تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۵۵۰۱۷

طرح بررسی آسیب‌های اجتماعی بانوان/ امتیاز یک مقطع بالاتر به رزمندگان دفاع مقدس

۴
۰
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پژوهش بررسی عوامل موثر بر آسیب های اجتماعی زنان استان و ارائه راهکارهای مناسب به اتمام رسید.ن
مجید محنائی افزود: کارفرمایان این طرح استانداری و دانشگاه یاسوج مجری طرح بوده و نظارت بر اجرای طرح توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان انجام گرفته است.
وی اظهار داشت: کارشناس مجری طرح اصغر میرفردی دانشیار جامعه شناس دانشگاه یاسوج و کارشناس ناظر طرح شیرعلی خرامین عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بودند.
محنائی تصریح کرد: در جلسه کنفرانس این طرح که با حضور استاندار، اعضای هیات داوران، مدعوین  و مسئولان ذیربط حضور داشتند، میرفردی مبادرت به ارائه طرح نمود و این جلسه که بیش از۲ ساعت به طول انجامید به اهداف، اهمیت، ضرورت پژوهش و کاربرد نتایج آن پرداخته و پیشینه و مبانی نظری پژوهش آن به تفضیل تشریح شد و در نهایت یافته های پژوهش تبیین و پیشنهادات لازم ارائه گردید.
به گفته محنائی، در این پژوهش مهمترین آسیب های اجتماعی زنان و عوامل موثر بر آن در استان شناسائی و با رویکرد ترکیبی کمی و کیفی با مطالعه پیمایش، اسنادی، تحلیل محتوا و مرور آمار و منابع موجود اقدام شده است.
وی بیان کرد: یافته های پژوهشی نشان می دهد که متغیرهای میزان مشارکت اجتماعی و میزان امکانات رفاهی و اقتصادی تاثیر معکوس و معنادار و متغیر سابقه رفتار مجرمانه از خانواده تاثیر مستقیم و معناداری برآسیب های تجربه شده توسط زنان داشته اند.
امتیاز یک مقطع بالاتر به رزمندگان دفاع مقدس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: رزمندگان دارای حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس از امتیازات یک مقطع بالاتر برخوردار می شوند.
مجید محنائی افزود: براساس بند ۶ ذیل بند الف ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان دارای حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می شوند.
وی اظهار داشت: اگر رزمنده عزیزی با شرایط  یاد شده دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشد از مزایای مدرک تحصیلی فوق لیسانس برخوردار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
پس لطفا به همه ادارات استان اطلاع رسانی شود خبر خوب و خوشی بود واقعا حق دارند
فزهنگی
Iran, Islamic Republic of
پنین عواملی از نظر یک فرد . هم مشخص است که بر آسیب های اجتماعی تاثیر دارد دیگز هزینه پژوهشی لازم نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینا که بازنشست شدن چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهنگی چاروسا
Iran, Islamic Republic of
احسن بر دولت تدبیر و امید که با این تدبیر در رزمندگان امید ایجاد کرد وبه صورت عملی نشان دادحامی رزمندگان و ایثارگران و جبهه وجنگند نه شعاری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1