تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۵۴۸۴۳

برگزاری جلسه هماهنگی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد؛ از سخنرانان آگاه و دانا دعوت شود

۱
۰
کبنا ؛راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دوم تیر همزمان با ۲۸ ماه رمضان از میدان هفت تیر به سمت مصلی شهر یاسوج، و در شهرستان‌ها نیز در مقابل مساجد جامع، مصلی‌ها و میادین اصلی  برگزار خواهد شد.
به گزارش کبنا، فتاح محمدی معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برگزاری روز قدس از آرمان های امام ره بود.
محمدی با بیان اینکه روز قدس از یادگارهای امام راحل است، افزود:  این روز محور وحدت جهان اسلام و مسلمان شده است که نهضت های آزادی بخش را ایجاد کند.
وی بیان داشت: کسانی که به عنوان سخنران انتخاب می‌شوند، باید معلومات و اطلاعات کافب و توانایی لازم در خصوص حمایت از ملت مظلوم فلسطین و فرهنگ مقاومت داشته باشد.
وی گفت: به دنبال برگزاری این مراسم از سخنرانان کشوری برای مرکز استان دعوت شده، و سخنرانان در سایر شهرستان‌ها به فرمانداران و ائمه جمعه واگذار شده است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دوم تیر همزمان با ۲۸ ماه رمضان از میدان هفت تیر به سمت مصلی شهر یاسوج، و در شهرستان‌ها نیز در مقابل مساجد جامع، مصلی‌ها و میادین اصلی برگزار خواهند شد.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع افزود: حرکت تروریستی داعش در کشور محکوم است و این عملیات‌های غیرانسانی و تروریستی برای به فراموشی سپردن موضوع اشغال قدس است، که با اتحاد ملت ایران و مسلمانان جهان در روز قدس جواب محکمی به آمریکا و صهیونیست‌ها داده می‌شود.
وی بیان داشت: بزرگداشت روز قدس به عنوان میراث و آرمان‌های امام ره است و باید این روز هدف اصلی ایران و جهان اسلام باشد.
وی با اشاره به تشکیل ۶ کمیته در برگزاری بزرگداشت روز قدس، گفت: کمیته مراسم، تبلیغات به ریاست صدا و سیما، کمیته فضای مجازی با محوریت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امنیتی و انتظامی به ریاست استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کمیته هنری به ریاست حوزه هنری و کمیته فضاهای شهری به ریاست شهرداری‌ تشکیل شده است.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: اهداف دیگر دشمنان از چنین اقدامی ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان و تداوم جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.
وی افزود که ۶ کمیته برای برگزاری مطلوب راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کمیته ها شامل تبلیغات و اطلاع رسانی، فضای مجازی، امنیتی و انتظامی، هنری و نمایشگاهی و فضاسازی است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد که مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در روز جهانی قدس سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری میزگردها و برنامه های تحلیلی و تبیینی در صدا و سیما، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مقاومت ملت مظلوم فلسطین، نصب بنر، تبلیغات میدانی و توزیع اقلام فرهنگی است.
حجت الاسلام خاضع گفت: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به زودی مشخص و اعلام می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و عالمانه است . حفظ وحدت میراث گران بهای انقلاب.امام ورهبری فرزانه انقلاب اسلامی است
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1