تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۲۵۴۴۱۰

نامه‌ای خطاب به هاشمی‌پور، تاجگردون و زارعی

۳
۰
کبنا ؛سعید رحمانی‌اصل
مطلب زیر را یکی از مخاطبان این پایگاه خبری ارسال کرده که عیناً از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
 
مجمع محترم نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام ؛
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرخیر و برکت و با آرزوی توفیق روزافزون و سربلندی برای تمامی خدمتگزاران صدیق در سرتاسر ایران عزیز ، حسب احساس تکلیفی که پس از آگاهی از یک موضوع حزن انگیز به وجود آمد این مرقومه را خدمتتان به رشته تحریر در آوردم.
در طی روزهای اخیر مطلبی در یکی از رسانه های محلی استان پیرامون شرایط تحصیلی چند نفر از فرزندان معصوم استان خودمان در شرایط فوق العاده سخت مطالعه نمودم که بی شک خاطر هر انسانی را آزرده می‌نماید.
آنگونه که از ظواهر امر پیداست این دانش آموزان برای ادامه تحصیل می بایست هر روز خود را به روستای انجو از توابع بخش مرکزی شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری برسانند و در حدفاصل این دو روستا رودخانه ای خروشان و مواج وجود دارد و به دلیل اینکه هیچ پلی وجود ندارد ناگزیر می بایست از وسیله ای به نام (جره) برای عبور و مرور استفاده نمایند و در میان آسمان و زمین معلق بمانند و با هزاران بیم و امید و با ترس از پاره شدن احتمالی طناب و سقوط در این رودخانه خروشان، رسیدن به آن سوی آب را بزرگترین و شیرین ترین لحظه خوب کودکانه و معصومانه زندگی خویش بدانند.
امیدوارم که پیش داوریهای رایج نسبت به این نامه را مدنظر قرار ندهید، چراکه بر این اعتقادم تصویر این کودکان مهر تاییدی بر محکومیت همه ما در پیشگاه خداوند متعال و مردم این دیار خواهد بود، زیرا با گذشت این همه سال از انقلاب اسلامی هنوز هم رنگ محرومیت بر چهره ما این چنین خودنمایی می‌کند.
بنابراین از شما عالیجنابان به عنوان مجمع نمایندگان استان عاجزانه تقاضامندم که با تحقیق و بررسی کامل موضوع و قبل از روی دادن هر اتفاق فاجعه آمیزی که می تواند تبدیل به لکه ننگی بر دامان همه ما شود نسبت به پیگیری و حل این مشکل اقدام فوری و لازم را به عمل آورید و نتیجه را نیز به مردم عزیز استان اطلاع دهید ، تا اگر بنا بر این باشد که ایمن سازی و حل مشکل موجود در پیچ و خم های اداری معطل و بلاتکلیف بماند از طریق سازمان های مردم نهاد و دوستان و علاقه مندان نسبت به بحث ایمن سازی اقدامات لازم را داوطلبانه انجام دهیم.
انتظار و امید است که این نامه از سوی مسوولان مربوطه پس از بررسی اصل موضوع در عمل پاسخ داده شود و گرنه ما تکلیف خویش را در این خصوص خوب می دانیم و آمادگی جهت عمل بدان را نیز داریم.
سعید رحمانی اصل
۱۷ /۳ /۹۶
نام شما

آدرس ايميل شما

ندا
Iran, Islamic Republic of
داداش کد گوش شنوا همین دردو روستای گاودانه دشمن زیاری هم داشت اگه رسانه های خارجی قطع انگشتان اهالی روستا و بخاطر عبور از جدا نمی داد. هیچ اقدامی نمیشود.
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
آقای سعید رحمانی
شما که می توانی خوب پیشنهاد بدهی که از سازمانهای مردم نهاد استفاده شود چرا خودتان از این سازمانهای مردم نهاد در جهت حل مشل اب روستای فتح استفاده نمی کنید؟
جواب به اصطلاح فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا میسوزید? گروهه ایی از مشکلات مردم باز بشه شما باید بسوزید?۱۲۵
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1