تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۵۵۵۴۶

آقای استاندار در یک اقدام غیرتی این فرمانداران را عزل کنید!؟

۱۹
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: متاسفانه در این انتخابات بعضی فرمانداران و بخشداران اولا آبروی نظام و انقلاب اسلامی را خدشه دار کردند و به اعتماد مردم لطمه زدند و مردم را نسبت به انتخابات بدبین کردند.
به گزارش کبنا از چاروسا؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی به ادامه اصول عقاید اصل امامت به طور خاص امام عصر(عج) اشاره و عنوان کرد: امام عصر(عج) برای ارتباط مردم نواب خاص رامعین و توسط نفری قبلی معرفی می کرد و شیعیان و مسلمانان از این طریق نواب خاص خواسته و مشکلات را با امام مطرح می کردند.
صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سران قوا و مسوولان کشور اشاره و به تبیین آنها پرداخت و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان انتخابات را کار بزرگی دانست و عظمت انتخابات قدرت انقلاب را نشان داد و کار مشترک مردم اعتماد به نظام بود و این کار مشترک را خراب نکنیم و این که بیائیم ملت ایران را تقسیم کنیم و مردم را به دو دسته تقسیم کنیم کار درستی نیست و آن حالتی که در سال ۵۹ متاسفانه از ناحیه رئیس جمهور آن روز اتفاق افتاد که مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد که کار خطرناکی بود و مسوولان از سرگذشت بنی صدر درس بگیرند چرا که عامل سقوط بنی صدر غرور، تکبر، خودپسندی و ولی ستیزی بود و این یک تجربه و عبرت است.
صلواتی خاطرنشان کرد: مسوولان نظام اسلامی تلاش کنند به سرگذشت بنی صدر دچار نشوند و این هشدار عبرت آموز که اولین بار در طول این چند سال اتفاق افتاد بپذیرند و همچنین رهبر انقلاب آقای روحانی را از خطابه خوانی و رهنمودگویی به عمل گرایی و مسئولیت پذیری دعوت کند.
امام جمعه قلعه رئیسی به شب قدر و شهادت امام علی(ع) اشاره و یادآور شد: اسلام به دنبال جامعه ای است که دارای پیشرفت معنوی و مادی باشد و اساس زندگی در حکومت امام علی(ع) عدل و قسط است و جامعه با عدالت قوام پیدا می کند و تمام تلاش امیرالمومنین در مدت حکومتش استقرار عدالت و عدل در جامعهبود و عدالت مایه حیات اسلام و جامعه است،و سب قدر شب ولایت و نزول قرآن است و باید بتوانیم از تمام ظرفیت برای این شب ها بکار بگیریم.
وی به روز قدس اشاره و اضافه کرد: روز قدس روز احیای اسلام و روز سرنوشت ملت های مستضعف و روز حمایت بین المللی از ملت فلسطین است و انشالله روند خاورمیانه به سمت شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی و مقدم ظهور امام عصر(عج) به رهبری ملت ایران و با حمایت فاطمیون افغانستان، حزب الله لبنان، حماس، ارتش سوریه، سپاه قدس انصارالیمن در حال اتفاق است و امروز امت اسلام بر سر پیچ تاریخی است و امیدوارم مردم در روز قدس باشکوه تر از همیشه به صحنه بیایند و با زبان روزه مرگ بر مستکبر و بالاخص آمریکا و اسرائیل را از خدا بخواهند.
صلواتی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام اشاره و تاکید کرد: یکی از موفقیت های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی جذب بیشتر روحانیون به استان بود که لازم است از زحمات این مدیر کل تشکر و در عین حال امیدواریم بدنه سازمان تبلیغات اسلامی استان در نقاط مختلف استان نیازمند مدیر جوان، با نشاط، انقلابی، آینده نگر و آگاه به مسائل فرهنگی باشد.
امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به استاندار استان در خصوص انتخابات گفت: در طول این سالیان بعد از انقلاب انتخابات متعددی در کشور و به تبع در استان غیور، مومن، انقلابی و ولایی ما برگزار شد و همه این انتخابات ها مردم استان از جهات مختلف در رتبه های اول و دوم بودند و باعث آبرو و حیثیت استان بود و مرحوم آیت الله ملک حسینی همیشه به این وفاداری مردم به اسلام و انقلاب علی رغم همه محرومیت ها با افتخار در مجالس مسوولان نظام اسلامی سخن می گفتند و این اقدام مردم استان را به رخ می کشیدند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در این انتخابات بعضی فرمانداران و بخشداران اولا آبروی نظام و انقلاب اسلامی را خدشه دار کردند و به اعتماد مردم لطمه زدند و مردم را نسبت به انتخابات بدبین کردند و با این تخلفاتی که انجام گرفت حتی گذشته افتخار آمیز را زیر سوال بردند و در حق رهبری و نظام که فرمودند رای مردم حق الناس است و از آن محافظت کنید خیانت کردند و آبروی مردم استان را بر باد دادندو حتی آبروی دولت را خدشه دار کردند.
صلواتی ادامه داد: در چنین شرایطی انتظار مردم ولایی و انقلابی استان از استاندار محترم این است که در اولین فرصت با یک اقدام غیرتی و در دفاع از فرهنگ مردم استان این فرمانداران و بخشداران را عزل کند و کسانی که این ظلم را کردند به دادگاه های استان معرفی کند و مسئولان قضایی با آنها با شدت مجازات برخورد کند و فایده این کار برگشتن اعتماد عمومی به نظام و انقلاب و باعث محبوبیت دولت و دولتمردان و تسلی خاطر کسانی است که در حقشان ظلم شده است.
----------------------------------------
خبر: حسن آرمند
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقای عزیز تخلفات انتخاباتی و متخلفین محرز و شناخته شده هستند اگر سیستم.. شهرستان ها در این زمینه به نحو احسن انجام وظیفه نمایند نیازی نیست که جنابعالی ورود کنی و خاطر مبارک جنابعالی مکدر گردد هرچند که فرمانداران و بخشداران بی تقصیر نیستند
هیات های نظارت و ناظرین صنادیق هم بی نصیب نیستند در انجام این ..، چرا به آنها اشاره نفرمودی؟؟
لبخند
Iran, Islamic Republic of
شما از جای دیگر نگرانی حاج آقا
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
هیچ فرمانداروبخشداری ابروی نظام وانقلاب رانبرده شمااگربفکرابروی نظام بودی پشت تریبون این ..
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
استاندار بیکار به حرف شما گوش کند علت چه است
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تکبیررر
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال شما که هر چه دل...ندارده بهتون انتقاد کن اقای دلسوز دور قبل انتخابات مگه همین اقای فروغی نبود از نفر ۸ اومد ۵ مگه شما انوقت نبودی صاحب این ....
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
خدای....رف میزنه
خامی
Iran, Islamic Republic of
مگر اینکه با اعضای ...ست به یکی کرده باشند مگر میشود با وجود این نمایندگان ... این را بارها خود جنابعالی گفتی برای انتخابات سال ۸۸
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
با احترام به امام جمعه محترم یکبار نشد که گله مند نباشید
Iran, Islamic Republic of
کی ... برخورد کند که این همه د... در انتخابات
شاعر..
Iran, Islamic Republic of
خودت چی حاج اقا انگارکه نه انگار خودت
رجا
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست داری همیشه در سایت ها ازت حرف بزنند
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آری گچساران هم هم....
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همین مشکل را در انتخابات مجلس در یاسوج داشتیم
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان به مرگ مادرت وبه جان پسرت این نظریه راتایید کن... اولا .. عرض کنم به همان . مقدس قسم بنده درکنار حضرتعالی بودم قریب برحداقل یکصد شناسنامه دستت خودت بود ودوما همین ..ردور گذشته رای نیاورد وهمه میدانیم که حق اقای مشرفی بود وبه .. اوردنش بالا حالا بزارید امسال هم فروغی لغوبشه تا بفهمد گذشته اقای مشرفی چه عذابی میکشید ودراین بخش محروم وقتی شما واقای بخشدار دنبال کاندیدای خودتان بودید ورای جمع میکردید باید دلمون به حال ان کاندیدای بدبختی بسوزد که کسی را نداشتند
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
...یه نکن سهم حضرتعالی تو..محفوظ است
Iran, Islamic Republic of
ماکه تقلب ندیدیم حرف ازخودتان درنوکنید
تبار
Romania
فک نکنم به شماها ربطی داشته باشه حاج آقا
لطفا به کاری که بهتون مربوط نیست دخالت نکنید
فانی بلچنار
Iran, Islamic Republic of
احدی ککا کوتاه بیا اداره ها را بی خیال شو باشون هم کل کل نکن بخصوص دانشگاه ،عمومی و اداره برق کتابخانه های عمومی هرچند هم که مدیر..ل هم باشه به هر حال سهم برادر ارزشی .سکاندار است و صاحبش اس مخالفت خوب نیس بپذیر دگر نه .
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1