تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۵۵۰۲۵

راه‌اندازی شیفت عصر بخش شیمی‌درمانی بیمارستان رجایی یاسوج (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج گفت: شیفت عصر بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رجایی یاسوج راه اندازی شد.
ایرج فتحی افزود: بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رجایی یاسوج با ۱۱ تخت فعال در حال حاضر در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می کند.
وی با بیان اینکه عمده مراجعین در شیفت صبح هستند، اذعان کرد: میانگین مراجعه به این بخش در روز ۱۵ نفر و در ماه بالغ بر ۲۵۰ نفر است.
فتحی عنوان کرد: هم اکنون ۳ پزشک متخصص درمان سرطان از جمله متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی کودکان و بزرگسالان در این بیمارستان فعالیت دارند و بیماران تحت نظر آنها مراحل درمانی خود را طی می کنند.
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج با بیان اینکه شیفت عصر بخش شیمی درمانی که از خرداد ماه سال جاری ارائه خدمت می دهد تاکنون مراجعین چندانی نداشته است ادامه داد: لازم به ذکر است؛ که ما از نظر فضای فیزیکی محدودیت هایی داریم و درصدد توسعه آن هستیم.
وی یکی دیگر از ضرورت های مورد تاکید در این بیمارستان را راه اندازی بخش شیمی درمانی اطفال عنوان نمود و گفت: درخواست راه اندازی این بخش را نیز داده و پیگیر عملیات اجرایی آن در بیمارستان شهید رجایی هستیم.
فتحی یادآوری نمود: هم اکنون اکثر مراجعین این بخش بزرگسالان هستند.
وی با بیان اینکه راه اندازی بخش بستری بیماران سرطانی یکی دیگر از مسائل ضروری مورد تاکید ما در این بیمارستان است، ادامه داد: که امیدوار هستیم در صورت تامین اعتبار کمک بسیار خوبی به این بیمارستان شود.
فتحی به دستاورد های طرح تحول سلامت اشاره نمود و تصریح کرد: خوشبختانه از زمان اجرای این طرح مهم  هزینه درمانی بیماران سرطانی رایگان انجام می شود.
وی یاد آور شد: از محل طرح هتلینگ بیمارستان نیز بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای تعمیر، بازسازی و نوسازی بخش شیمی درمانی و کار درمانی بیمارستان هزینه شده است.
وی با اشاره به کلنگ زنی ساختمان غربالگری سرطان در محوطه بیمارستان نیز گفت: این ساختمان برای بیماریابی و با هدف تشخیص زود رس بیماری های سرطانی است و هم اکنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از روند عملیات اجرایی آن نیز راضی هستیم.
بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رجایی یاسوج با ۱۱ تخت فعال در دو شیفت صبح و عصر با ۳ پزشک متخصص آنکولوژی، رادیوتراپی و آنکولوژی اطفال و ۵ پرستار به بیماران ارائه خدمت می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مملی
Iran, Islamic Republic of
خدا همه مریضا را شفا بده انشالله
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1