تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۲۵۵۳۳۱

از خرید ۶۰ تن گندم کشاورزان گرمسیری تا مدیرانی که بدهی آب ادارات خود را نمی‌پردازند +(تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛
نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور مدیران عضو در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاوزی کهگیلویه و بویراحمد از خرید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در مناطق گرمسیری استان خبر داد و گفت: مبلغ ۱۴ میلیارد تومان بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شد.
جعفر گوهرگانی در نشست ظهر امروز شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته و حمایت‌های لازم از بخش کشاورزی شاهد پیشرفت در تولید محصولات این بخش هستیم و علی‌رغم اینکه با کاهش ۲۰۰ میلی‌متری بارش باران نسبت به بلند مدت مواجه هستیم اما تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان در مناطق گرمسیری خریداری شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین راستا هم مبلغ ۱۴ میلیارد تومان بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت شد، ضمن اینکه با توجه به در پیش بودن فصل توزیع بودجه لازم است بخش کشاورزی به صورت ویژه دیده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و خشک شدن بسیاری از چشمه‌ها و قنوات انتظار است بخش کشاورزی به صورت ویژه دیده شود.

این مسؤول تصریح کرد: ظرف یک برنامه سه  ساله تولیدات استان ۲۵۰ هزار تن افزایش می‌یابد.

به گزارش کبنا، علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری در این نشست نیز با اشاره به نام‌گذاری هفته اول تیر ماه به‌نام هفته ملی آب خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف آب شد، و افزود: ادارات استان آب شرب و آب فضای سبز را جداسازی کنند و با توجه به شرایط خشکسالی به هیچ وجه از آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده نکنند.

وی خواستار همکاری بیشتر رسانه‌ها در آگاهی بخشیدن به خانواده در مصرف آب شد و گفت: استان در زمینه تبیین الگوی مصرف آب در کشور از وضعیت مناسبی برخودار است که این مهم نتیجه تلاش و همکاری همه رسانه‌ها و شبکه استانی است.


به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: بودجه استان در سال جاری ۷۱۶ میلیارد تومان است.

سید موسی خادمی با تسلیت شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) این امام بزرگوار را مظهر شجاعت، علم، تدبیر، لطافت و مهربانی دانست و اظهار کرد: امام علی‌(ع) نمونه‌ای از یک انسان کامل است و امیدواریم همه مردم بتوانند از برکات این شب‌ها بهره‌مند شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در امر برگزاری انتخابات مشارکت داشتند‌، گفت: مردم با حضور خود شکوه مشارکت در انتخابات را ایجاد کردند و به فرموده مقام معظم رهبری مردم بار دیگر اعتماد به نظام اسلامی را نشان دادند.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ درصد بوده، افزود: آمار واجدین شرایط در انتخابات اردیبهشت ماه رشد بالایی نسبت به دوره گذشته داشت که این رشد غیر معقول است اما براساس آمار استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی واجدین شرایط در انتخابات ۴۸۰ هزار نفر اعلام شد اما وزارت کشور آمار واجدین شرایط در انتخابات استان را ۵۲۸ هزار نفر اعلام کرد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری آرای اخذ شده از مردم ۳۴۲ هزار رای بود که در سال جاری این آراء ۳۷۶ هزار نفر بوده است، در دوره گذشته آرای صحیح ۳۲۸ هزار و در اردیبهشت امسال ۳۶۸ رای صحیح بوده است.
وی با اشاره به جمع‌آوری ۴۰ هزار رای نسبت به دوره قبل افزود:  همین امر بیانگر مشارکت ۷۲ درصدی مردم در انتخابات ۹۶ بود که این نرخ مشارکت در سال ۹۲، ۷۳ درصد بوده است.
خادمی از افزایش بودجه استان از ۳۸۰ میلیارد تومان سال گذشته به ۷۱۶ در سال جاری خبر داد و گفت: جمع اعتبارات استان بیش از یک هزار میلیارد تومان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مشارکت بنیاد مستضعفان در توسعه شهرستان لنده خبر داد و خاطرنشان کرد: این شهرستان با توجه به وضعیت و مشکلاتی که دارد به عنوان شهرستانی انتخاب شد که بنیاد مشتعصفان کار توسعه آن را بر عهده دارد و لازم است همه مدیران استان با بنیاد مستضعفان همکاری کنند.
به گزارش کبنا، مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز از اعضای شورای اداری استان خواست تا نسبت به مصرف بهینه آب در ادارات متبوع خود حساسیت بیشتری به خرج دهند و راهکارهای مناسب را برای جلوگیری از هدر رفت این کالای با ارزش را در دستگاه اجرایی به کار ببرند.
سیدعلی لدنی‌نژاد ظهر امروز در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه هفته اول تیرماه به عنوان هفته ملی آب با محوریت صرفه‌جویی در مصرف آب نامگذاری شده است، اظهار کرد: این نامگذاری و برنامه‌هایی که در این هفته اجرای می‌شود برای  تبیین وضعیت آبی و به خصوص آب شرب خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش عمده شهرها و روستاهای کشور با مشکل کم آبی بویژه در زمینه تامین آب شرب مواجه هستند، افزود: چند شهر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با این مشکل دست به گریبان هستند.
لدنی‌نژاد با تبیین بروز تنش آبی و مشکلات که به دنبال آن بوجود می آید، عنوان کرد: به وضعیتی که میزان تولید و مصرف آب با هم برابر شود، تنش آبی گفته می‌شود که مرحله هشدار است  و می‌باید برنامه‌ریزی لازم  برای جلوگیری از ورود به مرحله بحران آبی اندیشیده شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم فرهنگ‌سازی و مشارکت در همه اقشار در زمینه مصرف بهنیه آب تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی می توانند نقش موثری در این رابطه ایفا کنند.
وی از اعضای شورای اداری استان خواست تا نسبت به مصرف بهینه آب در ادارات متبوع خود حساسیت بیشتری به خرج دهند و راهکارهای مناسب را برای جلوگیری از هدر رفت  این کالای با ارزش را در دستگاه اجرایی به کار ببرند.
لدنی‌نژاد سرویس مداوم کولرهای آبی، به حداقل رساندن آبیاری فضای سبز به وسیله آب شرب و آبیاری فضای سبز ادارات در ساعات خنک روز را از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از هدر رفت آب دانست و گفت:  نصب تانکر ذخیره آب با حجم کافی در پشت بام ادارات بیمارستان‌ها و مراکز حساس نیز  باید مد نظر مدیران باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از ائمه جمعه، مدیران و اصحاب رسانه خواست تا نسبت به تبیین اهمیت صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب و نیز  تقبیح انشعاب غیرمجاز آب همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند.
وی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به پرداخت بدهی آب بهای خود اقدام کنند تا در روند خدمات رسانی مطلوب به  مشترکین خللی ایجاد نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

...شهروند
Iran, Islamic Republic of
هر روز هر روز جلسه . ... اخرشم یه شام تو شاندیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بخدایک ماه هست گندم تحویل دادیم ولی خبری ازپول آن نیست مگه ماروستائیان چه درآمدی داریم ازخان احمدهستم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1