تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۵۵۴۲۱

نارضایتی ساکنان قدیمی ترین خیابان چرام از شهرداری و شورای شهر/ اینجا خیابان است یا بیابان؟(+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛وضعیت نابسامان آسفالت برخی خیابان‌ها و معابر شهرچرام علاوه بر سلب آسایش شهروندان، چهره نامناسبی برای شهر به وجود آورده است.
به گزارش کبنا نیوز از چرام،اگر این روزها گذرتان به خیابان وحدت  و شهید باقرزاده چرام افتاده باشد حتما شاهد وضع نابسامان این خیابان ها و کوچه های منتهی به آن بوده اید.این خیابان که جهت آسفالت و بهسازی قریب به ۳سال است تخریب شده اما کماکان به حال خود با همان وضعیت نامناسب رها شده که اعتراض های زیادی را در پی داشته است.
مشکلات عدیده ای که در فصل زمستان و بارندگی و هم اکنون در تابستان برای ساکنان این خیابان بوجود آورده است .
وضعیت نامناسب این دو خیابان و سایر خیابان ها که ساکنان ناراضی،عابران ناراضی،شهروندان ناراضی،چه کسی لاز تغییرات و تخریب خیابان وحدت راضی است؟
به همین دلیل جمعی از ساکنان نارضی خیابان وحدت و خیابان شهید باقرزاده چرام با ابراز نارضایتی از عملکرد شورا و شهرداری چرام در خصوص این خیابان ها و بی توجهی به درخواست های آنها خواستار کمک فرماندار چرام و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدند.
یکی از شهروندان و ساکنان این خیابان در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت:قریب به ۳سال است که برای آسفالت و بهسازی این خیابان کنده کاری هایی توسط شهرداری چرام انجام شده اما تاکنون به حال خود رها شده علیرغم درخواست های مکرر از شورا ی شهر و شهردار و دادن وعده های بسیار اما متاسفانه هیچ گونه کاری انجام نشده است.
یکی از رانندگان مسافربری هم با گلایه از وضع نامناسب این خیابان گفت: به علت وضعیت نامناسب این خیابان ها در چرام ،موجب خرابی وسائل نقلیه و ضرر و زیان زیادی برای تعمیر شده ایم ضمن اینکه با حرکت ماشین در این دو خیابان گرد و خاک ناشی از آن باعث نارضایتی عابران و ساکنان این خیابان شده است و ما شرمنده آنها هستیم.
شهروند دیگری در همین خصوص و با اشاره به وضعیت نامناسب این خیابان ها گفت:بارها از شهرداری و شورای شهر تقاضای آبپاشی این خیابان را داشتیم که حداقل گرد وخاک اذیت نکند چون هم بیمار تنفسی وجود دارد و هم موجب کثیف شدن منازل و وسائل نقلیه شده است.
وی با اشاره به اینکه خیابان وحدت و شهید باقرزاده در نزدیکی مسجد جامع چرام جز اولین خیابان های چرام است خواهان رسیدگی شهرداری و شورای شهر و حتی ورود فرمانداری و استانداری برای رفع این مشکل چندین ساله شد.
تصاویر تکمیلی از خیابان های وحدت و شهید باقرزاده چرام:
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
ممنون از آقای یاری زاده انسانی که خدمت بی منت به همشهریان رو سر لوحه کاراش قرار داده متا سفانه علی رغم وعده وعید قبل از انتخابات شورا ی کنونی به جد وعده انقلاب آسفالت رو دادن اما به هیچ کدوم از وعده هاشون جامه عمل نپوشاندن خدا کند شهرداری وشورای شهر حیات خلوت تصفیه حساب های شخصی اعضای شورای شهر نباشد
چرامی آباد در سایه همدلی
Iran, Islamic Republic of
درود جناب یاری زاده باتوجه به این که اعتقاد راسخ دارم کبنا نیوز از آن دسته سایت های خبری است که استاندار و فرماندار جدید ودلسوز چرام آن رو رصد می کنن شائبه هایی وجود داره که امید وارم استاندار وفرماندار ضمن شفاف سازی مارا ازاین مورد یاری نمایند جناب آقای استاندار شهرداری وشورای شهر به صورت اعم وشهرداری وشورای شهر چرام به طور اخص زیر مجموعه چه سازمان ویا نهادی هستن بنده به عنوان یک شهروند چندین بار به آقایون شورا مراجعه کردم که ما شکایت خود را به فرمانداری می بریم که جواب دوستان این بود شما هر جا دوست دارین شکوائیه ببرین حتی به استانداری زیرا شهرداری وشورا زیر مجموعه هیچ نهادورارگانی نیستن و مستقل عمل می کنند آیا چنین چیزی حقیقت داره یانه ؟ واگر حقیقت نداره چرا هیچ کس به داد مردم نمی رسه جناب آقای دکتر خادمی و جناب پاداش اگر برایتان مقدوره مردم چرام رو با توضیح خواستن از شهرداری وشورای شهر ازاین وضع فلاکت بار واسفناک نجات دهید تصاویر بالا چکیده ای از فلاکت وبدبختی مردم چرام از قبل عملکرد شورا وشهرداری چرام می باشد خلاصه این که انتظار داریم مردم سالاری رو دراین مورد به مردم در عمل نشان دهید وثابت کنید که آیا خط قرمزتان مردم هستن یا مردم سالاری فقط در حد شعاره ممنون از حوصله تون
چشمه بلقیس
Iran, Islamic Republic of
بدبختی چرام از اینجا شروع شده که ...... ما کی شده....چرام رو به نابودی است
میرحتم
Iran, Islamic Republic of
منتظراقدام شورای جدیدهستیم
موافق
Romania
ولا . در این چهار سال فقط به فکر جیب خودشون بودند ۵۰۰تن قیر سهمیه شهرداری را بجای اینکه خیابانهایی چراغ را آسفالت کنند به پیمانکاران از جمله پیمانکار حمل قیر ازای دشت بشینی در شیراز فروختند وخوردند.. یکی هم پرسفون نکرد صدا ...د وخیلیها تشویقش کردند حالا شهرداری مانده با ۹پیلیلرد بدهکاری وای بحال شورایی جدی.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1