تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۲۵۴۵۲۹

گوهرگانی: وقت نگذاشتن کارمند دولت در وقت اداری تفاوتی با دزدی ندارد

۲
۰
کبنا ؛

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی کار مندی به اندازه ساعت مقرر اداری برای ارباب رجوع وقت نمی‌گذارد، کارش با دزدی تفاوتی ندارد و نباید در مقابل چنین کارمندی کوتاه آمد.


به گزارش کبنا، جعفر گوهرگانی امروز در جمع کارکنان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نظم و انضباط اداری را عنصری غیرقابل اغماض در سیستم مدیریتی خواند و اظهار کرد:  وقت یک کارمند در زمان اداری متعلق به مردم است و ما برای همین است که حقوق می گیریم.
رئیس سازمان جهاد کشاوزری کهکیلویه و بویراحمد افزود: در یک مجموعه اداری ۸۰۰ نفری ۱۰ تا کارمند پیدا می‌شوند که تعهدی در قبال مسئولیت و وظیفه خود ندارند و با سودجویی اعتبار و آبروی یک دستگاه اداری را زیرسوال می‌برد.
گوهرگانی نقش مدیران میانی در کنترل نیروهای زیردست خود را هم مهم دانست و ادامه داد که قانون برای برخورد با کارکنان بی‌مسئولیت دست ما را باز کرده است.
این مسئول تصریح کرد که کمیته‌ای ویژه برای رسیدگی به نظم و انضباط اداری در جهاد کشاورزی تشکیل خواهد شد.
در این نشست حجت الاسلام مصطفوی، جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی نیز با تسلیت رحلت امام خمینی (ره) به تبیین شخصیت این معمار کبیر پرداخت و احادیثی از اهمیت حق و حقوق مردم و بیت‌المال مطرح کرد.

 علیرضا رستگار، معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی این سازمان نیز گفت:  بخش‌نامه و دستورالعملی از ابتدای سال ۹۵ ابلاغ و اجرایی شده که حتی مرخصی ساعتی کارمندان از طریق سامانه و دستگاه نصب شده الکترونیکی انجام گیرد که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ ، مدیران هر واحد نیز درخواست همکاران خود را رصد می‌کنند و در صورت تأیید مرخصی تدابیر لازم برای انجام امورات مردم در غیاب آن کارمند باید صورت گیرد.
رستگار با بیان اینکه نباید ارباب رجوع در سازمان جهاد کشاورزی معطل شود ، افزود: با تشکیل کمیته‌ای مشکل از مدیران حراست، بازرسی، حوزه ریاست، مسئول حضور وغیاب و امور اداری ورود و خروج کارکنان بیش از گذشته کنترل و نظارت می‌شود.
در این نشست تصمیماتی از جمله نصب گیس کنترل عبور و مرور خودروها و استقرار دائمی نگهبان اتخاذ شد.


نام شما

آدرس ايميل شما

ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
اول خود راکنترل کنید بعد!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر گوهرگانی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1