تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۵۵۱۵۵

کنایه محنایی به کارشناسان یک شبه ایام تبلیغات ریاست جمهوری / پرداخت ۸ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تسهیلات اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  برخی در ایام تبلیغات ریاست جمهوری کارشناس شده بودند و آمارهای ناصحیح را مطرح می‌کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز نشست شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان به ریاست «مجید محنایی» معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران بانک‌های عامل برگزار شد.
مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: در سفر ریاست جمهوری ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۲۶ قانون بودجه سال ۹۵ برای اشتغال مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شد که در حال پرداخت هستند.
 
محنایی با بیان اینکه محدودیت نقدینگی بانک‌ها برای پرداخت به بانک‌های مرکزی ارسال می‌شود، تصریح کرد: کمیته پیگیری وصول مطالبات بانک‌ها باید در استان تشکیل شود؛ تا در این کمیته موانع پرداخت، میزان مطالبات کل بانک‌های استان و راهکارهای پرداخت، بررسی شود و از دستگاه قضایی برای وصول مطالبات کمک گرفته شود.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مشکلات و محدودیت بانک‌ها برای وصول مطالبات را درک می‌کنیم اما از بانک ها برای جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات انتظار داریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به انتخابات ریاست جمهوری در استان زد و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید مظلوم است و در استان کهگیلویه وبویراحمد مظلوم تر واقع شد، بطوریکه عده‌ای در زمان انتخابات کارشناس اقتصادی و اجتماعی شده بودند، و آمارهای ناصحیح در حوزه های همانند نرخ بیکاری می‌دادند و استان کهگیلویه و بویراحمد را رتبه آخر کشور در برخی شاخص‌ها می‌دانستند.
به گزارش کبنا، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان از اعتبارات ابلاغی بانک‌های عامل به شعب شهرستان‌ها از محل تبصره ۲۶ قانون بودجه سال ۹۵  پرداخت شد.
محبی افزود: در قالب تبصره ۲۶ بانک‌های مرکزی بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان به بانک های عامل استان ابلاغ و همچنین بانک های عامل بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان به شعب شهرستان ها ابلاغ کرده‌اند.
وی در ادامه افزود: بالغ بر ۳ میلیارد تومان به تعداد ۱۹۴ پرونده در انتظار پرداخت تسهیلات هستند.
محبی با اشاره به اعتبارات تکلیفی از سفر ریاست جمهوری، گفت: از این محل اعتبارات ابلاغی از بانک های عامل به استان ۴۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده که بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به شعب شهرستان های استان ابلاغ شده است.
وی گفت: دو هزار و ۲۰۸ پرونده به اعتبار سه میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان به بانک ها ارسال شده است و همچنین به میزان ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، پرونده و طرح مانده در بانک های استان تشکیل و وجود دارد.
وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان پرداخت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدیدالله کریمیان سوق
Asia/Pacific Region
درود برمحنایی عزیز مدیرباکفایت استان سلام گرم بنده راازشهرودیارت سوق پزیراباش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1