تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۵۵۸۴۵

کسب رتبه برتر کشوری توسط مخترع کهگیلویه وبویراحمدی

۰
کبنا ؛اختراع سینا بزرگ امید فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک و هم چنین رتبه اول این رشته در اولین جشنواره ملی ایده و خلاقیت دانشگاه پیام نور کشور پذیرفته شد.
به گزارش کبنا نیوز، اختراع سینا بزرگ امید، تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره با موضوع (سیستم سان وایزر، هوشمند خودرو) در ردیف ۴۰ ایده برتر کشوری قرار گرفت.
محمد علی کریمی معاون پژوهش وفناوری دانشگاه پیام نور کشورگفت: نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور با حضور ۴۰ صاحب ایده برتر و مهمانانی از معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت و معدن و تجارت، ستاد توسعه فناوری نانو و سرمایه گذاران و حامیان این جشنواره در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزارشد.
وی افزود: تا کنون بالغ بر ۱۵۰۰ ایده متشکل از ایده اساتید، دانشجویان و کارکنان از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و هنر و میان رشته ای در سامانه این جشنواره ثبت شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور تصریح کرد: ایده های دریافت شده در دو مرحله داوری اولیه شدند (۲۶ فروردین و ۲ اردیبهشت ماه) که ۴۰ ایده برتر برای رقابت به روز اول جشنواره معرفی شدند.
سینا بزرگ امید نبز گفت: سطح جشنواره بسیار بالا بود به طوری که در این جشنواره، استان فارس بالاترین آمار شرکت کننده رو به خود اختصاص داده بود و با ۱۹۷ ایده و اختراع که تنها یک ایده از این استان برگزیده شده بود.
وی  تصریح کرد: استان هایی نظیر قم، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و سمنان جزء ۴۰ ایده برتر انتخاب نشد و از این که استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره نماینده داشت بسیار خوشحال بودم.
وی یادآور شد: لذا از والدینم که با تمام وجود حامی اینجانب بودند، و هم چنین از ریاست دانشگاه پیام نور استان که به بنده بعنوان تنها نماینده استان در این جشنواره اعتماد کردند قدردانی میکنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1