تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۲۵۴۷۰۰

افزایش ۵۰ درصد حوادث و سوانح شهری در یاسوج نگران کننده است

۰
کبنا ؛مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج افزایش پنجاه درصدی حوادث و سوانح شهری در دو ماه گذشته در این شهر را نگران کننده دانست.
به گزارش کبنا از یاسوج، آتش پاد سوم محمد رستمی صبح امروز در جمع مدیران شهری افزود: بر اساس داده های آماری میزان وقوع حوادث و سوانح شهری درفروردین ماه سال جاری حدود ۵۰ درصد و اردیبهشت ماه ۷۸ درصد درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
وی اظهارداشت: بر این اساس در فروردین ماه سال جاری ۸۷ فقره و اردیبهشت ماه نیز ۹۰ فقره حادثه و سوانح در مناطق شهری یاسوج به وقوع پیوسته است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی، عدم توجه به اصول ایمنی در منزل ومحل کار، ساخت و ساز های غیر استاندارد، عدم آشنایی با نحوه استفاده از ابزارو تجهیزات، سهل انگاری اعضای خانواده از جمله عوامل موثر در وقوع حوادث و سوانح شهری نظیر آتش سوزی و غیره است.
وی افزود: آتش سوزی واحد های مسکونی، تجاری، فضای سبز، مزارع، باغات، ضایعات، خودرو و برق ،محبوس شدن در اماکن و آسانسور از جمله مواردی است که هر ماه در یاسوج به وقوع می پیوندد.
رستمی اظهار داشت: در دو ماه گذشته ۵۱ فقره محبوس شدن در اماکن و آسانسور در یاسوج ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: گاز گرفتگی، آبگرفتگی اماکن، عملیات آبی و غواصی، برش اشیاء حلقوی ونشت گازدر مقایسه با دو ماه نخست سالجاری دریاسوج افزایش چشمگیری داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1