تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۲۵۴۶۰۰

تجمع معترضین به نتیجه انتخابات شوراها در چاروسا مقابل دفتر امام جمعه (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛

جمعی از مردم چاروسا امروز مقابل دفتر امام جمعه تجمع کردند.


به گزارش کبنا، جمعی از مردم و هواداران یکی از کاندیداهای شهر قلعه رئیسی با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به آنچه که در انتخابات شورای شهر اتفاق افتاده است تجمع و اعتراض کردند.

تجمع کنندگان این نامزد که در ابتدا نام ایشان به عنوان پیروز انتخابات معرفی شد ولی بعد از دو هفته و با بازشماری دوباره صندوق‌ها جای خود را به به یک نامزد دیگر می‌دهد خواستار احقاق حق خود شدند.

آنها با شعار رای مردم حق الناس است از امام جمعه چاروسا تقاضای حمایت کردند.

نتایج اولیه انتخابات شورای شهر قلعه رییسی در شمارش مجدد تغییر کرده است و علی فروغی جای خود را به بیت الله شهیدی نیک داده است.

امام جمعه قلعه رئیسی در این تجمع حضور پیدا کرد و خواستار پیگیری اعتراض کنندگان به صورت قانونی شد و اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان دادند در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و به آرمانها و ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

اسماعیل صلواتی خاطرنشان کرد: قانون فصل الخطاب است و اگر کسی نسبت به نتیجه انتخابات مشکل و اعتراضی دارد باید از طریق قانونی اقدام کند.

وی افزود: اگر بعد از انتخابات کسی نسبت به انتخابات تخلفی مشاهده یا اعتراضی دارد باید از طریق قانونی ورود کند نه اینکه بخواهد با زور و حمله وارد صحنه شود چرا که این به معنای واقعی بی قانونی است و حتما با کسی که چنین رفتاری داشته باشد برخورد قانونی می شود.

امام جمعه قلعه رئیسی به اتفاقات بخشداری چاروسا هم واکنش نشان داد و ادامه داد: هجوم به ساختمان بخشداری به دلیل اعتراض کار درستی نبود و امیدوارم شاهد چنین برخوردهای نباشیم.

صلواتی خواستار پیگیری قضائی و امنیتی اعتراضات حامیان این کاندیدا در چاروسا شد و گفت: امیدواریم دستگاه‌های امنیتی و قضایی هر چه سریع‌تر مشکل را به صورت قانونی پیگیری کنند و مساله را برطرف کنند.(فارس)







نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به... بگه دور قبل از هشتم اومدی پنجم تو یه شب
.ه کردند حق الناس نبود عزیزم کار خدا را...البته که خدا جای حق نشسته
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
اینه د مهلی بیکارن
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1