تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۵۴۴۶۰

حضور دو کارشناس برجسته فوتبال در باشگاه نفت گچساران

۳
۰
کبنا ؛رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی از کارشناسان برجسته فوتبال و مدرسان فیفا در باشگاه نفت و گاز گچساران برای مشاوره در زمینه استعدادیابی خبر داد.
به گزارش کبنااسپورت، ابوالحسن غلامی امروز در جمع خبرنگاران گچساران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره استعدادیابی فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران و توجه ویژه به رده‌های پایه فوتبال از دو کارشناس و مدرس برجسته فوتبال دعوت شده تا پیش از آغاز جشنواره در خصوص راهکارهای تاثیرگذار برای بهره‌برداری موثرتر از این جشنواره با مربیان و مسئولان باشگاه جلساتی داشته باشند.
غلامی تصریح کرد: این دو کارشناس پس از دعوت باشگاه و همکاری هیأت فوتبال گچساران و استان، آمادگی خود را برای حضور در باشگاه نفت و گاز گچساران و ارائه راهکار برای رشد و توسعه فوتبال در این منطقه اعلام کرده‌اند.
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه زمان دقیقی برای حضور این دو کارشناس برجسته فوتبال تعیین نشده، بیان کرد:  پیرو درخواست این اساتید پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز جشنواره استعدادیابی فوتبال جلساتی با مربیان و مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران خواهند داشت.
وی افزود: در صورت موافقت هیأت فوتبال استان و شهرستان باشگاه نفت و گاز گچساران آمادگی آن را دارد تا میزبان سایر مربیان شهرستان و استان برای برگزاری یک دوره دانش افزایی در مدت حضور این اساتید در گچساران باشد.
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد بر اساس سیاست‌های شورای ورزش وزارت نفت اولویت ورزش در صنعت نفت به کارکنان اختصاص دارد و در کنار مسوولیت اجتماعی وظیفه باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه وزارت نفت بومی پروری و ایجاد روحیه نشاط در میان مردم مناطق محروم است.
این مسؤول در پایان از همه مسئولان ورزش استان و شهرستان درخواست کرد باشگاه نفت و گاز گچساران را با قدمتی ۵۰ ساله که همواره در خط مقدم ورزش استان و شهرستان درخشیده تنها نگذارند و در جهت حمایت از طرح‌های استعدادیابی همراه مجریان این طراح باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
اقای غلامی رییس ورزش قهرمانی چه صیغه ای پست من دراوردیه عزیزم اینهادردی رادوانمیکنه فقط سرورزش راشیره می مالیدوقتی بازیهای نوجوانان به پایان میرسه ونه تیم جوانان داریدنه رده امیدوجوداین بازیکنان چه دردی رادوامیکنه چون ازهیچکدام دررده بزرگسالان استفاده نمیشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای غلامی تیم های پایه برمیگرده به نونهالان چرا در رده نونهالان در لیگ برتر شرکت نمیکنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب غلامی عزیز بهتر کادر رده نونهالان افراد شاخص ومورد تایید چند مربی داخلی از شهرستان وسایرخدمتگزاران استانها انتخاب شوند وبا همینها قراردادهایی بلند ملت بسته شود آون موقع میشود پیش بینی کرد که در آینده فوتبال این شهرستان موفق خواهند بود تعداد ۳۰بازیکن رده نونهالان منتخب شوند وبا هم زیر نظر مربی اموزش های لازم داده شود آون موقع بعدش در رده نوجوانان سالهای بعد آ استفاده کن آون موقع متوجه خواهید شد اساس کار را محکم انتخاب کردید وخیم برای آینده قوی ومحکم بسته اید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1