تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۲۵۵۸۱۳

تدوین اولویت‌های اقتصاد مقاومتی استان

۰
کبنا ؛نشست اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: اولویت های اقتصاد مقاومتی این استان برای ۹۶ حول محورهای اساسی هر بخش تدوین و بازآفرینی شد.
سید موسی خادمی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان، افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری (دامه مدظله العالی)، راجع به اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت تدبیری و امید اولویت های اقتصادی تدوین و ابلاغ شد.
خادمی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، توسعه پایداراقتصاد روستائی، گسترش مراودات تجاری و اقتصادی با سایر کشورها، فعال نمودن واحدهای تولیدی راکد و دارای تولید کمتر از ظرفیت اسمی، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده توسط شبکه بانکی  را از جمله برنامه های اقتصاد مقاومتی برشمرد.
استاندار، استفاده از منابع داخلی، برون گرایی و درون زا بودن، تکیه بر توسعه روابط منطقه ای و توجه به اولویت طرح ها را از دیگر اولویت ها در اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد.
خادمی، حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه صادرات غیرنفتی، افزایش نقش شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، اثر بخش نمودن جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و آمایش سرزمینی را از دیگر این اولویت ها عنوان کرد.
استاندار تصریح کرد: این اولویت ها دارای برنامه های اجرائی خاص می باشند و تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی عضو تیم اقتصادی استان در راستای عملیاتی نمودن این اولویت ها و برنامه ها همکاری می کنند.
خادمی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان موظف اند، ضمن تعریف پروژه های اولویت دار خود در راستای اقتصاد مقاومتی، پروژه های ابلاغی خود را از وزاتخانه های مربوطه دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1