تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۲۵۵۱۷۵

«نیک‌اقبالی» فرمان استقبال از مسافران عید فطر را صادر کرد؛ مدیران در دسترس باشند / ورودی‌های شهرها پاکسازی شوند

۵
۰
کبنا ؛ 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه گردشگری و خدمات سفر فرمان‌های استقبال از مسافران ایام عید فطر را صادر کرد.

به گزارش کبنا، پژمان نیک اقبالی در جلسه کارگروه گردشگری استان که امروز با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت های گردشگری در مکان های تفریحی استان در تعطیلات عید سعید فطر فراهم شود.
وی بیان کرد: همچنین مناطق آبشار یاسوج و کوه گل سی سخت نیز به طور ویژه مدنظر باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که در تعطیلات عید فطر سال جاری حجم بالایی از مسافران و گردشگران در شهرهای یاسوج و سی سخت وارد استان شوند.
نیک اقبالی با اشاره به افزایش ظرفیت پارک های شهر یاسوج تصریح کرد: این موضوع سبب افزایش ظرفیت اسکان در این شهر شده است، اما در شهر سی سخت همچنان با مشکل اسکان مواجه هستیم.
وی ادامه داد: تردد جاده ای در تعطیلات عید فطر سال جاری کنترل شده و مسیرهای گردشگری استان تحت کنترل پلیس راهور باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر استان با همه ظرفیت و امکانات به مسافران تعطیلات عید فطر سال جاری خدمات رسانی کنند.
نیک اقبالی تاکید کرد: در پارک ها و مناطق پرازدحام و تفریحی و گردشگری شهرهای مختلف استان به ویژه یاسوج نباید قطع آب وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم آماده باش دستگاه های اجرایی استان در تعطیلات عید فطر سال جاری گفت: مدیران تا دو رده مدیریتی در دسترس بوده و در صورت رفتن آنها به مرخصی، باید جانشینی برای خود انتخاب کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از شهرداری ها، دهیاری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان می خواهیم برای پاکسازی مبادی ورودی شهرها و روستاها از نخاله و زباله قبل از تعطیلات عید سعید فطر سال جاری اقدامات لازم را انجام دهند.
نیک اقبالی اضافه کرد: هرگونه عملیات راهسازی در جاده ها و یا حفاری در شهرهای استان از یک روز قبل از تعطیلات عید فطر سال جاری تا جمعه پس از آن تعطیل شود.

یاسوج میزبان جشنواره ملی کوچ عشایر
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی کوچ عشایر در یاسوج، گفت: ادارات استان برای برگزاری مطلوب این جشنواره همکاری کنند.
محمود باقری  با اشاره به نزدیک بودن تعطیلات عیدفطر اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران در این ایام همکاری کنند.
وی افزود: ادارات صنعت و معدن و جهاد کشاورزی نسبت به تامین اقلام خوراکی موردنیاز شامل گوشت، مرغ و نان به میزان کافی اقدام کرده و همچنین در این ایام به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، نظارت‌ها تشدید شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در ایام عید فطر امسال میزبان جشنواره ملی کوچ عشایر هستیم، گفت: این جشنواره با حضور استان‌های عشایرنشین کشور روزهای هفتم، هشتم و نهم تیرماه در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
باقری خواستار استفاده از ظرفیت مهمان سراهای ادارات برای اسکان مهمانان این جشنواره شد و بیان کرد: ادارات در بحث تامین خوردوی مورد نیاز نیز با کمیته اجرایی جشنواره همکاری کنند.
وی ابراز کرد: برپایی سیاه چادرهای عشایری و مدرسه عشایر و اجرای نمایش "مال بارکنون" را از جمله برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد و خواستاری همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج در بحث تامین غذا شد.
لزوم نظارت جدی بر قیمت و بهداشت کالاها در شهر یاسوج طی تعطیلات عید فطر
سید محمدکاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه نیز گفت: نظارت جدی بر قیمت کالاها و خدمات و همچنین بهداشت مواد خوراکی در تعطیلات عید سعید فطر انجم شود. سال‌های گذشته برخی مسافران تعطیلات عید فطر از برخورد نامناسب بخش خصوصی در ورودی پارک‌­ها و مکان‌­های تفریحی و گردشگری شکایت داشتند که طبق مصوبات سال جاری با این مشکل روبه­رو نخواهیم بود.
وی بیان کرد: مرغ، گوشت، نان و یخ به میزان کافی برای مسافران عید فطر سال جاری تامین شده و مشکل سرویس بهداشتی در سطح شهرها، پارکها و مکانهای تفریحی و گردشگری برطرف شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: جاده اختصاصی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج قرار بود به بهر­برداری برسد اما تا کنون به جایی نرسیده است که اگرچه مسافت زیادی نیست اما می تواند ثمر بخش باشد.
نظری اضافه کرد: اداره کل آب فاضلاب تعابیر لازم را در زمینه آب بیاندیشد تا طی ایام تعطیلات عید فطر با مشکل قطعی آب روبه­رو نشویم.
سالار حسین­‌پور، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: طی ایام تعطیلات عید سعید فطر ۱۰۰تن آرد مازاد بر سهمیه نانوایی­ها پیش­بینی شده تا در صورت نیاز در اختیار خبازان قرار بگیرد. قرار است طی این ایام تمام واحدهای خبازی شهرستان بویراحمد فعال باشند.
وی افزود: در زمینه کالاهای ضروری در ایام سفر سال گذشته مشکلی وجود نداشت و امسال نیز مشکلی وجود ندارد.
حسین­پور بیان کرد: ۳۰۰تن شکر، ۱۸۰تن برنج و ۷۰ تن گوشت مرغ منجد هم­اکنون برای تعطیلات عید سعید فطر در اختیار است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در زمینه گوشت قرمز نیز مشکلی وجود ندارد.
حسین‌­پور اضافه کرد: همچنین در زمینه گوشت مرغ گرم نیز طی این ایام مشکلی وجود ندارد و کشتارگاه مرغ یاسوج طی این ایام تعطیل نخواهد بود.

افزایش ظرفیت پارک­های شهر یاسوج برای اسکان مسافران
شهردار یاسوج گفت: ظرفیت پارک­های شهر یاسوج برای اسکان مسافران تعطیلات عید سعید فطر و تابستان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
محمدعلی جاوید افزود: بهره‌­برداری از سه پارک ولایت، بانوان و چشمه نباتی شهر یاسوج باعث شده است تا این شهر مشکلات سالهای گذشته را در زمینه اسکان و خدمات­دهی به مسافران تعطیلات عید سعید فطر و تابستان را نداشته باشد.
وی بیان کرد: با توجه به این افزایش ظرفیت­ها پیش­بینی شده است که امسال بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ارتباط با اسکان مسافران تعطیلات عید سعید فطر و تابستان هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: در زمینه پارکینگ، سرویس بهداشتی، چادر و سایر موارد دیگر نیز پیش­بینی این است که مشکلی وجود نداشته باشد.
جاوید تصریح کرد: هم­چنین اگر شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در زمینه برق­رسانی به پارک غدیر ما را همکاری کند می­توانیم از طرفیت این پارک نیز در صورت نیاز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: بحث قطعی آب طی این مدت ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد که از آب و فاضلاب و امور عشایر استان می­خواهیم با راه­اندازی تانکرهای سیار در این زمینه همکاری­های لازم را داشته باشند.
شهردار یاسوج اضافه کرد: هم­چنین بحث ترافیک روی پل ورودی شهر یاسوج و مسأله برقراری امنیت نیز نیازمند توجه همکاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صالحپور
Iran, Islamic Republic of
از برکات ماه مبارک رمضان اینه که رودخانه لای روبی میشه.خدایا چی میشد اگه سالی سه بار ماه رمضان داشتیم.البته نه بخاطر فرار از زیر کار بلکه برای دلسوزی ظاهری مسئولین
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب نیک اقبالی لطفا دستور دهید که زیر پای مهمانان مثل سال قبل اب بریزند .
روزبه
Iran, Islamic Republic of
نصب شماره تلفن همراه مسول پار کها و اماکن عمومی در پار کها و نانوایی ها در دید عموم مسافران قرار گیرد و کوچکترین مشکل مردم انعکاس بدند ..و نظارت بر بازار شهر یاسوج و سی سخت ک مهمترین کار ک باید انجام بشه
.خط کشی خیابون های یاسوج برای روانتر شدن ترافیک شهری ..میتونه سفر و تعطیلات تابستونی خوبی را برای مردم پیش بینی کرد ..واقعا سرویس‌های بهداشتی ابشار در شان مردم استان نیست ..و بیشترین گلایه مردم از این بخش ..و ورودی ابشار خیلی زیاد و هیج گونه خدماتی صورت نمیگیره . گذاشت مامور برای حفاظت از خودرواهای مسافران ک سرقت در روز و شب در ابشار یاسوج صورت میگیره...نصب تابلو راهنما در سطح مکانهای شهری و زیارتی استان ک معضل شده ..لطفا ب این پیشنهادها توجه ویژه بشه ..با آرزوی سفر خوب برای مسافران عزیز ..انشاا لله
خخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم در حد حرف نباشد چون در روز ورود مسافران به مشکلات سرویس های بهداشتی و آب آشیامیدنی و .......برخورد می کنیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای نیک اقبال ۱-مکانهای اسکان رازیاد کنید ۲-سرویس بهداشتی درمکانهای گردشگری یاسوج افتضاح است۳- ورودی پارک بشار پارسال پول گزافی میگرفتن لطفاپیکیری فرماید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1