تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۲۵۵۰۳۵

تهاجم معیوب به قلب استراتژیک

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حداد مؤمنی
یکی از افتخارات ما این بود که دو هزار کیلومتر دورتر دشمن را زمین گیر کرده بودیم.
حملات تروریستی  داعش تقریباً همزمان به ساختمان‌های  مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر  از نوع ساختمان‌های نمادین و سمبلیک جمهوری اسلامی با ضریب اهمیت بالا، حوالی ساعت ۱۰: ۵۰ بامداد روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۷ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) در تهران  نشانه گیری را به سمت هدف استراتژیک ایران در منطقه انجام دادند که با اقدامات و عکس العمل  نیروهای امنیتی خنثی و منجر به هلاکت شدن عوامل این حمله تروریستی انجامید.
اگر چه استراتژیک خود علم و راهکار منظمی  است که توأم به هنر و عمل می‌باشد، علمی که با رهنمودهای مقام معظم رهبری سردار سلیمانی و دیگر همرزمان در سطح منطقه به آن پرده عمل پوشانده‌اند. اما این اقدام تروریستی نیاز به تحلیلی دارد که  به بررسیان می‌پردازیم:
اهداف تروریست که اغلب مکان را مورد هدف قرار می‌دهد یا بشریت؟؟؟
دلیل انتخاب مکان محوری به جای پروسه کشتار جمعی در ایران این است که تروریست‌های منطقه ای چندین  و چند بار با کارگردانی  پیرسعود  و آمریکا و اسرائیل نمایش بزدلانه‌شان را درمعرض عموم به  اجرا گذاشته‌اند، نیاز به یک جهش عظیم داشته‌اند که هدف این جهش عظیم مکان‌های سمبلیک و نمادین جامعه ای هستند که این مکان‌ها از دو زاویه قانون و اعتقاد مورد عینک ذره بین قرار گرفتند.
آماج حملات سعود و صهیونیست  و هدف قرار دادن، متشنج کردن زوایای قانون و اعتقاد که زیر بنای جمهوری اسلامی  می‌باشد.. مجلس نماد قانون و حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی مکان ثقل بعد از انقلاب هست.
پس هدف از این حملات برهم زدن  مسیر هماهنگ (مجلس) رأس امور نظام جمهوری اسلامی و حرم امام خمینی (ره) مرکز ثقل اعتقادات نظام جمهوری اسلامی بوده است چرا این دو مکان  به‌ویژه مجلس نیز مشعل افکار رسانه ای و ارتباطی هستند.
تحلیل نویسنده این است که مجلس از طرف اسلام سفی هایی است که طیفی از آن‌ها در گروه حمایت‌های سعود قرار گرفته‌اند و نقطه مرکزی مقابله ای با افکارشان قانون گریزی و عدم قانون و حقوقی در آل سعود است که مجلس را مورد هدف قرار داده‌اند. چرا که  قانون گریزی نگرش ذاتی اسلام سلفی است.
و اما حرم نقطه همگام با بیت المقدس است که نیز وزنه مورد هدف صهیونیست‌ها، به منظور تشنج در مرکز ثقل جمهوریت  بعد از انقلاب توأم با اعتقاد قرار گرفته است
در پایان بایستی در شرایط موجود اتحاد در فضای التهاب به وجود بیاوریم و از کارشکنی‌های احزاب داخلی پرهیزگردد، که داعش درون از برون فاجعه آمیزتر است.
من الله توفیق

فعال رسانه ای
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
درود برشما، جوان خوش فکر و دارای عرق ملی

..
جلیل-سیوکی
Iran, Islamic Republic of
حالا بعد از شورا شهر خودت را برای نماینده مجلس اماده کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1