تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۲۵۵۱۹۳

برگزاری نشست گروه‌های منطقه‌ای در دانشگاه آزاد یاسوج (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛سومین نشست گروه‌های تخصصی منطقه ای برگزار شد.
سومین نشست گروه‌های تخصصی منطقه ای، سه شنبه ۲۳ خرداد با حضور جمالزاده ریاست هیات عالی نظارت منطقه یازده، روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای هیات رِییسه واحد یاسوج در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار گردید.
محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد و در هر جایی که به آن اعتماد شد به خوبی پاسخ داده است.
وی در ادامه افزود: در امر آموزش عالی قریب به ۵۰ درصد بار بر عهده این دانشگاه بوده که با درایت و مدیریت صحیح اسلامی بحمدالله تاکنون به خوبی از عهده انجام این مهم برآمده و خوش درخشیده است.
جمالزاده ریاست هیات عالی نظارت منطقه یازده در این نشست گفت: شب قدر فرصتی است تا انسان‌ها از خداوند بخواهند که در این شب خود و جایگاه خود را بشناسند، زیرا که بالاترین موفقیت و معرفت خودشناسی است. کسی که خود را شناخت می‌تواند خدا، معاد، راه و پیامبر خود را نیز بشناسد.
ریاست هیات عالی نظارت منطقه ۱۱ افزود: نظارت جز وظایف اصلی هیات مؤسس است که در دانشگاه به دوازده هیات تقسیم و منطقه ۱۱ شامل استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
وی تصریح کرد: موضوع اصلی که در حال حاضر بیشتر اهمیت دارد بررسی واحدهای زیانده و رفع موانع و مشکلات با همکاری واحدها می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بای بای محمودی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1