تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۲۵۵۳۴۷

آقای ملک‌زاده در انتصاب معاون دانشجویی دقت کنید؛ شیخ باید برای ما زنده بماند

۵
۰
کبنا ؛سید مصطفی خادمی
یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خواست تا در انتصاب معاونت دانشجویی و فرهنگی دقت لازم شود.
به گزارش کبنا، متن ارسالی به شرح زیر است؛
جناب آقای دکتر ملک زاده
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
با عرض سلام و درود و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی بهروزی و سلامتی برای حضرت عالی
اما بعد…
چند هفته ای است که دانشگاه پدری مهربان،استادی گرانقدر،عالمی وارسته،روحانی ای معزز و عزیز را از دست داده است
رحلت یکباره و ناگهانی دکتر خواجه زاده(ره) قلب های همه مردم و بالاخص جامعه دانشگاهی و بیش از همگان دانشگاهیان دانشگاه آزاد را آزرده ساخت تا بهارمان به خزانی سرد و بی‌روح تبدیل شود
در بیان بزرگی شیخ همین بس که استاد خواجوی فرمودند: شیخِ مرحوم یک اصولگرای با اصول بود.
شیخ خواجه زادهِ مرحوم محبوب دل همه ی مردم این شهر از اصلاح طلب و اصولگرا تا بقیه مردم بوده و خواهد بود.
اما آن چیزی که باعث شد تا بنده دست به قلم شده و سفیدی کاغذ را با کلماتی در وصف شیخ مرحوم روشن تر کنم آن است که شیخ در جایگاه معاونت دانشگاه به گونه ای رفتار و عمل کرده اند که همگان را شیفته خود کردند و باعث شدند تا در آن تشییع باشکوه که برای ایشان برگزار شد قریب به اتفاق تمام دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه های شهرستان که حاضر در شهرستان بودند و همچنین ارادتمندان ایشان از شهرهای دیگر رنج سفر را متحمل و در گرمای سوزان اردیبهشت گچساران برای بدرقه ایشان رهسپار شوند و وداعی جاودانه با شیخِ معظم داشته باشند
اما اصل مطلب این است که دانشگاهیان دانشگاه آزاد هر گاه از کنار دفتر شیخ گذر می کنند، خاطرات و کلمات شیخ را به یاد می آورند و ناخودآگاه اشک بر گونه هایشان ساری و جاری می شود و هضم نبود وجود مبارک ایشان در دفتر معاونت برایشان سخت و جانکاه است.
بنابراین به عنوان یکی از دانشجویانی که ارادت قلبی به شیخِ معظم داشته و دارم.
به نمایندگیِ دانشجویان دانشگاه از شما درخواست دارم که در انتخاب معاونت دانشجویی و فرهنگی تمامی ملاحظات اعم از شیوه رفتاری و مابقی مسائلی که حداقل شباهت اندکی با شیخ بزرگوار داشته باشد را در نظر گرفته و حتی الامکان بعد از انتخاب معاونت، دفتری دیگر در جایی دیگر از ساختمان وسیع اداری برای این بزرگوار تدارک دیده تا همچنان دفتر شیخ برای ما با رنگ و بوی شیخ بماند و خاطرات با ایشان همیشه در این اتاق زنده بماند و بتوانیم بزرگواری شیخ را به نسل های بعد دانشگاه منتقل و معرفی کنیم
و من الله التوفیق

* فعال رسانه‌ای و دانشجوی کارشناسی پرستاری
نام شما

آدرس ايميل شما

نادر
Romania
که بره
بچیل خشون
Iran, Islamic Republic of
.. با صرفه جویی در ندادن چایی در روزهای اول کاری خودش دانشگاه رو از ورشکستگی نجات داد...این رو میگن خلاقیت مدیریتی....اصلاح لری ا.
همكار شيخ
Iran, Islamic Republic of
در مراسم تشییع وتدفین شیخ دوست داستنی مردم چه ناله هایی برای از دست دادن شیخ سر می دادند.چون مردم آن مرحوم را همانطور که بود درک کردند.شیخ مهربان و مسافر کوچ کرده ما همیشه با مردم در کنار مردم و فارغ از هر گونه خط و مشی سیاسی بوده(خود را پدر معنوی و پناهگاه خیلی از مردم می دانست)بنابر حتی به خودش هم اجازه نمی داد که به نفع گروهی مصادره شود. در دوره ای که انتخابات حوزه گچساران باطل شد تنها کسی که صحت انتخابات را تأیید نمودند آن مرحوم بودند و از جانب جناح راست که هجمه ها و حرفهایی که به آن عزیز زده شد.
در مراسم چهلم آن شیخ مهربان و دوست داشتنی کتابچه ای ۳۶صفحه ای با عنوان زندگی نامه توزیع شد و در این کتابچه فقط ۴ صفحه به زندگی شیخ اختصاص داده شد و زندگی شیخ را هم همانطور که بوده معرفی نکردید.
آقایان..شیخ ما ۱-مصلح بوده ،چه اختلافات و چه درگیری قومی و قبیله ای و چه قتلهایی که در منطقه صورت گرفته ،توسط شیخ مهربان و دوست داشتنی به دوستی ها مبدل گشته و هم اکنون صاحبان آن اختلافات در سایه لطف و عنایت شیخ ما در کنار هم زندگی می کنند.۲-شیخ ما صله ارحام را دوست داشته و مرتب از احوال فامیل جویا می شده و به دیدار آنها می رفته ۳-شیخ ما خانواده اش را دوست می داشته و فرزندانی خوبی هم پرورش داده و شما فرزندان آن مرحوم را به مردم معرفی نکردید(چه با نوشتن مطلب در مورد آنها و چه با در تصاویر آنها) از تصاویر برخی افراد استفاده شده که نقشی در زندگی شیخ نداشتند.۴- از آن جایی که از خود شیخ شنیدم کاروانهای به او پیشنهاد روحانی کاروانی جهت عتبات عالیات را می دادند و شیخ ما می گفت حاضر به استفاده از رانت لباسش را به خودش نمی دهد و با هزینه شخصی خودش و همسرش به خانه خدا مشرفش شدند.۵- شیخ ما حاضر به استفاده از هیچ رانتی چه در مورد خودش و خانواده اش نشدند بطوری که می توانست با مراجعه خودش به یکی از هنادها و یا وزارتها برای فرزندش امریه خدمت سربازی بگیرد ولی این کار را نکرد و هم اکنون فرزندش سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی می باشد.۶- شیخ ما با هر بهانه ای به هراه خانواده به زیارت بزرگان دین و اما زاده ها و سالانه هم به پابوس آن امام غریب امام رضا (ع)می رفتند.۷- شیخ مهربان ما همه را دوست می داشت و سعی می کرد در سلام کردن از دیگران سبقت بگیردو دارای مکارم اخلاقی فراوانی بودند.
آقایان . کتابچه که حتی یک روز با خانواده شیخ هم نبودید(ا..ی)چطور به خود اجازه می دهید در حالیکه شیخ را بخوبی نمی سناسید و نخواهی هم شناخت در مورد او قلم بزنید.شماها هم با..ی شدیدتااز مرگ شیخ مهربان و دوست داشتنی ما بهره برداری سیاسی نمایند. شماها به کمک م.. را به شیخ و فرزندانش نمودید و در این مورد فکر نکنم شما را ببخشند.
چرا درسایر زندگی شیخ که حداقل ۷ مورد آن در بالا ذکر شده در مورد شیخ مطلب نزدید تا شیخ ما به مردم بهتر شناسانده شود.هر چند شیخ ما نیاز به معرفی به مردم ندارد.
چون اگر در مورد شیخ می خواستید مطلب را کامل بنویسید دیگر جایی برای..ه و بهره برداری سیاسی از نام شیخ را نداشتید و به همین جهت این ...ی نسبت به شیخ ما و فرزندانشان می باشد.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
...کارت راحت شد...شیخ کسی بود که از حق دانشجویان دفاع میکرد و مدیران را گوش زد...در طول این چند سال مد... به علت باند بازی و قوم گرایی و ضابطه که فکر پیشرفت دانشگاه رو بکنه ... اومده برای حفظ سمت و دانشگاه که چه بلایی سر دانشجویان ..(خواهشا کامنت ها حذف نکنید)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سکان ........اصلاشایسته دانشجویی نیست چه رسدبه فرهنگی
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1