تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۵۴۴۱۷

پیام تبریک شخصیت‌های کهگیلویه و بویراحمد به تاجگردون

۵
۰
کبنا ؛برخی از اشخاص و چهره‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه انتخاب مجدد غلامرضا تاجگردون را به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، متن‌های ارسالی به این پایگاه خبری به شرح زیر است؛
پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است.
جناب آقای دکتر تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
احتراما انتخاب مجدد حضرتعالی به عنوان ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان محترم که نشان از شایستگی ، تعهد ، تخصص ، تجربه ، دانایی و توانایی حضرتعالی در حوزه های مختلف اقتصادی و مدیریتی دارد را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دانشگاهیان استان صمیمانه تبریک عرض می نمایم . برای حضرتعالی و همه وکلای محترم مجلس شورای اسلامی آرزوی توفیق روزافزون در  انجام خدمات شایسته به ملت بزرگ ایران را دارم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام عظمای ولایت، همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
دکتر آمین محمودی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

 
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی به  انتخاب غلام رضا تاج گردون به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را که با رای قاطع اعضا کمیسیون صورت گرفت را تبریک گفت.
متن پیام «لهراسب باقری» به شرح زیر است:
برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر «غلامرضا تاج گردون»
نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت
خبر انتخاب مجدد حضرتعالی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم شورای اسلامی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان نشان از آینده درخشان و نیکو برای استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.
اکنون بخود می بالیم که حضرتعالی بعنوان برادری ارزشمند و از جنس خطه زاگرس، با انتخاب شایسته دیگر همکارانتان مسئولیت ریاست یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی را برعهده گرفته تا شاهد ترقی دوچندان کهگیلویه و بویراحمد در کشور باشیم.
یقین داریم که حضور با اقتدارتان در این مسوولیت بدلیل تجارب , تعهد و تخصص تان در این کمیسیون مایه شادکامی ملت ایران اسلامی خواهد بود .
تبریک خالصانه ما را ازدیار پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد پذیرا و همانند گذشته آرزوی سلامتی و توفیق از درگاره باریتعالی برای آن برادر بزرگوار آرزومندیم.
مهندس لهراسب باقری
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

ندا
Iran, Islamic Republic of
معمولا کسی خودشو مهندس یا دکتر خطاب نمیکند
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
چوپان
با سلام . ۲مورد همیشه فکر منو مشغول کرده :۱ - .. دلشون میخواد پیشوند دکتر براشون بکار برده بشه مگه القاب خودشون چشه ؟ اگر میخواستید دکتر صداتون بزنن چرا رفتین ..ه ؟ ۲ - اونایی که مدرک دکتری گرفتند همه جا پیشوند اسمشون دکتر مینویسند نمیدونم چرا ؟ اگر مرسومه که قبل از اسم درجه علمی قید بشه چرا بقیه افراد مانند مهندسین ،حقوقدانها ،کاسبان ، مدیران و....نمی نویسند . اگر افراد آگاه اطلاعاتی دارند تو همین سایت اطلاع رسانی کنند ممنون میشم .
عليزاده
Iran, Islamic Republic of
بهت تبریک میگم میر شکار باشت و باوی
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
سلام جای تبریک هم دارد انتخاب مجدد نماینده شهرمان مردم واقای نماینده یک ماه گذشته وزمان انتخابات ریاست جمهوری رافراموش نکنندچراچون دران مدت وزیران زیادی ازدولت تدبیروامیدبه دعوت اقای نماینده به شهرمان سفرکردندحال که انتخابات تمام شده بایدازاقای تاجگردون پرسیدوزیرانی که به شهرمان امدندچه مصوباتی برای شهرمان به تصویب رساندندویابرای اشتغال جوانان وعمران وابادی شهرمان چه دستوراتی صادرکردندمردم به وعدی خوددرروز۲۹اردیبهشت عمل کردند حا نوبت به وفابه عهداقایون درزمان انتخابات است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1