تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۱
کد مطلب : ۲۵۴۶۰۴

واکنش تاجگردون به پست اینستاگرامی بزرگواری/آره حاج‌آقا؛ ما معلوم‌الحالیم

۷۱
۰
کبنا ؛.
غلامرضا تاجگردون طی یادداشتی که درپرتال اطلاع رسانی خود منتشر کرد، به پست اینستاگرامی علی محمد بزرگواری نماینده سابقکهگیلویه واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا نیوز، روز گذشته بزرگواری با گذاشتن عکسی در اینستاگرامش، لقب معلوم الحالی را به دو نفر از حاضرین در عکس(تاجگردون، زارعی، جعفرزاده) نسبت داده بود.
تاجگردون طی یادداشتی نوشت:
به نام خدا
بسیجی لبخند بزن؛
من وقتی برادرم شهید شد لبخند زدم... وقتی دوستم در بغلم تکه‌تکه شد لبخند زدم... وقتی آتش خمپاره بر سرم بود لبخند زدم...
از همان نوجوانیم معلوم‌الحال بودم تا به امروز. نمیدونم چی شد بعد از سال‌ها همان حالت واسم پیش اومد. الان که حدود بیش از سی سال از اون دوران میگذره و به قولی عاقل مردی شدیم، بازهم دیدم هنوز معلوم‌الحال هستم.
صحن علنی نشسته بودیم، خبر اومد فاصله ۳۰-۴۰ متری صحن درگیریه و داعش اومده داخل! اونایی که مجلس رو میشناسن میدونن هیچ حفاظی تا داخل صحن وجود نداره و از بالا و پایین میشه به صحن حمله کرد. خبر رفت بیرون و رسانه‌ها پوشش خبری دادند... مردم و موکلین نگران بودند و به ما پیام می‌دادن. مأموریت همه ماها این بود که صحن را عادی بگیریم و همه‌چیز عادی باشه. این یعنی معلوم‌الحالی... آخه داعش بیست قدمی و عادی...
نطق داشتیم؛ من نفر سوم بودم، نفر اول گفت اول شما صحبت کنید. آدم باید در این شرایط معلوم‌الحال باشه و نطق کنه و در خصوص یه چیزهای دیگه حرف بزنه. فعلاً که مأموریت ما این بود و اگه درب رو باز می‌کردن و اجازه خروج می‌دادن شاید مأموریت ما چیز دیگه ای می‌شد.
بیرون بعضی‌ها نگران بودند و شاید ترس. کنار  دو دوست عزیزم آقای جعفرزاده و حاج زارع نشسته بودیم. هر دو جانباز جنگ. یاد جنگ افتادیم. بهشون گفتم بیاین عکس بگیریم من بفرستم بیرون و خبرنگارها هم همینو گفتن. بهشون گفتم: بسیجی لبخند بزن؛ اونایی که اهل جنگ بودن میفهمن این یعنی چی. این لبخند امام بود در اون دوران و در این دوران نیز کلام رهبرمان است که می‌فرمایند این ترقه بازیه...
آره حاج‌آقا؛ ما معلوم‌الحالیم، شما ببخشید... ولی بدان، من لبخندم را فراموش نکردم و نمی‌کنم...

عکس اینستاگرامی بزرگواری:


در این رابطه:
روز گذشته یکی از تلخ ترین روزها برای ملت ایران بود.
به گزارش بویرنیوز، تلخ از این بابت که تعدای از هم وطنان خوب خود را در اثر اقدام وحشیانه عده ای تروریست کوردل را از دست دادیم و از سویی این اتفاق به خوبی نشان داد که ایران خود یکی از بزرگترین قربانیان حوادث تروریستی از ابتدای انقلاب بوده است.
سعی بر این است تا در این نوشتار کوتاه نگاهی به عملکرد وکیلی، تاجگردون و زارعی در مجلس داشته باشیم.
روز گذشته حادثه ناگهانی به وقوع پیوست و متاسفانه عملکرد نه چندان مطلوب صدا و سیما در جریان این واقعه و اخبار ضد و متناقض از ابعاد این موضوع موجب شد تا نگرانی های زیادی در بین مردم نسبت به وضعیت مجلس و نمایندگان وجود داشته باشد.
تقریبا اولین اظهار نظر از فضای مجلس را وکیلی طی توئیتی اطلاع رسانی کرد.

محمدعلی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس در پیامی توئیتی نوشت: برغم حضور تیراندازی تروریست ها، روند مجلس عادی ست و جلسه مطابق دستور ادامه دارد.
این پیام وکیلی آرامش را به جامعه بازگرداند و توانست بسیاری از التهاب ایجاد شده در جامعه را فروبنشاند.
پس از این، غلامرضا تاجگردون با انتشار عکسی در اینستا وضعیت خود و همکارانش در مجلس را همزمان با اقدامات تروریسیتی نشان داد.
انتشار این تصویر موجب برخی انتقادات شد که لازم است چند نکته را قبل از پیشداوری بیان نمود.

۱ – همان گونه که اشاره شد عدم اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما از حادثه موجبات نگرانی را برای مردم به وجود آورد و موجی از پیام و تماس را برای نمایندگان ایجاد نمود و نمایندگان تلاش کردند تا به اشکال مختلف نشان دهند فضای مجلس عادی است و جایی برای نگرانی نیست.
۲- به طور کلی هدف اقدامات تروریستی ایجاد رعب و وحشت در مردم و از بین بردن حس امنیت است، خنده تاجگردون را باید در همان لحظه گرفتن عکس و انتشار آن تحلیل کرد نه چند ساعت پس از واقعه، و گرفتن و انتشار این گونه تصاویر صرفا پوزخند به کسانی است که امنیت و آرامش ملت را نشانه گرفته اند.
۳ –  از سوی دیگر انتشار پیامک های تاجگردون و یادداشت عباس هاشمی مسئول دفتر نماینده اهواز که در این واقعه در اتاقی محبوس شده بود گواه حال درونی تاجگردون و سایر نمایندگان است.
بخشی از یادداشت عباس هاشمی مسئول دفتر کاظمی نماینده اهواز که در اختیار بویرنیوز قرار گرفته قابل توجه است:
“”حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل ( ره ) به یکباره همه جهان را در بهت و حیرت فرو برد چرا که ایران همواره از نقاط امن جهانی و منطقه ای و همچنین قطب تروریسم ستیزی دنیا بوده است . جدای از اینکه باید از این دست حوادث درسهای لازم را بگیریم و دستگاههای مربوطه ، آن را مورد بررسی همه جانبه قرار دهند می بایست به نوبه خود چند تشکر و سپاس را بجا بیاورم . در آن ساعات بحرانی که در دفتر واقع در طبقه چهارم دفاتر کار نمایندگان محبوس شده بودیم و هیچ راه گریزی جز توکل به خداوند منان و توسل به ائمه معصومین ( ع ) پیش روی نداشتیم تماسها و پیامکهای مردم شریف از جای جای ایران اسلامی بالاخص استانهای کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان ما را در این را استوارتر گرداند و دلمان را آرامش مضاعفی می بخشید هرچند بدلیل مسائل امنیتی شرایط پاسخ به تماسهای عزیزان را نداشتیم چرا که داعشیان ، این وحوش قرن حاضر در پشت درب اتاقهای ما به وحشیگری خود میپرداختند . تماسها و پیامکهای مداوم و دلگرم کننده دکتر تاجگردون ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه و جناب دکتر وکیلی عضو محترم هیئت رئیسه مجلس و دل نگرانی های دکتر کاظم نسب نماینده محترم اهواز که خود نیز در بطن حادثه قرار گرفته بودند و همچنین دعاهای خیر همه مردم عزیز را هیچگاه فراموش نمیکنیم””
نماینده بویراحمد نیز تلاش کرد به تماس خبرنگاران پاسخ دهد و فضای مجلس را تشریح کند.
غلام محمد زارعی به خبرنگاران گفت: هم اکنون مجلس شورای اسلامی در محاصره نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.
وی افزود: سه تروریست های دیگر در طبقه چهارم مجلس شورای اسلامی در محاصره نیروهای امنیتی و پلیس هستند و تیراندازی ادامه دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به روال عادی خود کار رسیدگی به مصوبات روزانه را انجام می دهد و نمایندگان در سلامت کامل هستند.
 
انتهای خبر؛ آرش کنارکوهی
نام شما

آدرس ايميل شما

عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری ### ایرادشو نگیرید
طاها
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ###.کبنا بزارش اگه راست میگی
سید
Iran, Islamic Republic of
چرا عاقل کند کاری که..........
ياس
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم اگر زره ای اخم در صورت شما بوددر ان روز همین افراد و أمثال بزرگوراری چه حرف ها که نمیزدند
چون که این افراد ذهنشون و فکرشون دنبال خودنمای وعوام فریبی است
جوان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا یه کم زیادروی کردید در این ا وضاع
جواد
Iran, Islamic Republic of
ایناهمه توجیه هست, توجیه ,به این میگن توجیه
ﻧﻔﺘﻰ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج آقا بزرگواری ،
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون بهترین نماینده تمام ادوار تاریخ مجلس شورای اسلامی استان ماست.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون تمام مردم ایران آرزوی داشتن ایشان را دارند.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون با بیشترین ارا رکورد دار ایران است.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون در شرایط سخت تحریم ها و بی پولی کشور مسئولیت بودجه مملکت را بعهده گرفت.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون محبوب مردم و استان محروم ماست.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون نخبه اقتصادی است و کارشناسی حرفه ای.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون تکرار ناشدنی است.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون سالم است و دنبال منافع شخصی و مادیاتی نیست.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون جانباز، برادر شهید و بسیجی است.
دکتر تاجگردون معلوم الحال است چون مورد تایید نظام و ولایت مدار است.


حال قضاوت کنید بخاطر انتشار عکسی که مردم را از نگرانی خارج کرد آیا به اشتباه خود پی میبرید؟
آیا شمابعنوان یک مسلمان شهامت عذرخواهی از گفته خود را دارید؟
باوي
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا عجب جوابی حاج اقا خجالت بکش
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ذهن خودتو درگیر این چیزا نکن مردم بیشتر از اینها میفهمند مرسی که هستی
پشه كان
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری ار جبهه فقط چماقشو یاد گرفت. تاج گردون بصیرت را هم یاد گرفت
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون فرزند مکتب امام است
انسانیت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ضمن قبولی طاعات وعبا دات شما وهمه ایران دوستان

خوب میدانیم هیچ کسی اسطوره نمیشود مگر با صداقت وانسانیت
که این دو از صفات بارز شماست
سید بزرگوار جناب آقای بزرگواری مثل همیشه باید برای ابراز حضور یه سازی بزنه
شما به دل نگیرید
-
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری همیشه حالی به حالی بوده زیادازش ایرادنگیرید
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اولا حادثه تروریستی را ب شدت محکوم میکنیم و خشونت را در هیچ جای دنیا با عقل و منطق و دین سازگار نمیدانیم دوم چهره دکتر تاجگردون تا وقتی من یاد دارم همیشه متبسم بوده که از سیره اولیا خدا خوشرویی هست سوما این عکس قبل از شهادت عزیزان در حرم مطهر امام (ره ) و بهارستان بوده سوم والله هم شما خوب میدانید هم تمام مردم میدانند این پیراهن عثمان هست برا انتقام از ۲۹ اردیبهشت که میخواهند از دکتر تاجگردون انتقام شکست سنگین را بگیرند ( موحد ؛بزرگواری؛عدل هاشمی؛هدایت خواه؛جعفری ؛سید قدرت حسینی؛ سردار خورشیدی ؛حیاتعلی فولادی یک طرف حاج غلام تاجگردون یک طرف خدایی حقیقت تلخ و شکست بدی بود )معلومه ب خنده دکتر گیر میدهند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری اگر خیلی واقعا از حادثه تروریستی ناراحتی و ب خاطر شهدای این حادثه غمناک هستی چرا ب صدا و سیمای میلی گیر نمیدی که خندوانه بدون تغییر و در ساعت مقرر اجرا شد !!!!
چرا به شبکه خبر گیر نمیدی که تمام دنیا حادثه را ب ثانیه ب ثانیه گزارش میکردند شبکه خبر برنامه عادی خودش را ادامه داد !!!! آقای بزرگواری خودت خوب میدونی چرا ناراحتی و از کجا دلخوری عزیزم با مردم باش ضرر نمیکنی وقتی مرحوم هاشمی ب خیل مردم ایران پیوست ؛وقتی ناطق نوری عاقبت ب خیر شد؛وقتی لاریجانی ب واقعیت ها نزدیک شده وقتی باهنر متوجه شده که باید به مردم باشد وقتی بهروز نعمتی و کاظم جلالی واقعیت های امروز جامعه را متوجه شدند خوب حاج آقای عزیز شما هم به آغوش گرم ملت باز گرد چون امام فرمود میزان رای ملت هست خوب تو میزان نیستی ب خنده دکتر ما گیر میدی !!!!؟؟،؟
Iran, Islamic Republic of
مرد مجلس فقط یکنفر
نماینده فیروزآبادکه روی تروریستهاکلت کشید,
ازخودش سلفی هم نگرفت ,اسم نماینده هم نمیدانم چه بود
واقع گرا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اگر تروریستا میومدن تو صحن مجلس بازم لبخند میزدین
علی
Iran, Islamic Republic of
این فیلمهاردرنیاورید , ازدست دادن هرعزیزی تاثردارد , واین باعث انگیزه مقابله با دشمن میشود . کسی بالای سر برادرازدست رفته اش ذوق نمیکند , البته برای ورودش به بهشت مسرورخواهدبود ولی خوشحالی نمیکند, مسرور بودن بااشک هم میتواندباشد
ای خدا
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی یکبارهم حاج آقا بزرگواری عین حقیقت را گفتند . مردم استان اکثراایثارگرند, شهیدداده اند, بااین توصیفهای خنده بر لب درکنار برادرشهید معنایی ندارد.
باید خشم بر بعثیون گرفته بر قلب دشمن وارد می شدید
مثل نماینده مرد میدان , نماینده فیروزآباد
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
انهایی که در این شرایط نسبت به تاجگردون خرده می گیرند منافق هستند بزرگان دین ما در لحظه جان دادن فرزندشان لبخند می زدند .لبخند که ایراد ندارد حاج اقا تاجگردون مرد عمل است واین رادر زمان جنگ انجام داد ونیاز به امتحان ندارد انهایی که ایراد میگیرند مشکل دارند ومریض هستند وباید درمان شوند .
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام براستی اگه دکتر تاجگردون اون عکس به بیرون نمیداد خیلی از موکلین غش میکردند اون عکس معنا داشت یعنی ما زنده ایم وسالم آرامش خود را حفظ کنید ونگران.ما.نباشید درگاه رمضان در داخل خود شک کمان را و ندهید وتفسیر به روی نکنید از پر کار کور نسازید درود
م ب
Iran, Islamic Republic of
سلام براستی اگه دکتر تاجگردون اون عکس به بیرون نمیداد خیلی از موکلین غش میکردند اون عکس معنا داشت یعنی ما زنده ایم وسالم آرامش خود را حفظ کنید ونگران.ما.نباشید درگاه رمضان در داخل خود شک کمان را و ندهید وتفسیر به روی نکنید از پر کار کور نسازید درود
قربانخان
Iran, Islamic Republic of
سلام براستی اگه دکتر تاجگردون اون عکس به بیرون نمیداد خیلی از موکلین غش میکردند اون عکس معنا داشت یعنی ما زنده ایم وسالم آرامش خود را حفظ کنید ونگران.ما.نباشید درگاه رمضان در داخل خود شک کمان را و ندهید وتفسیر به روی نکنید از پر کار کور نسازید درود
کهگیلویه ای درگچساران
Iran, Islamic Republic of
اگردکتر تاجگردون دراین لحظه اخم میکرد ویا دست غم به زانو میگرفت ویاسرش راپایین میگرفت وحتی اگر یه دونه انگشتش رابه دندان میگرفت اونوقت این کوته فکران وتنگ نظران بی انصاف نمیگفتید آقاراباش دوتا ترقه تو مجلس منفجر شد روحیه اش راازدست داد وچقدر ترسویه تاجگردون گرگ بارون دیده است دلش روشن ایمان قوی جسور زرنگ بااراده وشجاع میباشد اگر جنگ جهانی رخ دهد به وظیفه شرعی اش عمل میکند ولبخند شیرین ذاتی خدادادیش رافراموش نمیکند .خسته نباشی مرد باتریکاب زدنت چوبی که لای چرخت میگذارند خورد کن...... همسنگر جبهه وجنگ باشما همراه وهمفکر کنونی ات پاسدار جانباز ی ازایل بزرگ طیبی ساکن گچساران .
عشایر
Iran, Islamic Republic of
پس چرا رهبرمان خندید و فرمود این ترقه بازی است حتما بزرگواری از رهبر مقامش بالاتره
علی
الحق که بزرگواری راست میگه متن‌ها بزرگواری که تمام سایتهای داخلی و خارجی از این حرکت تاجگردون خرده گرفتن
نقی
Iran, Islamic Republic of
این حاج اقای شکاک به همه چیز است .تنها عامل این رکات بی تقوایی درون است .
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری هشت سال کهگیلویه به عقب انداختی حالا ابروی استان با چوب وچماق وخبر نگار انگلیسی بردی تاج گردون کوچک نمی شود شمای که اگر مامور یاز دست کسی پول می گرفت پدر صاحب درماوردی هشت سال غارت و پولهایبا اورده رحیمی وتقسیم بین نمایندگان بس نیست چه روی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری شما باید از مردم معذرت خواهی می کردید خودت بهتر می دانی
همشهری۴۹۶
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم بیرون از محل امنی که شما در اون بودین در حال کشته شدن بودن خندیدن و پست اینستاگرامی هیچ توجیهی نمیتونه داشته باشه بجز بی تفاوتی نسبت به جان مردم.
مخالف دولت
Iran, Islamic Republic of
کسی که قبل از انتخابات همنوای دولت اصلاحات سپاه و بسیج رو مورد حجمه قرار میداد اصلا بعید نیست شهادتشون براش مهم باشه... اصل خودم باشم دیگران به من چه.... وای بر شما
دوست
Iran, Islamic Republic of
درود برتو بسیجی کارتون بیست شادی روح شهدا وشفای عاجل مجروحین این حادثه همگی سه صلوات مهدی پسند بفرستید
دوست
Iran, Islamic Republic of
درود برتو بسیجی کارتون بیست شادی روح شهدا وشفای عاجل مجروحین این حادثه همگی سه صلوات مهدی پسند بفرستید
گچساران اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
همه موضوعات را می شود در این مملکت ماست مالی کرد
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون پست اینستاگرامتون رو عوض کردید وجاش پرچم گذاشتید، این یعنی خودتون میدونید کارتون اشتباه بود.اما خندتون رو بزارید زمانی ک هموطناتون توخاک خون غلت نخورده باشند...برای یک نماینده زیبنده نبود و من ازهموطنان وهمشهریانم عذر میخوام
باشتی
Iran, Islamic Republic of
حرف حاج اقا بنظرم درسته.تواین وضعیت وسلفی گرفتن منو یاد عباس جدیدی می ندازه. واین کار اقای تاجگردون داره انگشت نما برای ماها می شه.ای کاش این کار ناپسند رو از نماینده شهرمان نمی دیدیم
گشین
Iran, Islamic Republic of
چقدر خجالت کشیدم و دیدم تواین موقعیت اقتی تاجگردون داره باخنده سلفی میگیره ک بعدشم خودشون فهمیدن و اون عکس رو پاک کردند. کاش به جای عکس گرفتن .یا حرف محکمی درمورد شهیدان مدافع حرم یا فک جوانان بیکار شهرتون بودید..
شرافت
B بزرگوار کی باشه نظر بده بنده خدا زمانی که نماینده اشتباهی ملت بود مردم جوک مردم شده بود وای به حال امروز ش که یک فرد معمولی است شما اگر خوب عمل میکردی مطمئن باش یه پستی به شما مثل بقیه تعارف می شد حاج آقا
گلدیس
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب دکترفکرکنم تمامی ملت ایران مغزمتفکرشخصیت انسانی چون شماررامیشناسن. بنطربنده وخلیا بهترین کاروباانتشارعکستان انجام دادیم چون من بشخصه بادیدن عکس هم استانیام مخصوصاشماآرامش گرفتم.وخدایی جناب بزرگواری عذرمیخوام شماچماقتان رابه مجلس تحویل میدادین تاجلوی داعش رامیگرفتن.چرابااین حرفاخودتون رابدنام میکنید.اگه شمااونجابودین وتواون شرایط چکارمیکردین؟؟؟
حسن
با سلام فرمایش سید بزرگوار جنباز و برادر شهید کاملا درست و منطقی هست تاج باید از مردم داغدیده عذرخواهی کند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن این سایت ها همه طرفدار اصلاح طلب ها هستند و از اونا طرفداری میکنن...من خودم یه اصلاح طلب هستم ولی کار آقای تاجگردون رو تأیید نمیکنم چرا که اون عکس میتونست به همراه یه نوشته دشمن سوز یا یه نوشته ای که نشون دهنده ی بی اهمیتی تروریست ها پشت در صحن باشه همراه باشه نه با لبخند ملیح...لبخند در اون شرایط خونریزی به صلاح نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاج گردون حرکت شما شایسته نبود البته این حرکتها لز شما بعید نیست حالای میخوای خودت و طرفدارات برات توجیه بیارن
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
کارت درسته

از جماق های قدیمی ایراد نگیرید
اصلاح طلب
جناب بزرگواری همه ما معلوم الحالیم همه آنهایی که در سن ۱۳ سالگی در مقابل شرق و غرب ایستادگی کردیم امروز هم داعش که سهله دنیا هم در مقابل کشور عزیزمان متحد شوند باز با این معلوم الحالی خواهیم ایستاد زخم زبان شما ها را تحمل خواهیم کرد چون هدف و آرمان داریم
آرو
Iran, Islamic Republic of
به عنوان کسی که سالها فرماندهی جنگ نامنظم ویاچریکی رابه عهده داشتم ازین روحیه وارسال عکس لذت بردم اسکندرفرامرزی
دهدشتی مقیم گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آ سید علی محمد دیگر بس است ؛بس است این همه بی حرمتی به خود وهمه مردم شریف کهگیلویه بزرگ وتمامی مردم استانمون .به خدا هر چقدر ساکت و بدون افاضه بنشینی حرمت نگه میداری که هم به نفع خود هست هم آبروی کهگیلویه .....آخه برادر جان شما ملبس به لباسی هستی که پیغمبر...ص...پوشیده حرمت خود نگه نمیداری حرمت لباست را نگه دار !! آخه مردم ما خیلی نجیب وشریف هستند که بی احترامی نمی کنند ولی گفته باشم حرمت هر امامزاده ای به متولیش هست !!حرمت نگهدار تا حرمتها شکسته نشوند !! آخه عزیز دلم تقی به توقی خورد وشدی هشت سال فلاکت بار نماینده مردمی که محرومیت را با شرافت وبزرگ منشی تحمل کردند و دم بر نیاوردند وهمه اینها گذشت .......ولی از هر چیز که بگذریم تاجگردون اگر به مذاق شما وامثال شما خوش نمی آید کارنامه اش مشخص است هم برای حوزه انتخابیه اش هم برای استان وهم در سطح کلان جای هیچ گونه خرده ای نیست حداقل از طرف شما چون منتقد باید اجل وبالاتر و والاتر از نقد شونده باشد که شما در این مقام نیستید عملکرد تاجگردون در این چندسال نشان از توانمندی دلسوزی و ایمان واعتقاد ایشان به نظام وخدمتگذاری به مردم محروم منطقه بخصوص حوزه انتخابیه اش هست حدود چهل سال از انقلاب میگذرد گچسارانی که این مقدار..... نفت وگاز.....تولیدی کشور را در اختیار داشت آیا شایسته اینگونه راه ارتباطی بود که تاکنون وجود داشت !!؟ اعتقاد این حقیر این است که فقط وفقط همین یک قلم راه ارتباطی که از هر طرف شهرستان گچساران را به نحو احسن مرتبط ساخته برای کارنامه کاری آقای تاجگردون کفایت میکند نه برای چهار سال بلکه برای بیشتر از ۲۰ سال و پنج دوره نمایندگی که اگر با دیده شما وانصاف شماها بنگریم ودیگر فعالیتها وتغییرات وتسهیلات را نادیده بنگریم باز هم ایشان با کارنامه ای با معدل بالا مورد قبول عام وخاص می باشد وبهتر است مصداق بارز این بیت سعدی نباشید. ظالمی را خفته دیدم نیم روز

گفتم این فتنه است خوابش برده به

وآنکه خوابش بهتر از بیداری است

آن چنان بد زندگانی مرده به
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر بسیجی کسی نیست که از این بادها بلرزد خدا جواب انها را خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
دیگه نمیخاد از اسم شهدای عزیز سواستفاده کنی
سادات محله
United States
بزرگواری روزی حال واحوالش برای همه بخصوص سادات مشخص شد که حرف از چماق لری و برتریت این لرو آن لرزدواقعا بیادآوری دوباره صحبتای اون موقع بزرگواری بدجوری باعث شرمساری وخجالت ما سادات میشه بازهم دوباره خودشو سوژه کرد البته آقای تاجگردون نباید توجهی به حرفاش بکنه یعنی جوابش رانمی داد خیلی بهتربود !!!!
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اقا به بزرگواری خودتون بزرگواری ما رو ببخشید .چه کنیم که ای درد ۸ سال سر دلمو بی نه ول ایکنه نه تر ابرو ایگرده .من حونه نشستیه گوشی من دستش فقط اینویسه هر چه ایا من کللش اینویسه
چماق
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری در این زمان شما باید اتحاد و همدلی ایجاد کنید نه بهانه بنی اسراییلی وخلاف فرمایش زیبای مقام معظم رهبری که این حادثه را یک ترقه بازی بیش ندانستند
و به بیانی میتوان گفت افراد کار دیده و سختی کشیده ای همچون جناب دکتر تاجگردون هم به خاطر حفظ روحیه واینکه هر ترقه بازی خنده دار هم هست .جو آرامی ایجاد کرد و این صحنه را مدیریت کردند .
دکتر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر تاجگردون جواب دادن به چنین اظهار نظرهای سخیفی در شان و جایگاه شما نیست .تو جامعه ما هرکس که قدم مثبت و مفیدی برای مردم برمیداره مورد هجمه قرار میگیره
اکابرازچرام
Iran, Islamic Republic of
شهیدتاجگردون دوست وهمرزم برادرشهیدم عنایت اله بود در دفترچه خاطرات برادرم ماوقع شهادت احمدرضا تاجگردون به زیبایی شرح داده شده. حاج غلام نگران نباش از دیدامثال بزرگواری ۹۶ درصد مردم نجس ومعلوم الحال هستند شما ببخش و فراموش کن
گچسارن..
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون عزیز بدان ما کهگیلویه ایها بیشتر گچسارانی ها شما را دوست داریم و به نماینده ای چون شما افتخار میکنیم دوست داشتن مرز نمی شناسد بگذار اصولگرایان بویژه پایداریها برای خوشان چه چه بزنند و اخلاق را زیر پا بگذارند زیرا برای همیشه بازنده هستند ودیگه جایگاهی بین مردم ندارند و مجلس بعدی و ریاست جمهور بعدی برای همیشه از سیاست و تاریخ کشور محو خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز اصولگرا چرا میترسی نظر مردم را بزاری هنوز فکر میکنید مردم شماراقبول داند
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز اصولگرا چرا میترسی نظر مردم را بزاری هنوز فکر میکنید مردم شماراقبول داند
اعتدال زنده باد
Iran, Islamic Republic of
این یادداشت باهدف تخریب دکتر تاج گردون بوده است/ واقعا جای تاسف است اینگونه یادداشت ها
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
اقای بزرگواری نیازی به گفتن نیست مردم پای صحنه ثابت کردند تاجگردون معلوم الحال است شهادت چیزی نیست که بخاطرش گریه کرد دنبال بهانه ای حاج آقا کاش ما لیاقت شهادت رو داشتیم کاش توفیق خدمت و حضور در جنگ رو داشتیم
حاج آقا فرق شما در حال اکنون این است که حرفی دیگه نداری واسه گفتن اون از بی بصیرتی شما در مجلس و الان شما فقط یک مهره سوخته ای بیش نیستی
بزار آنهایی که لیاقت خدمت دارند خدمت کنند اکنون عدل هاشمی ثابت کرد میشود کار کرد میشود خدمت کرد تو صحن مجلس چماق علم کردن دردی از درد مردم استان بر نمیدارد موفق باشید به کارهای مربوط به طلبه گی خود برسید موفق تر خواهید شد
علی
Iran, Islamic Republic of
مجهول الحال بودن بده
اسلام کمایی
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری تو که تا دیروز نمیتونستی کامپیوتر روشن کنی جایی رسیدی که به چهره ملی انتقاد کنی برو خوش باش برادر برو
آریا
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم که دکتر از شهید شدن هم وطنان اطلاعی نداشت چون اوایل درگیری عکس گرفت این هم از روی سیاست بود که عکس گرفت ولی جناب بزرگواری که این چیزارو نمیدونه بنده خدا. من هم اگه یکی رو ببینم که ازم خیلی بیشتره بهش حسودی میکنم و در پی خراب کردنشم
کرمیان
Iran, Islamic Republic of
این لبخند فقط آتیش به جان داعش وداعشیها انداخته وقتی مرگ یک قدمیت باشدونماینده ای باخنده این ترقه بازی رابی اهمیت ومردم ایران راشجاع جلوه داده باید. تحسینش کرد نه برای حسادتی که به آن دارید بکوبیدش
واقع بين
Europe
کبنا متعلق به آقای تاجگردون است آیا؟
کو شرافت آفای شرافت
عباسی از استانداری
اقای تاجگردون به نظر بنده جنابعالی هم بدون پی دل به دریا زدی تو که بهتر میدانستی جماعتی منتظر تبسمت بودنند تا از ان پیراهن عثمان بسازند پس برادر چرا توجه به الام حاج اقا در حماسه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ ننمودی که ملت ایران یکبار دیگر ایشان را مستحق همان بینشش در برخورد با وزرا دانسته اند پس لازم است مواظب باشی که تبسمت بعضی ها را سکته ندهد که از دنیا ساقط شوند که اگر چنین شد معلوم نیست چه پرونده های برایت تشکیل دهند
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون اگر در کنار شهادت برادرت ودوستت خندیدی این موضوع مربوط به خودته وخانواده وخدای خودت ولی .......انروز در مکانی که حضور داشتی ودر زمان حادثه شما مربوط به خودت نیستی .....نیازی به گریه شما نیست اما چه می شد این فیگور را نمی گرفتی واین لبخند بی معنی را نمیزدی. دنیا به شهادت برادر شما یا بزرگواری که هم خانواده شهیده وهم واقعا رزمنده وجانبازیش ساختگی نیست کاری نداره اما همه نگاهها در دنیا انروز محلی را نشانه گرفته که شما باید حد وحدود خودت را حفظ میکردی وگریه اش را برای ملتی که تا سرحد جان برای امنیت شان پیش میروند برادر برای این لبخند قابی در دلمان وجود ندارد....
mlll
Iran, Islamic Republic of
معلوم الحال ش... درگفتارت تقوا رارعایت کن
نیازی
Iran, Islamic Republic of
فقط تو و برادرت تو جنگ بودید بقه تو خونه هاشون بودند
سیاوش دو ست کام ازدهدشت
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا باعرض سلام و تحیات الهی و قبولی طاعات وعبادات مردمان ایران زمین باتوجه به حس روانکاو ی ازجمله .. شدن این مرد استنباط میشه اینکه دکترهایی خندان و..م است ناشی ازقدرت درونگرا مثبت درهمه حال وبا الخاص درلباس سخت وددشوارنشان تسلط بر محیط و موضوع غالب میشود.
1256
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج لبخند زمان جنگ و لبخند حالا خیلی فرق کرده زمان جنگ لبخند برای شهادت بود وپشت پا زدن به هوای نفسانی ومادی بود ولی لبخند بعضی از نمایندگان حالا البته نه شما برای خرید رای مردم وپیمانکاری دوستان وفامیل های نزدیک آنها می باشد وشما هم چون مطمئن شدید با وجود شهیدانی مثل تیموری داعش وارد صحن علنی نشده خنده کردید
گچساران -دیل
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا یاد میاد که در ایام دوره انتخابی در پوسترهای انتخاباتی نوشته بودی که ارپی چی زن دوران جبهه.
و حاج بهرام تاجگردون در نطق سخنرانی خود در شهرستان گچساران به شما تذکر دادند که مجلس شورای اسلامی ار پی چی زن نمی خواهد مرد سیاست وعمل می خواهد.
حق
Iran, Islamic Republic of
حالا فهمیدم تهدید وجود دارد ؟فهمیدم جنگ دور از مرزها چقدر ارزشدارد؟ فهمیدم امنیت چقدر ارزش دارد ؟فهمیدم همچیز ژ ست وسیاست لبخند نیست ؟ خدایا مارا ببخش ،قدر نعمتهایت را بدانیم و سعی کنیم بیشتر مطیع رهبر ،سپاه بسیج شهدای مدافع حرم باشیم .التماس دعا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1