تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۵۴۶۳۷

واکنش تند ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به ماجرای تروریستی تهران

۰
کبنا ؛
خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد /

کجایند بی‌خردانی که به مدافعان حرم می‌تاختند/برخی عاجز به تفکیک مسائل فرعی و اصلی در کشور هستند
امام جمعه کبگیان گفت: برخی عاجز به تفکیک مسائل فرعی و اصلی در کشور هستند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۹ خرداد با بیان گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: انقلابی‌گری و رابطه آن با عقلانیت و مسئله سازش با ابرقدرتها در برابر هزینه‌های چالش دو محور اساسی بیانات معظم‌له بودند که زنده کردن ارزشهای انقلابی در همه زمان و عدم خروج از خطوط قرمز نظام به این دو محور هویت می‌بخشد.
وی با اشاره به بی‌بصیرتی خواص در همایش‌های ملی گفت: هر گاه سیاست، اهداف و مفاهیم زودگذر در رسیدن به آرزوها در بی بصیرتی خواص موج زد و رشد آرمان‌های خود را بر اهداف ملت برتری دادیم عقب افتادیم.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به آنانکه جای شهید و جلاد را عوض کردند گفت: داعشی‌های دهه ۶۰ که با قتل‌های زنجیره‌ای و کندن پوست جوان ۱۷ ساله جلوی۳۰۰ کارگر و ترور شخصیت‌های مملکتی که به فرمان امام (ره) اعدام شدند از نسل همین تروریست‌هایی هستند که می‌خواستند با ورود به مجلس نمایندگان ملت را به رگبار ببندند.
وی با بیان اینکه نظام ما مکتب اتحاد و همدلی است گفت: در ترقه بازی چند تروریست، همه دیدند سبزقامتان پاسدار و سروقامتان نیروی انتظامی ومردم با یکدلی و انسجام در رسیدن به هدف مشترک در مبارزه با خیانتکاران به ارزشهای نظام چه غوغایی به پا کردند.
این خطیب جمعه با اشاره به انگ پول پرستی چند ماه قبل، عده‌ای بی‌خرد به جان برکفان مدافع حرم و سپاه قدس گفت: آنان که در سوریه و عراق سینه‌های خود را سپر مسلسل‌های تکفیری می‌کنند سوخت مشعل چراغ آرامش امروزی کشورند که چند روز پیش با شهادت خود مانع کشتار نمایندگان ملت شدند و به دنیا ثابت کردند که اتحاد ملی با بی‌اعتنایی به دنیاپرستی در سایه لبیک به ولایت فقیه از آنان مردانی از جنس هیهات من الذله ساخته است.
این خطیب جمعه درباره مسئله سازش با غرب گفت: وقتی در کشور ما مسئله اصلی از فرعی تشخیص داده نشود و توجه نگردد این مشکلات بوجود می‌آید.
وی با اشاره به مسئله قطر گفت: عده‌ای که هنوز در بحبوحه رابطه و سازش با آمریکا در خیالاتشان له له می‌زنند ببینند که کشوری که خانه امن مسلمین جهان در آن بنا شده و نیمی از بودجه خود را در اختیار استکبار جهانی برای خرید اسلحه قرار می‌دهد با فشار به قطر از آنان سلب رابطه با جمهوری اسلامی ایران را می‌خواهد.
وحدانی‌فر با تشکر از کسانی که در رفع مسئله آب شرب چیتاب نهایت همکاری و تلاش راکردند گفت: وضعیت آب شرب بهتر شد اما مدیریت در مصرف باعث رفع مشکل آینده می‌شود.
وی با تشکر از مسئولان استانی گفت: حفر چاه جداگانه و جداسازی لوله آب شهر در سایه مدیریت مصرف مردم باعث رفع مشکل می‌شود.

نقش فعال سپاه در مقابله با تروریسم/مردم ایران از دهه شصت مقابل حرکت‌های کور تروریستی آ‌ب‌دیده شده‌اند
امام جمعه پاتاوه گفت:مردم ایران از دهه شصت مقابل حرکت‌های کور تروریستی آ‌ب‌دیده شده‌اند.
حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی ظهر امروز خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  شهر پاتاوه ابتدا با توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری، در ادامه مباحث هفته گذشته با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره مبارکه بقره به  بحث دین‌گریزی اشاره و بیان کرد: دشمنان دست از ما بر نمی‌دارند ( تا به طور کامل تسلیم خواسته‌های آنان شویم) تا منافع آنان را تامین کنیم.
وی یکی از علت‌های دین‌گریزی مردم را دشمن خارجی دانست که منجر به مراحل دشمنی، دشمن نظامی- اقتصادی و فرهنگی که شامل خانواده، اجتماع و شخص می‌شود.
حجت‌الاسلام چراغی سطوح دشمنی دشمن را در افکار مسلمانان و در رفتار اسلامی آنان برشمرد و با طرح این سوال که دشمنان چگونه مردم را از دین زده می‌کنند گفت: اسلام، انسانیت، شرافت انسانی را ملاحظه کرده و مصالح و مفاسد واقعی را مطرح می‌کند.
امام جمعه پاتاوه در بخش دوم سخنان خود با توجه به نوع دشمن اسلام  که هوی و هوس را ترویج و هر چیزی که جلب منافع ثروتمندان و فرصت‌طلبان را فراهم می‌کند گسترش می‌دهد تصریح کرد: که باطل در نظر مردم زیبا جلوه می‌کند و جای حق را می‌گیرد و مردم را از سعادت دنیا و آخرت محروم می‌کنند و راه نجات را در آیه  ۲۹انفال که می‌فرماید: یا ایها الذین آمنوا ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا، اگر تقوا داشته باشید راه باطل و ظلالت را از راه راست تشخیص می‌دهید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرش با دانشجویان اشاره که فرمودند وقتی دستگاه‌های فرهنگ، سیاست  و فکری دچار اختلال و تعطیل هستند به اصطلاح میدان جنگ افراد آتش به اختیارند.
وی در ادامه اظهار کرد: ما از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تشکر و حمایت می‌کنیم مخصوصا، نیروهای شجاع و نترس سپاه پاسداران که نقش مهم و فعالی در مبارزه‌ی با این چند نفر ترقه باز داشتند.
چراغی در پایان تصریح کرد: این گونه رفتارهای تروریستی، اثری در عزم و صلابت مردمی که سختی‌های دهه‌ی شصت، از قبیل جنگ و رفتارهای منافقان را دیده اثر نمی‌گذارد.


درگیری عربستان و قطر به دلیل سازش ناآگاهانه آل‌سعود با آمریکاست
امام جمعه موقت یاسوج گفت: درگیری عربستان و قطر به دلیل سازش ناآگاهانه آل‌سعود با آمریکاست.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران اظهار کرد دشمنان اسلام نسبت به این کار برنامه ریزی داشتند.
وی در ادامه با اشاره به در صحنه بودن نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی گفت: آن‌ها در همان دقایق اولیه این حرکت را در نطفه خفه کردند.
امام جمعه موقت یاسوج  با قدردانی از علمای اهل سنت به دلیل اعلام موضع در این خصوص گفت: همه با بصیرت خود نشان دادند که حرکت‌های تروریستی محکوم بوده و هیچ خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند.
وی به  سند ۲۰۳۰ و رونمایی از آن اشاره کرد و گفت: نسبت به این موضوع بی‌توجهی شد که رهبری انقلاب دستور توقف آن را دادند تا این که وقتی معلمان به خدمت رهبری رسیدند رهبر معظم صریحا فرمودند که اصل کار غلط است.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان فرازهایی از فرمایش های مقام معظم رهبری در این زمینه گفت رهبری معظم در جمع دانشجویان بحث استقلال فرهنگی را مطرح کردند و به دانشجویان تذکر دادند  در جایی که مراکز فکری و علمی کوتاهی کردند شما آتش به اختیار هستید و مستقیم ورود پیدا کنید.
وی گفت: رهبری فرمودند که شما دانشجویان افسران جنگ نرم هستید و در جایی دیگر فرمودند بعضی از جاها تعطیل هستند که نشان دهنده اعتراض صریح مقام معظم رهبری نسبت به چنین موضوعاتی است.
امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: مساله بسیار مهم است که با داشتن سند بنیادین آموزش و پرورش که به رویت رهبری رسیده نیازی به توسل به سازمان‌هایی نیست که علنا با اسلام مخالفت می‌کنند که یکی از آن‌ها همین سند ۲۰۳۰ است.
حسینی‌صدر ادامه به فرمایشات رهبری در کنار تربت امام راحل اشاره کرد و با بیان این که نسخه شفابخش برای آحاد مردم و مسؤولان است تصریح کرد: این سخنان آن قدر مهم است که پوتین رئیس‌جمهور روسیه از مقامات خود می‌خواهد که این مطالب را با بهترین ترجمه در اختیار او بگذارند.
وی گفت: پوتین می‌گوید ایشان اولا دروغ نمی‌گوید و دوم  تکراری نیست و سوم این که سخنان رهبری ایران کاربردی است و دست آخر این که در تحولات جهانی کارآیی دارد.
حسینی‌صدر به فرازهایی از سخنان رهبری در مرقد امام اشاره کرد و گفت: ایران چالش عاقلانه با استکبار دارد و عربستان سازش ناآگاهانه با قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا دارد.
وی گفت: الان عربستان مقدار زیادی پول در اختیار آمریکا قرار داده است و دلیل چالش با قطر با این است که عربستان می‌گوید قطر هم باید مقداری از این پول را به آمریکا بپردازد که زیر بار نرفته است که چنین مشکلاتی به دلیل سازش ناآگاهانه است.

داعش موشک شلیک شده غرب است/مسؤولان جریان امنیت کشور را جدی بگیرند
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه داعش موشک شلیک شده غرب است، گفت: عملیات ترویستی خللی در اراده ملت ایران وارد نمی‌کند در عین حال مسؤولان باید جریان امنیت را جدی بگیرند.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت ماه رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی و پرورش روح، اعضا و جوارح در مسیر عبادت پروردگار دانست و اظهار داشت: بهترین شب‌هایی که انسان می‌تواند بهره ببرد و خود را به خداوند نزدیک کند شب‌های قدر است.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: بهترین کلام برای گفت‌وگو با پروردگار قرآن است و این قرآن که در شب‌های قدر نازل شده است جامع‌ترین کتابی است که قانون پروردگار در آن مکتوب است، همه کتاب‌های آسمانی و مکتوباتی که بر انبیاء نازل می‌شد در قرآن آورده شده است.
حسینی گفت: خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت می‌شود نورانی است، دل انسان هم با خواندن قرآن نورانی می‌شود.
وی با بیان اینکه قرآن کلیات را مطرح فرموده است، تصریح کرد: یکی از ادله وجود معصومین برای بیان جزئیات و تفسیر و معانی آن و بیان واقعیت و حکم آیات بوده است.
حسینی به حملات تروریستی اخیر در مجلس و حرم امام اشاره کرد و گفت: شهادت تعدادی از شهروندان این ملت و کشور را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
وی با بیان اینکه ملت ما مثل کوه استوار ایستاده و به فرموده مقام معظم رهبری عملیات ترویستی در این کشور ترقه بازی و حرکت کودکانه است، افزود: اگر چه شهادت این عزیزان سخت و غمبار است اما اینکه بخواهند ملت ایران را بترسانند محاسبه غلطی است.
حسینی با تأکید بر اینکه این کارها در اراده و استواری ملت ایران اثر ندارد بلکه منفوریت نسبت به آمریکا، آل سعود و کسانی که داعش و تروریسم را پرورش دادند را بیشتر می‌کند، خاطرنشان کرد: این ملت هشت سال جنگ و موشک‌باران را تجربه کرده است موشک‌هایی که از غرب شلیک می‌شد و داعش هم موشک شلیک شده غرب است.
وی افزود: ۱۷ هزار شهید ترور داریم که اینها را منافقان ترور کردند کاری که داعش امروز انجام می‌دهد چیز جدیدی نیست در گذشته همین منافقان گروگان‌ها را یا سر می‌بریدند یا زنده زنده پوستشان را می‌کندند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اینها می‌خواهند مسئله‌سازی کنند اما ملت ما شجاع است و ترسی ندارد، گفت: اما مسؤولان باید جریان امنیت را جدی بگیرند، امنیت شوخی بردار نیست بنابراین نباید ذره‌ای ساختار امنیت ما مورد هجمه قرار بگیرد.
حسینی تأکید کرد: باید از دستگاه امنیتی سپاه و نیروی انتظامی تشکر کنیم که در این جهان پرآشوب امنیت ما را برقرار و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
وی در ادامه به جریان سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و با بیان اینکه این جریان را بنده طلبه یا طلبه‌ای که در روستا تبلیغ کرده نگفته است، بلکه مقام معظم رهبری هشدار دادند، گفت: وقتی رهبری صحبتی را در یک محفل رسمی مطرح می‌کنند بر اساس گزارش‌های کذب نیست حتماً منابع معتبری دارد.
حسینی ادامه داد: برای مسؤولان عیب است که بگویند صحبت‌های رهبری درباره این سند بر اساس گزارشات کذب است، برداشت مردم این است که صحبت‌های رهبری در سایر عرصه‌ها هم بر اساس گزارش کذب است.
وی با بیان اینکه مسؤولان محترم باید این را حل کنند، گفت: این نوع حرف زدن عیب است.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین سخنان رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام پرداخت.


نقش فعال سپاه در مقابله با تروریسم/مردم ایران از دهه شصت مقابل حرکت‌های کور تروریستی آ‌ب‌دیده شده‌اند
امام جمعه پاتاوه گفت:مردم ایران از دهه شصت مقابل حرکت‌های کور تروریستی آ‌ب‌دیده شده‌اند.
حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  شهر پاتاوه ابتدا با توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری، در ادامه مباحث هفته گذشته با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره مبارکه بقره به  بحث دین‌گریزی اشاره و بیان کرد: دشمنان دست از ما بر نمی‌دارند ( تا به طور کامل تسلیم خواسته‌های آنان شویم) تا منافع آنان را تامین کنیم.
وی یکی از علت‌های دین‌گریزی مردم را دشمن خارجی دانست که منجر به مراحل دشمنی، دشمن نظامی- اقتصادی و فرهنگی که شامل خانواده، اجتماع و شخص می‌شود.
حجت‌الاسلام چراغی سطوح دشمنی دشمن را در افکار مسلمانان و در رفتار اسلامی آنان برشمرد و با طرح این سوال که دشمنان چگونه مردم را از دین زده می‌کنند گفت: اسلام، انسانیت، شرافت انسانی را ملاحظه کرده و مصالح و مفاسد واقعی را مطرح می‌کند.
امام جمعه پاتاوه در بخش دوم سخنان خود با توجه به نوع دشمن اسلام  که هوی و هوس را ترویج و هر چیزی که جلب منافع ثروتمندان و فرصت‌طلبان را فراهم می‌کند گسترش می‌دهد تصریح کرد: که باطل در نظر مردم زیبا جلوه می‌کند و جای حق را می‌گیرد و مردم را از سعادت دنیا و آخرت محروم می‌کنند و راه نجات را در آیه  ۲۹انفال که می‌فرماید: یا ایها الذین آمنوا ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا، اگر تقوا داشته باشید راه باطل و ظلالت را از راه راست تشخیص می‌دهید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرش با دانشجویان اشاره که فرمودند وقتی دستگاه‌های فرهنگ، سیاست  و فکری دچار اختلال و تعطیل هستند به اصطلاح میدان جنگ افراد آتش به اختیارند.
وی در ادامه اظهار کرد: ما از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تشکر و حمایت می‌کنیم مخصوصا، نیروهای شجاع و نترس سپاه پاسداران که نقش مهم و فعالی در مبارزه‌ی با این چند نفر ترقه باز داشتند.
چراغی در پایان تصریح کرد: این گونه رفتارهای تروریستی، اثری در عزم و صلابت مردمی که سختی‌های دهه‌ی شصت، از قبیل جنگ و رفتارهای منافقان را دیده اثر نمی‌گذارد.

خیانت به ملت با برادر خطاب کردن فتنه‌گر/جوانان انقلابی گچساران به وظیفه خود عمل خواهند کرد
امام جمعه گچساران گفت: جوانان انقلابی گچساران به وظیفه انقلابی خود عمل خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از نافرمانی‌های پروردگار با اشاره به حمله تروریستی تهران  اظهار کرد: دشمنان بدانند به تعبیر مقام معظم رهبری این ترقه بازی‌ها در اراده پولادین و آهنین ملت انقلابی ایران اسلامی ذره‌ای خلل ایجاد نمی‌کند.
وی افزود: اینکه بدبخت‌های عقب افتاده فکری مثل رئیس جمهور امریکا کسی که عاقل نیست و نمی‌فهمند و بدبخت‌های دیگری که حلقه نوکری آمریکا را به گردن انداخته‌اند، بدانند با این جنایت‌ها اراده ملت مومن ایران مستحکم‌تر و اقتدار نظام اسلامی در جهان گسترده‌تر خواهد شد و بدانند خطای بزرگی کردند و بهای سنگینی برای این موضوع پس خواهند داد.
امام جمعه گچساران با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام (ره)تصریح کرد: رهبری  فرموده‌اند این انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی مایه اعتبار و نشانه اعتماد عمومی مردم خواهد بود البته برخی‌ها از روی کج فهمی انکار می‌کنند و می‌گویند رای مردم ربطی به تایید نظام ندارد.
حجازی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: وقتی فردی در چارچوب نظام رای می‌دهد یعنی آن را قبول می‌کند و آن را کارآمد می‌داند و اعتماد می‌‌کند. رهبری، این دیدبان بسیار تیزبین و بیدار نظام اسلامی و جهان اسلام همیشه پیش از اینکه موضوعی رخ دهد نکاتی را بیان می‌کنند.
وی  ادامه داد: دشمنان دارند موذیانه و حیله‌گرانه این طور القا می‌کنند که برخی از این آرا، رای به نظام نبوده بلکه علیه نظام بوده است که می خواهند بگویند دشمنان به آنها امیدوارند و معنی این است همه باید حواسمان جمع باشد و چراغ سبز به دشمنان نشان ندهیم و با قدرت و با صراحت با دشمنان مقابله کنیم.
حجازی افزود: نظام اسلامی تشکیل شد تا احکام شرعی و دستورات پروردگار اعمال شود نظام اسلامی تشکیل شد و انقلاب ایجاد شد تا دستوراتی که خدا و پیامبرش (ص) فرمودند اعمال و اجرا شود و نظام اسلامی به این خاطر تشکیل نشد که تعدادی بروند و تعدادی جای آنها بیایند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: مثلا محمدرضا پهلوی برود و دیدگاه و تفکر همان کسانی که حامی وی بودند باشد، نه اینطور نبوده و بنابراین شد که اسلام باشد و شهید داده‌ایم و انقلاب داده ایم تا احکام اسلام حاکم باشد و برخی امروز در تلاش هستند کشور را از زیر چتر پیامبر(ص) و قرآن خارج کنند و احکام اسلام را به تمسخر می‌گیرند.
حجازی در ادامه به فرمایشات اخیر رهبری در دیدار با دانشجویان افزود: از وظایف تشکل‌های دانشجویی تلاش همه جانبه برای غلبه گفتمان انقلاب در دانشگاه‌هاست نه گفتمان فتنه و فتنه‌گری، یعنی دانشگاه نباید فتنه گر دعوت کند و فرش قرمز برایشان پهن کند.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب یعنی گفتمان اقتدار و عزت یعنی علی‌القاعده باید بر روی فتنه و فتنه‌گر به طور قاطع خط بطلان کشیده شود، نباید فتنه‌گران را برادر خواند و از فتنه‌گر به عنوان برادر نام بردن خیانت به ملت و مملکت است و خیانت به نظام است چون آنها با دشمنان نظام دست به دست هم داده بودند.
حجازی یادآور شد: مقام معظم رهبری در ۱۵ اردیبهشت ۹۵ امر فرمودند، امام جمعه نماینده نظام در شهرستان است و وظیفه دارد مسائل کلی نظام را به صورت صریح و روشن برای مردم بیان کند".بنابراین به دلیل این حکم الهی توصیه می کنم مسئولین که در دولت دوزادهم انتخاب می شوند حتما باید با فتنه‌گران سر ستیز داشته باشد.
وی ادامه داد: یعنی مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید پاک باشند و با قدرت تمام مقابل فتنه‌گر بایستند و باید انسانی باشند که با تقوا و احکام شرعی آشنا باشد و صلاحیت و شایستگی مسئولیت در نظامی که خون بهای صدها هزار شهید است را داشته باشد.
امام جمعه گچساران افزود: شایسته سالاری و تقوا محوری، انقلابی گری و فتنه‌گر ستیزی باید از وظایف مسئولان باشد و از الان توصیه می‌کنم در سطح کشور تا استان و تا شهرستان این چنین مسئولینی باید انتخاب شوند.
حجازی افزود: مسئولی که گاهی اوقات برادران سرفراز امنیتی، نیروی انتظامی و سربازان مخلص امام زمان(عج) و سپاه مقتدر ما در جایی می‌بینند و می‌گویند که آقای فلانی اینجا جای شما نیست، که در جواب می‌گوید دوستان دعوت کرده‌اند لذا جای بسی تعجب دارد و این مسؤول باید بداند این کرسی و صندلی که روی آن تکیه می‌زند خون بهای شهداست که باید بر محور اسلام و قرآن و حراست از خون شهد باشد.
امام جمعه گچساران تاکید کرد: باید چنین مسئولی انتخاب نشود که تریبون نظام جمعه با عنایت امام زمان (عج) و توکل بر پروردگار و حمایت مردم انقلابی گچساران چنین افرادی را اجازه نمی‌دهند در این شهر مسؤولیت بگیرد.
حجازی گفت: فتنه‌گرانی را می خواستند دعوت کنند و به گچساران بیاورند خدا را شاهد می‌گیرم گاهی اوقات تا ساعت ۲ نصف شب حقیر جلوی خیلی از جوانان را می‌گرفتم و خواهش می‌کردم  اجازه دهید کار بر محور و روال قانون انجام شود که حقیر مانع شدم وگرنه جور دیگری می‌شد لذا خیال نکنید گچساران آن گونه است که تصور می‌کنید.
وی افزود: در این شهر جوانان مومن انقلابی و با تقوا وجود دارد که اگر به آنها اجازه داده شود به وظیفه‌شان به احسن وجه عمل خواهند کرد.
حجازی تصریح کرد: در تمامی زمینه ها و در مبارزه با تروریست‌های بدبخت و مزدور باید با افتخار سربلند کنیم که نیروهای امنیتی مومن، تیزبین ، زمان شناس، با تقوا و آبرومند داریم و باید این نیروها را اولا قدر بدانیم و باید شاکر باشیم و بعد باید حمایت و تقویت کنیم.
امام جمعه گچساران در پایان اظهار کرد: اگر نیروهای امنیتی سرفراز نباشند آیا مجلس امنیت خواهد داشت، آیا دولت امنیت خواهد داشت و آیا کشور امنیت خواهد داشت حقیر به عنوان طلبه‌ای کوچک دست همه نیروهای سرفراز امنیت را از سپاه پاسداران، بسیج، سربازارن مخلص و بی‌ادعای امام زمان(عج) ،نیروهای سرفراز انتظامی و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با افتخار دست همه این عزیزان را می‌بوسم و به وجود این بزرگواران افتخار می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1