تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۲۵۴۷۲۸

داریوش «پاداش» ابراهیم فتاح‌پور؛ چرام جای مدیران خام نیست

۱۳
۰
کبنا ؛محمدرضا کاظمی

استاندار محترم: جناب آقای دکتر موسی خادمی
با عرض سلام و ادب و با کمال تاسف و تآثر فراوان باید عرض کنم: دست به دست شدن خبر سرپرستی جناب آقای «داریوش پاداش» بر فرماندای چرام در رسانه‌های محلی، آنچنان مایه بهت و حیرت همگان شده است که باور و هضم آن تا ماهها برای مخاطب سخت و دشوار است.
جناب آقای دکتر خادمی«ما جوانان و دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه و همه حال دغدغه پیشرفت و شایسته سالاری در نقاط مختلف استان را داشته و داریم با وجود همه کمبودها و محرومیت‌های مادی و معنوی درون استانی، لاجرم» دلخوش بودیم به اخلاق مداری و شایسته سالاری جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد.
هرچند در محرومیت مطلق یک سرزمین هیچگاه نمیتوان یک مدیر را مسئول همه نابسامانی ها و ناکارآمدی ها قلمداد کرد. لیکن هم شخص جنابعالی استاندار محترم و استاد محمود منطقیان و هم آنان که در آمدن و رفتن ابراهیم فتاح پور نقش داشتند در کنار بسیاری دیگر از انتصابهای سیاسی و فارغ از شایسته سالاری باید کارنامه ناموفق فرماندار مستعفی خود را پذیرا باشند.
باید بپذیرید که فرمانداری در یک کلام جای مدیران آزموده است نه جای خامان سیاست.
باید بپذیرید که مدیریت تمامآ تعاریف و زد و بندهای سیاسی نیست و آنان که الفبای مدیریت را بلد نیستند نباید صرف لاف و بلفهای سیاسی بیایند و با سرنوشت و پیشرفت منطقه اصیل و محرومی چون چرام بازی بکنند و بدون هیچ کارنامه ای بروند.
استاندار محترم به راستی چه شده است که می‌خواهید از یک سوراخ دوبار گزیده بشوید و برای پاک کردن یک خطا، خطای بزرگتری مرتکب بشوید.
استاندار محترم  چرام نوپا، چرام مظلوم و چرام محروم. محل آزمون و خطای کسانی چون ابراهیم فتاح پور و آن کارنامه نچندان موفق نبوده است که حالا صرف بلد شدن راه تهران و اقامت چند روزه در دفتر کار دکتر عارف و اشغال کردن تلفن رجل سیاسی درون و برون استانی و از پاشنه کندن در خانه بعضی آقایان بدون هیچ شناخت، پیشینه و کارنامه درخشانی بشود محل آزمون و خطای مجدد آقای داریوش پاداش.
استاندار محترم «جناب آقای دکتر خادمی»؛ امیدوارم در  مدت زمانی که به پایان دوره استانداری اخلاق مدارانه جنابعالی باقی مانده است به هیچ وجه ممکن شاهد حکمی فراتر از حکم سرپرستی برای بعضی آقایان نباشیم که اگر اینگونه بشود گناهی نابخشودنی از طرف آیندگان بر مسببان این قبیل انتصابها نوشته خواهد شد.
سپاسگزار از کبنا نیوز
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
وای بر این دولت تدبیر و امید
چرام
Iran, Islamic Republic of
نویسنده عزیز درود بر تو.......کسی که شورای ت.. مصوب کرده بود برای .. شد سرپرست؟
وزارت کشوری
Iran, Islamic Republic of
بخداقسم وقتی این خبرو شنیدیم خجالت کشیدیم که کارمند وزارت کشوریم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تا ک.. تصمیم ایگره باید اصلاحات در هم بپیچه
علیزاده
Romania
خلایق هر چه لایق
سرخابی
United States
برخی شنیده از انتصاب جهانبخش مدیرکل سابق تعاون روستایی خبر میدهند.
ناشنای
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت نداشته چروم .پاداش بنیم کوچن دلمو
باقرفرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا این کار استاندار نبوده کار م... ها که ضعیف ترین نیروی اصلاحات وبرادرش که از حزبیهای قبلی بوده ... بشون میدون داد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بابا فتاح پور کسی بود برا خودش، .. کجا اومد! اصلا جای چنین اشتباهی رو نداره شهرستان نوپای ما، معلوم نیست چی تو ..میگذره!
چرام بیچاره
Iran, Islamic Republic of
استاندار محبوب ، تمنا داریم فرد شایسته ای را برگزینید تا دیر نشده
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
مدیران اصلاح طلب نمی توانند زندگی خودشان را اداره کنند تا برسد به مسولیت یک شهرستان
ق ، پ گچساران
Iran, Islamic Republic of
ناب آقای استاندار کسانی در حیطه رسانه های خبری بارهای بار ، با انتشار و مکاتبه های رسانه ای سعی دارند ماحصل تلاش صادقانه شما برادر عزیز را خدشه دار کنند غافل از اینکه جز کینه وعداوت قبیله ای منظور دیگری ندارند لذا امید است که با استعانت از خداوند متعال و صداقت و پشتکاری که حضرت عالی در انجام امور محوله دارید و با نظر به اینکه در حیطه کاری بدون از هر سلیقه های سیاست بازی مدیریت خود را با شایسته سالاری مدیران آغاز نموده اید و افراد سکان دار شهرستانها و بخش ها را از افراد کارآزموده وزارت کشور انتخاب نموده اید جای تحسین و تشویق است و امید است که انشاء الله این کاغذ بازی های بچه گانه رسانه ها در تصمیمات حضرت عالی خدشه ای وارد ننماید و کاری را که انتخاب می کنید ، چون با درایت و مدیریت اکمل تصمیم گرفته شده ادامه دهید چرا که تا کنون رمز موفقیت شما در همین شایسته سالاری اتخاب کردن بوده و نشاء الله خواهد بود

-نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down
Iran, Islamic Republic of
کلا هر غیربومی در چرام منصوب میشه چرامی ها تخریب و سنگ اندازی میکنن. ابراهیم فتاح پور بسیار باسواد و دارای اخلاق و وجدان کاری هستن و
اندوه دنا، قلب‌مان را زخمی کرد

اندوه دنا، قلب‌مان را زخمی کرد

26 سالی از عمر پایگاه کوهستانی «دراک» در استان فارس می‌گذرد. پایگاهی که روزانه علاوه ...
آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
1