تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۵۵۲۸۶

رسانه‌ها؛ بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ شهروندی

۰
کبنا ؛منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: رسانه‌ها بهترین و تاثیرگذار ترین ابزار ممکن برای ترویج فرهنگ شهروندی دراین شهرهستند.
محمد رحیم دهراب پور روز چهارشنبه افزود: رسانه از ظرفیت بالایی دراطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی برخوردارهستند و باید از این ظرفیت بهره گرفت.
وی فرهنگ شهروندی را حق طبیعی و از حقوق اولیه شهروندان جامعه دانست وافزود: فرهنگ شهروندی زیربنای توسعه همگون شاخص‌های شهری است و باید دراولویت قرارگیرد.
دهراب پور با بیان اینکه اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به حقوق خود دارای رسالتی حساس و مهم هستند اظهار کرد: نقش رسانه‌ها همچنین در ترویج و اشاعه فرهنگ شهری در سطح جامعه نقشی بی بدیل است.
وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم از سوی رسانه‌ها و آشنا شدن آن‌ها نسبت به حقوق خود خلاهای موجود را پر می‌کند افزود: تداوم این اقدام ارزشمند مؤلفه نظارت در جامعه را ارتقا می‌بخشد و بسیاری از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج از رسانه‌ها بابت پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوزه شورا و شهرداری قدردانی کرد و گفت: پوشش رسانه‌ها و همکاری آنان بسیار خوب و قابل ستایش بوده و به انجام بهتر وظایف و رسالت‌های شورا کمک می‌کند.
وی افزود: رسانه‌ها متعلق به نظام و مردم هستند و بر سر مسایلی که به حقوق جامعه مربوط می‌شود با کسی نباید تعارف داشته باشد.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید اعتماد مردم را به خود جلب کنند، گفت: خبرنگاران توجه به این مهم را سرلوحه کار خود قراردهند و در این راستا گام بردارند.
دهراب پور افزود: برای تقویت حوزه اطلاع رسانی طرح‌هایی در دست مطالعه است که در طول فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی به اجرا درمی آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1