تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۲۵۴۷۳۹

جشن گلریزان؛ تاجگردون ۶۰ میلیون، حاج‌ عدل ۵۰ میلیون و خیر تهرانی ۴۰۰ میلیون

۱
۰
کبنا ؛در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان کهگیلویه و بویراحمد بانوی خیر تهرانی با هدیه ۴۰۰ میلیون تومانی لبخند را بر لبان خانواده‌های محکومان مالی نشاند.

به گزارش کبنا از یاسوج، امشب و با حضور مسؤولان استانی، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل هتل ستاره شهر یاسوج جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد.
در این آیین بانوی خیر تهرانی خانم دکتر جعفریان به تنهایی با کمک ۴۰۰ میلیون تومانی از مجموع ۷۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده لبخند را بر لبان خانواده‌های زندانیان غیر عمد نشاند.
همچنین در این آیین غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران مبلغ ۶۰ میلیون تومان، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه ۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد کمک کردند.
همچنین موسسه خیریه امام علی(ع) مبلغ ۵۰ میلیون تومان به این امر اختصاص داد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر با همت و مشارکت خیرین ۶ میلیارد تومان اعتبار در جشن گلریزان جمع آوری شود می‌توانیم ۴۰۰ نفر از زندانیان را که بیشتر محکومین مالی و بخش دیگری در زمینه تصادفات و دیه و نفقه هستند آزاد و به کانون خانواده برگردانیم.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان قبولی اعمال مومنان است، گفت: یکی از بهترین اعمال در این ماه مبارک کمک و صدقه دادن به فقراست و باید به کسانی که محتاج هستند کمک شود.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسانی که به دلیل جرائم غیرعمد این روزها در زندان هستند به سر می‌برند چشم انتظار کرامت خیرین در جشن گلریزان است که این حرکت مثبتی است.
وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نباید در زمینه کارهای خیر از سایر استان‌ها عقب بماند گفت: استان‌ها در بسیاری از زمینه‌ها از سایر استان‌ها جلوتر است که در این زمینه هم پیشتاز باشند.
مزارعی ببان کرد: برای آزاذی زندانیان جرائم غیرعمد در استان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و حتی اگر نصف این مبلغ تامین شود می‌توانیم بخش اعظمی از زندانیان را آزاد کنیم.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر با همت و مشارکت خیرین ۶ میلیارد تومان اعتبار در جشن گلریزان جمع آوری شود می‌توانیم ۴۰۰ نفر از زندانیان را که بیشتر محکومین مالی و بخش دیگری در زمینه تصادفات و دیه و نفقه هستند آزاد و به کانون خانواده برگردانیم.
وی با اشاره به اینکه ۳۸۸ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان نیازمند مشارکت خیرین هستند خاطرنشان کرد: خیرین، کهگیلویه و بویراحمد را متفاوت‌تر از سایر استان‌ها ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و عدل این پولا رو از کجا آوردن که الان خیرات میکنن .مگه یه نماینده مجلس حقوقش چقدره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1