تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۲۵۵۳۳۳

توضیحات استاندار در باره مشارکت مردم استان در انتخابات / مدیرانی که همکاری ندارند را تحمل نخواهیم کرد

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری پیرامون مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، اظهار داشت: مولای متقیان حضرت علی (ع) مظهر انسان کامل در تمامی فضائل اخلاقی هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات و مردم همیشه در صحنه انتخابات در استان تقدیر کرد و گفت: مردم با حضور حماسی خود شکوه مشارکت در کشور را ایجاد کردند و باردیگر اعتماد به نظام را نشان دادند.
وی تصریح کرد: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی برنده این انتخابات هستند و مردم نشان دادند علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه روش دولت تدبیر را برای حل این مشکلات پذیرفتند و در مقابل شعارهای ظاهر فریبانه آگاهانه به عقلانیت و تدبیر رای دادند.
خادمی عنوان کرد: مردم نشان دادند تنها در حوزه اقتصادی مشکل وجود ندارد بلکه حوزه‌های سیاست داخلی و خارجی نیز نیازمند تدبیر است.
وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی تنها با بررسی اقتصادی این مسائل حل نخواهد شد، گفت: برخی از مسائل اقتصادی ریشه در سیاست دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمدر با بیان اینکه اکنون فصل رقابت‌ها تمام شده است، بیان کرد: فصل رفاقت‌ها و همکاری‌ها آغاز شده و همگان باید با همکاری تلاش کنند تا شعارهای دولت در استان اجرایی شود.
خادمی با اشاره به اینکه مرکز آمار تعداد رأی دهندگان در استان را نزدیک به ۴۸۰ هزار نفر برشمرد، افزود: در حالی که وزارت کشور این آمار را نزدیک ۵۲۸ هزار نفر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تا کنون جمعیت استان یک درصد رشد داشته است، گفت: تعداد واجدین شرایط در این دوره از انتخابات ۱۶ درصد افزایش داشته است.
خادمی با بیان اینکه در سال ۹۲ حدود ۳۲۷ هزار رأی صحیح در استان اخذ شد، بیان کرد: در سال ۹۶ این آمار به ۳۶۸ هزار رأی صحیح رسید.
وی با تاکید بر اینکه در این دوره از انتخابات نسبت به دور قبلی ۴۰ هزار رأی افزایش داشته است، تصریح کرد: در دوره قبلی میزان مشارکت حدود ۷۳ درصد و امسال حدود ۷۲ درصد بود.
خادمی تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان و مردم با مشارکت و همدلی از آثار این انتخابات برای توسعه آینده استان و کشور استفاده کنند.
وی مدیران استان را خطاب قرار داد و گفت: به طور قطع مسئولیت‌ها را کسانی بر عهده خواهند گرفت که با سیاست‌های دولت همراه و نسبت به مشکلات مردم پاسخگو باشند.
خادمی مجموع کل اعتبارات استان در سال ۹۶ را حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: میزان بودجه استان در سال ۹۵ حدود ۳۸۰ میلیارد تومان و در سال ۹۶ به ۷۱۶ میلیارد تومان رسید.
وی با انتقاد از بعضی از مدیران که اختلافات ساده بین دستگاهی را بزرگ جلوه می‌دهند، بیان کرد: انتظار می‌رود مدیران این اختلافات را قبل از ارجاع به دادگستری و مراجع قضایی با همکاری و همدلی بین دستگاهی حل کنند و باید بدانند که همگی مسئولیت مشترک دارند و نسبت به سایر نهادها مسئول هستند چرا که رشد سرطانی یک دستگاه بدون توجه به سایر دستگاه‌ها خود یک ضد توسعه است.
خادمی تصریح کرد: به طور قطع مدیرانی که همکاری مطلوبی با سایر نهادها ندارند ما نیز آنها را تحمل نخواهیم کرد و بدانند مشارکت بین دستگاهی یک امر الزامی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از شهرستان‌های استان را به عنوان پایلوت توسعه انتخاب کردند و به زودی برای اجرای این طرح در استان حضور خواهند داشت.
وی افزود: شهرستان لنده و بهمئی از سوی استان برای این پایلوت معرفی شده بودند که شهرستان لنده از نظر شاخص‌های محرومیت در اولویت قرار گرفت و انتظار می‌رود پس از حضور این مسئولان در استان برای اجرای این طرح مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری مطلوبی با آنها داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار شما خودتون در ماندن مدیران مخالف دولت نقش دارید به عنوان مثال چرا شما از مدیران مخالف دولت به دلیل صرفا طایفه ای حمایت می کنید.چرا امثال ابوذر بزرگواری معا ونت مهندسی وتوزیع نیروی برق استان حمایت مکنی ایا ایشون همه نمی شناسند که کیی هر چه مجموعه برق داد می زنه گوش شنوا نیست و......
دوست وهمکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب استاندار و مسئولین وزارت کشور بهتره تعداد شعب اخذ رای رو برای انتخابات های بعد حداقل ۵۰ درصد افزایش بدن تا مردم اینقدر در صف های رای معطل نشن .
البته اگه کرامت انسانها براشون اهمیت داره !!!!!.... و نه فقط رایشون
بله
کو تا عمل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای..اگر واقعیت را بخوای خودت جلوتر از همه باید بری که حتما به همین زودی رفتنی هستی انشاء الله
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1