی جنایت تروریستی ۱۷ خردادماه ۹۶ تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت ۱۸ تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: "ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد."
بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
 
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید و طمع و تجاوزی را با اقتدار و قدرت پاسخ خواهد داد.
فتاح محمدی در خصوص حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در شهر دیرالزور سوریه اظهار کرد: امروزه تمامی کشورها از منظر حکومتی در دفاع از حاکمیت و منافع ملی و حفظ استقلال باید از ظرفیت صنایع دفاعی برخوردار باشند که شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران در همین راستا از ظرفیت فوق‌العاده‌ای در حوزه صنایع دفاعی برخوردار است تا بتواند از منافع ملی و تمامیت ارضی خود دفاع کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جمهوری اسلامی در شرایطی از ظرفیت خوبی در حوزه صنایع دفاعی برخوردار است که شاهد دنیای هرج و مرج و متلاطمی هستیم و دشمنان متعددی که داریم منافع ملی و استقلال سیاسی ما را تهدید می‌کنند که باید تلاش کنیم توان خود را در این حوزه افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی توسط نیروهای مسلح انجام شده که یکی از موارد مورد نظر در حرکت اخیر سپاه مقتدر، ایجاد توازن و تعادل در شرایط هرج و مرجی دنیا است، آنچه باعث ایجاد امنیت در دنیا و مصونیت‌سازی کشورها می‌شود و طمع را از کشورهای متجاوز کم کند این است که ما بتوانیم این تعادل و توازن را در سطح عوامل بازدارنده و دفاعی افزایش دهیم.
این مسؤول بیان کرد: حرکت اخیر سپاه عامل بازدارنده و هشداردهنده در راستای بیان و اعلام اقتدار در حوزه دفاعی و تقابل با هرگونه عواملی که مصالح و منافع کشور را تهدید کند است و عملاً خود این حرکت امنیت ساز و در راستای ایجاد امنیت منطقه‌ای و جهانی خواهد بود.

 
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: اتکای سپاه پاسداران و ایران اسلامی به موشک و سلاح نیست بلکه این اتکا به قرآن و اهلبیت است که اینگونه نمود داشته و دارد.
سردار بوعلی در یادواره ۱۹ شهید روستای بنستان و حومه از توابع شهرستان دنا که در این روستا برگزار شد گفت: با نگاهی اجمالی به وقایع و حوادث بدو انقلاب تا کنون به وضوح و کررات دست یاری خداوند متعال را میبینیم،نصرتهایی که جزو وعده های خداوند در قرآن کریم بود و یک به یک تحقق یافت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز و بعد از ۳۸ سال از گذشت انقلاب هر جایی از عالم که عدالت خواهان در مقابل حکومتهای استبدادی می ایستند فریادشان فریاد ۳۸ سال پیش انقلاب اسلامی است ابراز کرد:اگر این روزها حوثی ها در یمن در مقابل تمام دنیا ایستاده اند شعارشان شعار ۳۸ سال پیش انقلاب اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: مقاومت و پیروزی های هر روزه در عراق و سوریه مرهون اندیشه بلند امام راحل و حمایت های جمهوری اسلامی از مردم این کشور است.
بوعلی خاطر نشان کرد:اتفاقات رخ داده در منطقه نشان از تحقق وعده های الهی و پیروزی مجدد اسلام بر کفر است. وی عنوان کرد:اتکای سپاه پاسداران و ایران اسلامی به موشک و سلاح نیست بلکه این اتکا به قرآن و اهلبیت است که اینگونه نمود داشته و دارد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنایات و جنگ افروزی های کشورهای سلطه گر از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون گفت:اینها با راه اندازی جریانات مختلف فرقه ای و مذهبی به دنبال نابودی اسلام هستند و شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.
وی با اشاره به کمک های جمهوری اسلامی ایران به عراق و سوریه در جریان ورود داعش به این دو کشور گفت:داعش در ابتدای ورودش به عراق و سوریه تا مرزهای مهران و قصر شیرین هم پیش آمده بود تا اینکه به عقب رانده شدند.بوعلی ابراز کرد:در آن موقع عراق در کل ۱۲ لشکر نظامی داشت ولی امروز صدها هزار نیروی مردمی به لشکرهای نظامی تبدیل شده اند و گوش به فرمان مرجعیت شیعی آماده نبرد هستند که این خود از معجزات امام راحل بود.
بوعلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع خانواده های شهدا و مدافعان حرم به متعاقب آن حمله به مواضع داعش اظهار کرد: حمله به مواضع داعش نشان داد اگر بخواهند حرکت بیهوده ای از خود نشان دهند همه هستی شان تباه می شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمدبا تاکید بر اینکه کسانی مانند وزیر امور خارجه نادان و جاهل عربستان که گفته است باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم پیام جمهوری اسلامی از این حمله را دریافت کنند. وی عنوان کرد:بد بخت تر از حکام عربستان کشورهای مطیع این کشور است که نمیدانند با دست خود در حال پرورش صدام دیگری هستند که آخر به جان خودشان می افتد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به فتنه انگیزی های آمریکا در منطقه خاورمیانه گفت:سوال اینجاست که افغانستان ،عراق و سوریه چه مشکلی با آمریکا داشتند که شهرهاشان را به تلی از خاک تبدیل کردند.
بوعلی با اشاره به اینکه دموکراسی مورد ادعای آمریکا تا کنون یک جا را آباد نکرده است خاطرنشان کرد:تعجب ما از برخی روشنفکر نماها است که بدیهیات آمریکا یعنی جنگها و خون ریزی های این کشور را نمی بینند.وی تاکید کرد:آمریکاییان مگر به بردگی و تسلیم محضشان بودن به هیچ چیز دیگری راضی نیستند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس روز بازخوانی پرونده فلسطین و همچنین جنایت‌های رژیم صهونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به حمله سپاه به تروریست‌های تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: اقدام اخیر سپاه سیلی محکمی به تروریست‌ها و حامیان آنها بود و ضمن تبریک به اعضای سپاه از این اقدام آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم، این حرکت موجی از خوشحالی بین دوستداران جبهه مقاومت انقلاب ایجاد کرد و سبب ایجاد وحشت میان حامیان تروریست‌ها شده است.
فرماندار گچساران گفت: حمله موشکی سپاه ویرانگر و قاطعانه بود.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه‌های تکفیری داعش اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه پاسخ محکم و انتقامی در مقابله با جنایت گروه تکفیری و تروریستی داعش در انجام عملیات تروریستی هفته گذشته در تهران بود.
وی تصریح کرد: ظالمان و مستکبران و گروه‌های تکفیری داعش بدانند ایران اسلامی در مقابل کوچکترین تعرضی به این مملکت پاسخ کوبنده خواهند داد و در صورت تکرار چنین جنایاتی هیچ نقطه‌ای از جهان برای آنها از طرف ایران امن نخواهد بود.
فرماندار گچساران ضمن حمایت از اقدام عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع داعش عنوان کرد: سپاه در این عملیات سیلی محکمی به تروریست‌ها و حامیان آنها در منطقه و جهان زد و به آنها یادآور شد که جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح آن قادر هستند هرگونه تجاوزی را هر چند کوچک هم باشد قاطعانه و ویران‌گرانه پاسخ دهد.
رحیمی در ادامه افزود: به لطف خدا و با رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری تمامی مسوولان نظام و نیروهای مسلح امروز ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری در سطح منطقه و جهان حضور فعال و اثرگذار دارد.
وی خاطرنشان کرد: مادامی که در این کشور وحدت و همدلی و انسجام یکپارچگی وجود داشته باشد و همه گوش به فرمان ولی فقیه باشند گروه‌های تکفیری و تروریستی و حامیان آنها و قدرت‌های بزرگ نخواهند توانست به این ملت آسیبی برسانند.
 
حجت‌السلام مزارعی رئیس‎کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص حرمت شهدا و خانواده‌های آن‌ها گفت: رهبری فرمودند کسانی که سعی می‌کنند به خانواده شهدا بی‌حرمتی کنند خائن به این مملکت هستند.

وی با تبریک به نیروی سپاه پاسداران در حمله موشکی به داعش و تروریست‌ها گفت: سپاه در هر کجا که لازم بود از عزت ایران اسلامی دفاع کرده و امروز دیگر سپاه نیاز به نیروی پیاده برای مقابله با دشمن ندارد هر چند که این موشک‌ها میان برد بود که با دوربرد آمادگی زدن تل‌آویو وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی و فرزندان نظام در این دستگاه همه توان خود را برای خدمت هر چه بهتر به مردم استان معطوف داشته‌اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1