تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۵۴۶۳۹

اقدام اداره راه توهین به شعور مردم بود/آقای استاندار؛ تخلفات انتخاباتی قلعه‌رئیسی را پی‌گیری کنید

۷
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: آقای استاندار؛ تخلفات انتحاباتی قلعه‌رئیسی را پی‌گیری کنید.

به گزارش کبنا از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
صلواتی در خطبه اول به ادامه اصول عقاید اصل امامت و به طور خاص امامت و حکومت امام عصر (عج) اشاره کرد و گفت: غیبت امام عصر(عج) به دو دوره تقسیم می شود که یکی غیبت کبری و دیگری غیبت صغری است و در دوران غیبت صغری ارتباط شیعیان با امام به طور کلی قطع نبود و شیعیان به طریق خاص و محدود با امام ارتباط داشتند و در طول این مدت افراد مشخصی به عنوان نایب خاص با امام در ارتباط بودند.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل و سالگرد امام خمینی(ره) و در جمع دانشجویان اشاره و آنها را تبیین کرد.
صلواتی به حادثه تروریستی تهران اشاره و بیان کرد: حادثه تروریستی تهران حاصل عملیات محور شوم عالم یعنی آمریکا و اسرائیل و رژیم سعودی و انگلیس خبیث است و این طرح ارمغان سفر ترامپ به عربستان بود و بخاطر شکست‌های پی در پی ائتلاف آمریکا و کشورهای عربی در سوریه و عراق، یمن بود بخاطر سیلی بود که از محور مقاومت خوردند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب این ترقه بازی‌ها تاثیری در اراده ملت ندارد تصریح کرد: داعش نطفه نامشروع عربستان سعودی، آمریکا و انگلیس و رژیم خبیث صهیونیستی است و در ذات این ها خباثت، قتل و کشتار و ظلم ستم است و هدف از تولد این نطفه نامشروع مقابله با تشیع و اسلام ناب و ترویج اسلام آمریکایی است و این حادثه درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای ما داشت که از جمله اینکه نیاز اصلی کشور ما امنیت است و این امنیت با برجام بوجود نمی‌آید بلکه با ایستادگی و اقتدار نیروهای مسلح و ایمان مردم به وجود می آید.
وی گفت: آن کسانی که امنیت را در انتخابات و عاملین امنیت را تحقیر و تخریب کردند و نهادهای امنیتی را تضعیف کردند بدانند در چنین شرایطی تنها سپاه التیام بخش زخم‌های این کشور است و دشمن به دنبال سپاه هراسی است و سپاه در انتخابات مظلوم واقع شد و عده‌ای در حق سپاه ظلم کردند اما این سپاه است که سپر بلایی ملت ایران امامت و ولایت است و ما باید قدردان آن‌ها و نهادهای امنیتی و سربازان گمنام امام عصر(عج) باشیم.
صلواتی خواستار پرداخت زکات توسط مردم شد و در ادامه به موضوع شیوع تب کریمه کنگو اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه از تب کنگو بدتر شایعه سازی آن است که امنیت روح و روان جامعه را از بین می برد و باعث ملتهب شدن و مضطرب شدن یک منطقه و جامعه می شود و امیدواریم در این زمنیه به اهالی روستاها جهت پیشگیری و مشاوره لازم را به مردم ارائه دهند و امیدواریم مسوولان به فکر راه اندازی کشتارگاه در منطقه باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی به وضعیت قبوض برق واکنش نشان داد و یادآور شد: چطور در سیستان و بلوچستان هزینه‌های قبوض برق بالا رفت صدای مردم بلند شد رئیس جمهور هیئتی را فرستاد در سیستان و بلوچستان و در جلسه هیات دولت مشکل آن استان حل شد ولی منطقه چاروسا و دیشموک هم محروم است، هم فقیرند، هم از نعمت گاز برخوردار نیستند چطور هزینه‌های سرسام آور و کمرشکن قبوض برق حداقل به گوش دولت مردان نرسید.
وی اضافه کرد: مگر ممکن است مردم این دیار نزد دولتمردان درجه بندی شده باشد و شهروند درجه پایین باشند لذا استاندار محترم به حرمت مردم چاروسا و دیشموک با هیات دولت چاره اندیشی کنند و همان طور که مشکل مردم سیستان و بلوچستان حل شد مشکل مردم این منطقه را هم حل کنند.
صلواتی با انتقاد از اداره راه و شهرسازی کهگیلویه خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات اداره راه و شهرسازی کهگیلویه اقدام به پر کردن دست اندازی راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی با آسفالت سرد نمود که این توهین به مردم و نشان از ضعف مدیریت در آن اداره می باشد که امیدواریم مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان به این بی حرمتی واکنش نشان دهد و نسبت به روکش آسفالت محور ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی اقدام کنند که این محور در شان این مردم نیست.
وی به انتخابات شهر قلعه رئیسی اشاره و تاکید کرد: مسوولان اجرائی، نظارت، قضائی، استاندار و دادستان شهرستان و منطقه بدانند مردم شهر قلعه رئیسی به اتفاقات و تخلفات صورت گرفته آگاهی دارند منتظر برخورد قاطع و سریع با متخلفین و احقاق حق مردم هستند و وضعیت صندوق های رای بعد از پایان شمارش آراء در حوزه‌های رای و قبل از ورود به فرمانداری برای مردم دچار شک و تردید است و امیدواریم مسوولان به حق مردم رسیدگی کنند و جواب قانع کننده‌ای به مردم دهند و یک تصمیم قاطع در جهت احقاق حق مردم اتخاذ شود.
صلواتی سفارشی به بزرگان شهر قلعه رئیسی داشت و ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی همه افراد جامعه می‌توانند در دادگاه صالح بخش طرح دعوا و احقاق حق کنند که در منطقه ریاست دادگستری و دادرس محترم دادگاه هستند که جواب گو و در جهت احقاق حق تلاش می‌کنند و کسانی که در جهت احقاق حق تلاش میکنند باید قانون را فصل الخطاب قرار دهند و حمله کردن به بخشداری و شکستن شیشه ها و آسیب زدن به اموال عمومی کار زشت و ناپسندی بود و امیدواریم معترضان از طریق قانونی برخورد کنند و همه را به وحدت و همبستگی دعوت می‌کنم.
امام جمعه قلعه رئیسی در پایان به سند ۲۰۳۰ اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب موضوع سند ۲۰۳۰را در چهارچوب استقلال کشور قابل ارزیابی دانستند.
وی گفت: مردم بدانید در سند ۲۰۳۰ دین حذف می شود چرا که می گوید نباید دین در آموزش و پرورش دخالت داشته باشد و حقیقتا سند ۲۰۳۰ جرم است و تعیین تکلیف از سوی دشمنان برای ما اهانت است و این سند سقط جنین را قانونی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعتدال زنده باد
Iran, Islamic Republic of
صلواتی سفارشی به بزرگان شهر قلعه رئیسی داشت
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعان .. بالا بود .. خیلی . کرد
حق
Iran, Islamic Republic of
اقای امام جمعه .. چرا به انتخابات دور گذشته که همین اقیا ر..کردند و ایشون از نفر ۸ به پنجم اورده شده واکنش نشون ندادی مگه حق الناس فرق داره چطور مردم سیستان و چاروسا به نظر شما فرق ندارند.ولی دور قبل انتخابات و این دور فرق دارند ...
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
هیچ .. نبوده .. مردم هستی
خانلی ان جی ال ?
Iran, Islamic Republic of
آسفالت به شما ربطی ندارد.خودش مسئول دارد.
نقی
Iran, Islamic Republic of
بابا این ..ه آسفالت چیه هنوز میگه از قیره که
. برس
United Kingdom
ای خدا ده بسه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1