تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۲۵۴۷۸۳

ساخت واحد درمانی بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران / مطالبات ۸۳ میلیارد تومانی بانک کشاورزی/ ۲/۶ برابر منابع وام پرداخت کردیم

۹
۰
کبنا ؛مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در هشتاد و چهارمین سالگرد تأسیس این بانک خدمات ارائه شده طی سال گذشته و جاری در استان را تشریح کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، اله‌داد محمدی در جمع خبرنگاران با تبریک این روز به همه مردم و به خصوص به بهره‌برداران حوزه کشاورزی و همکاران خود در سراسر استان به رسالت گسترده این بانک اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی با استراتژیک‌ترین حوزه اقتصاد کشور سر و کار دارد.
این مسئول ارشد بانکی در استان بیان کرد: شعار اختصاصی امسال ما در بانک کشاورزی سال تداوم بود که عبارت است از توسعه درآمدها، آینده‌نگری و مدیریت رفتارهای حرفه‌ای از سوی کارکنان.
محمدی در ادامه گفت: در هر سال متوسط رشد پرداخت بین ۲۵ تا ۳۴ درصد است که این رشد را در سال گذشته داشتیم.
وی افزود: در سال ۹۵ تعداد ۲۱ هزار و ۳۱۳ فقره تسهیلات پرداخت کردیم که به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان بود که در ۲۰ شعبه سراسر استان پرداخت شد.
این مسؤول گفت: در بحث رونق تولید ۶۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۵۷ میلیارد تومان پرداخت کردیم و در بذور گواهی شده ۲۳ میلیارد تومان در اختیار ۵ شرکت برای تهیه آن قرار دادیم.
 
محمدی افزود: در زمینه همکاری با صندوق توسعه ملی و استفاده از ظرفیت تسهیلات این صندوق ۲۸۶ طرح با مبلغ ۴۵ میلیارد تومان داشتیم و در دو ماه گذشته از سال جاری ۵۱ طرح با اعتبار ۶۹ میلیارد ریالی را از محل این صندوق داشته‌ایم.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث ارتقای ضریب مکانیزاسیون در سال ۹۵ یک هزار و ۳۳۵ مورد پرداختی داشتیم که ۲۵ میلیارد تومان پرداخت شد.
وی گفت: در بحث نقدینگی برای عشایر استان در سال ۹۵ برای تعداد ۹۰۱ نفر از عشایر ۶۴ میلیارد ریال اعتبار قرض‌الحسنه را در نظر گرفتیم و پرداخت شد.
این مسؤول گفت: در بحث پرداخت قرض الحسنه ازدواج هم رکورد زدیم و در سال گذشته موفق به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات شدیم و در ۲٫۵ ماه گذشته از امسال نیز ۱٫۵ میلیارد تومان پرداخت کردیم.
وی افزود: در امور عام‌المنفعه هم شرکت فعالی داشتیم و در مدرسه‌سازی و ساخت درمانگاه فعال بودیم و یک اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی برای ساخت یک واحد درمانی در گچساران در نظر گرفتیم که در آینده نزدیک کلنگ آن در گچساران به زمین زده می‌شود.
خرید تضمینی گندم یکی دیگر از اقداماتی بود که محمدی به آن اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته ۶۶ هزار و ۵۶۲ تن خرید تضمینی گندم در استان داشتیم که در تعداد ۱۷ هزار و ۶۳۳ محموله و به ارزش ۸۶ میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان بود.
وی گفت: در سال ۹۶ هم تاکنون ۴۱ هزار و ۵۷۳ تن خرید گندم داشته‌ایم.
 
وی گفت: بانک کشاورزی برای ساخت مسکن روستایی در سال گذشته به ۲۵۲متقاضی روستایی ۴۸میلیارد ریال و برای حمایت از واحدهای تولیدی ایثارگران ۲۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این میزان ۱۲میلیارد ریال جذب شده است.
وی از پرداخت ۷۰۰میلیون ریال به زندانیان غیرعمد،۳۵۰ میلیون ریال جهیزیه نوعروسان مددجو و ۱۳ میلیارد ریال برای ساخت یک درمانگاه در گچساران از دیگر خدمات این بانک یاد کرد.
محمدی به تعیین تکلیف بدهی ۲هزار و ۸۵۳بدهکار بانکی به میزان ۵۳۰میلیارد ریال در سال گذشته در قالب بند «و» تبصره ۱۳ قانون بودجه اشاره کرد و افزود: ۲۲میلیارد ریال در این مدت بخشودگی جرائم تاخیر بدهکاران اعمال شد.
وی تصریح کرد: بدهکارانی که تا ۲۵۰ میلیون ریال بدهی دارند در صورت پرداخت اصل بدهی مشمول بخشودگی جریمه خواهند شد.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد هشت دهم منابع بانکی کشور به میزان ۲۴هزار میلیارد ریال را دارد، گفت که باید مدیریت منابع و مصارف درفرایند تسهیلات پرداختی اعمال شود.
مدیرشعب بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد مطالبات بانک کشاورزی را ۸۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: میزان پرداخت وام این بانک ۲٫۶برابر منابع آن در این استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مشترى بانک
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید خدمت مدیر قوى و جانباز سرافراز
خدا میدونه که از زمان مدیریت مهندس محمدى تغیرات چشمگیرى در بانک کشاورزى از همه لحاظ دیده شده
امیدوارم خداوند بزرگ انرژى صد چندان به مهندس بدهد که تلاش هاى بى وقفه مهندس ادامه یابد.
علی
Iran, Islamic Republic of
/ اقای محمدی ./ت چرا درمانگاه واسه مردم بهمئی یا کهگیلویه احداث نمیکنید /
آگاه
Iran, Islamic Republic of
/ این کارها را میکنی
کرمی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مدیر توانمند
غلامعلی
Iran, Islamic Republic of
پول گندم کاران بدید تا شرمنده کا مبین داران نشن تا بدهیشون بدن
جوان
Iran, Islamic Republic of
یکی نمیگه این.. که با دولت روحانی نیوده و نیست کی ساپرتش می کند این...
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
//باید ریس بانک کشاورزی شود/
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
/دیگه مردم از روحانی تغییر خواستن و نیروهای شاخص جریان باید در مسند قدرت قرار گیرد نه ..
خامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر توانمند جانباز و بسیجی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1