تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۵۵۱۰۱

معارفه یک کهگیلویه و بویراحمدی در شرکت آپادانا سرام (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛

امید علی نجفی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آپادانا سرام شد.
به گزارش کبنا، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آپادانا سرام با حضور «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، اعضای هیئت مدیره شرکت آپادانا سرام و جمعی از معاونان و مدیران هلدینگ آتیه صبا برگزار شد.
در این آئین «امید علی نجفی» جایگزین مهدی صباغی شد.
بنا بر این گزارش، «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک ضیافت الهی در ماه رمضان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا به عنوان یکی از سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی در مسیر تولید مولد و اشتغال پایدار که جزء تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، قرار دارد و باید همواره حضور در خاکریز تولید و اشتغال مورد توجه مجموعه‌های تابعه و فارق از حاشیه سازی و کارشکنی‌ها قرار گرفته و به سمت اهداف عالیه سازمانی حرکت کنند.


وی افزود: لذا در راستای ساماندهی و حل و رفع مشکلات و معضلات قدیمی تعدادی از شرکت‌های تابعه این هلدینگ، برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی همراه با کارشناسی‌ در کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، منابع انسانی، ساختار سازمانی و غیره در شرکت آتیه صبا صورت گرفته است، تا بتوانیم شرکت‌های تابعه را به وضعیت مطلوبی برسانیم.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در شرکت آپادانا سرام و میزان تولید ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع کاشی و سرامیک در این شرکت در سال ۱۳۹۵ که نشان از بهره‌برداری حداقلی از امکانات و تجهیزات در این شرکت است، ادامه داد: به دلایل مختلفی از مجموع ۲۸ خط تولیدی در شرکت آپادانا سرام، نیمی از آن امکانات قابل استفاده نیست.

آذروش تصریح کرد: لذا باید با بازاریابی مسنجم و برنامه‌ریزی شده بتوانیم تولیدات این شرکت را به مشتریان فعلی در بازار داخلی و بازار صادراتی مانند ایتالیا، عراق، ترکیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورهای همسایه هدف‌گذاری کنیم. چراکه تولید و اشتغال داخلی وظیفه ملی است که از سوی رهبری معظم انقلاب بر عهده یکایک مدیران اقتصادی کشور در سال اقتصاد مقاومتی گذاشته شده است.
وی با تاکید بر ناکارآمدی و عدم برنامه‌ریزی و اصول مناسب در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی شرکت آپاداناسرام در سال‌های گذشته که باعث کاهش حجم وسیعی از نقدینگی در این شرکت شده است و مطالبات زیادی را روی دست این شرکت گذاشته است، افزود: شرکت آتیه صبا به عنوان نماینده سهام‌دار در تلاش است با هماهنگی و همکاری سازمان‌های استانی و نمایندگان محترم مجلس که دغدغه همه آنها بحث تولید و اشتغال در استان است، در راستای حل و رفع مشکلات و معظات این شرکت، گام‌های موثری برداشته شود. چراکه بحران اقتصادی حاکم در این شرکت به نوعی مشکل کشوری خواهد بود و در این خصوص در یکسال گذشته، خدمات مناسبی از سوی مدیرعامل سابق شرکت آپادانا سرام در جهت رفع مشکلات صورت گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.
آذروش با بیان اینکه هلدینگ آتیه صبا اهتمام ویژه‌ای دارد تا برند آپادانا سرام را به عنوان هاب تولید محصولات کاشی و سرامیک در خاورمیانه معرفی کند، گفت: با همدلی و همکاری مدیران و برنامه‌ریزی صحیح و مدون می‌توانیم به اهداف سازمانی دست پیدا کنیم و شرکت‌های زیان‌ده در مجموعه آتیه صبا را به شرکت‌های سودآور تبدیل کنیم که نمونه بارز آن را در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال گذشته مشاهده خواهید کرد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با اشاره به تجربیات و سوابق مدیرعامل جدید شرکت آپادانا سرام که سابقه حضور در این شرکت را قبلاً نیز داشته است، این انتصاب را یک تصمیم مدیریتی در جهت بهبود وضعیت این شرکت دانست و افزود: ارتقا و راه اندازی خطوط تولید در جهت افزایش ظرفیت تولید محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی با هدف حضور در بازارهای جهانی و رفع مشکلات منطقه‌ای و سایر معظلات پیرامونی از مواردی است که از مدیرعامل جدید شرکت آپادانا سرام انتظار می‌رود تا با یک برنامه زمان‌بندی شده و تلاش مظاعف وضعیت این شرکت را به سوددهی برساند.


در ادامه این آیین، مهندس «نجفی» مدیرعامل جدید شرکت آپادانا سرام ضمن تشکر از حسن انتخاب خود از سوی هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری و قدردانی از زحمات دکتر صباغی در مدت زمانی که مسئولیت هدایت شرکت آپادانا سرام را بر عهده داشتند گفت: با توجه به نگرش به محصولات کاشی و سرامیک که یک کالای دکوری می‌باشد، لذا کیفیت محصول بر کمیت تولید حاکم خواهد بود و راه نجات آپاداسرام، بر مبنای افزایش تولید، تمایز و کیفیت محصولات و صادرات آنها است.
مدیرعامل جدید شرکت آپادانا سرام نیروی انسانی با تجربه و تجهیزات به روز در این شرکت را یکی از ویژگی‌های این شرکت برشمرد و ادامه داد: باید با یک پایش سازمانی و با تاکتیک‌های عملیاتی به سمت اهداف عالی حرکت کنیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

عوض زاده
United States
انتصاب به جا و شایسته جناب اقای مهندس نجفی به عنوان مدیرعامل شرکت اپادانا سرام که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر  گرامی  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم
حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام. بارها در سایت کبنا این خبر به وفور دیده میشود: " انتصاب یا ...یک کهگیلویه و بویراحمدی در......." . برای من یک سوال هست که : آیا سایر استان ها هم همینجورند یعنی اگر یکی از هم استانی هایشان در یک استان دیگه پستی میگیرد اینقدر ذوق زده شده و تیترش میکنند.؟ به نظر میرسد کار جالبی نباشه. شاید بی ظرفیتی یا ندید پدیدگی یا................ ترکش کنید سنگین ترید.
حیدر
Iran, Islamic Republic of
اکه بتونه ۲۰ جوان بیکار از شهر خود ویا حتی از بستگان خود را مشغول کند هنرکرده و... درغیراینصورت کان لم یکن تلقی میشود.
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تبریک خدمت جناب آقای مهندس نجفی امیدوارم موفق و سربلند باشند.
الی
Iran, Islamic Republic of
کارخونه رفت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1