تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۲۵۴۳۷۶

گزینه‌های مربی‌گری تیم فوتبال نفت گچسارن برای فصل آینده

۱۰
۰
کبنا ؛۲ پرسپولیسی و یک استقلالی گزینه‌های مربی‌گری تیم فوتبال نفت گچسارن برای فصل آینده هستند.
با پایان یافتن لیگ دسته دوم کشور در حال حاضر بیشتر باشگاه‌ها در تعطیلات به سر می‌برند و در این میان مدیران باشگاه‌ها در حال رایزنی با مربیانی هستند که بتوانند هر چه سریعتر تیم خود را ببندند و آماده حضور برای شروع مسابقات شوند.
بر اساس این گزارش، در این بین نفت گچساران علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشت و باید اذعان کرد در جام حذفی پدیده کشور بود به دلایل مختلفی از صعود به لیگ یک بازماند.
شنیده‌ها حکایت از این دارد چندین مربی مطرح و کار بلد فوتبال کشور مدنظر مدیران نفت قرار گرفته‌اند که با توجه به نزدیکی فصل جدید باید دید کدام مربی بر روی نیمکت نفت گچساران خواهد نشست.
از سوی دیگر تیم نفتی مناطق نفت خیز جنوب، نفت و گاز گچساران است که در فصلی که گذشت با جذب بازیکنان کارنامه‌دار لیگ یک و لیگ برتری شروع خوبی داشت و توانست خیلی راحت به دور دوم رقابت‌های لیگ دو صعود کند ولی در حالی که به عنوان گزینه اصلی صعود به لیگ یک از آن نام برده می‌شد، مصدومیت بیش از ۶ مهره تاثیرگذار این تیم موجب شد تا داریوش یزدی و شاگردانش نتوانند به لیگ آزادگان راه یابند.
هر چند نفتی‌های گچساران نتوانستند امسال نیز صعود کنند ولی نمی‌توانیم به سادگی از درخشش نفت و گاز در سالی که گذشت عبور کنیم.
در روزهای آینده به علل عدم صعود نفت گچساران مفصل خواهیم پرداخت اما آن چیزی که از همه مهمتر است که چه کسی در فصل جدید روی نیمکت نفت گچساران به عنوان سرمربی خواهد نشست.
برخی منابع می‌گویند یکی از گزینه‌های جدی که برای هدایت نفت گچساران در نظر گرفته شده، علیرضا امامی‌فر است که پیش از این هدایت تیم‌هایی چون برق شیراز، پارسه تهران و خونه به خونه را بر عهده داشته و یک فصل هم به عنوان کمک مربی روی نیمکت پرسپولیس تهران نشسته است.
امامی‌فر دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی است و از فرزندان استان فارس است.
برخی نیز از فرشاد پیوس فوتبالیست نام آشنای فوتبال کشورمان نام می‌برند اسطوره گلزنی سرخپوشان نیز از جمله گزینه‌هایی است که از او به عنوان سرمربی آینده نفت گچساران یاد می‌شود.
از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد مدیران این تیم با مربی سابق خود داریوش یزدی که این روزها تحت عمل جراحی زانو نیز قرار گرفته است صحبت‌هایی داشته اند.
هر چند در نهایت این مدیران نفت هستند که باید تصمیم نهایی را بگیرند اما پیشنهاد می‌شود هر چه سریعتر تکلیف سرمربی نفت گچساران مشخص شود تا این مربی بتواند برای فصل جدید بازیکنان خود را انتخاب کند. (فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

فوتبالی
جمشید غدیری
هوادار نفت
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه همین داریوش یزدی هست. هم برادرش مدیرعامل تیم هست و پشتوانه خوبیست برای نفت گچساران و هم خود داریوش شناخت خوبی از تیم و تماشاگران و شهر گچساران بدست آورده. بنظر من امسال با یارگیری به موقع و شروع هرچه سریع تر تمرینات، میتواند نتیجه دلخواه هواداران را بگیرد. بشرطی که از آوردن بازیکنان مصدوم و از کار افتاده فصل قبل خوداری نماید.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
تاحبیبی وغلامی درامورورزش هستندف...دسته یک
هوادار
Iran, Islamic Republic of
امامی فر خیلی گزینه ی خوبیه چهارسال تیم نداره. تیم کوچشون هم نیاورده دسته بالاتر. یزدیم بیاد دوباره یه چهار میلیارد دیگه .کنه بره. نفت شده مدرسه ی مربیای بی تیم. غلامیو حبیبیم تو این فوتبال ..
هوادار
Iran, Islamic Republic of
و این آقای امامی فر چند هفته سرمربی برق بوده چند هفته پارسه چند هفته خونه به خونه به ماه نرسیده . الان اینترنت هست سرچ کنین . بروید کسیو بیارید لیگ دو کار کرده باشه . لیگ دو کلاس گذاشتن نداره بی رحمه. یزدی فکر کرد اومده بارسلون. بعدشم تیم سوم صعود کرد از دور اول نه با اقتدار. تحقیق کن مطلب بزن. اگر دقیقه ی نود سهیل گل نزده بود بالا هم نمیرفتیم.
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
حیف این همه هزینه که خرج این تیم میشه.مربی نیارید.بهتره این پول برای جوانان بیکار درجهت ایجاد زمینه ازدواج وشغل هزینه شود.ببین کی گفتم.حدتیم نفت دسته دوم نه بیشتر.
اسپری گچساران
Iran, Islamic Republic of
هربازیکن خوبی الزاما یه مربی خوب نمیشه مورینیو،فرگوسن،...بازیکن های خوبی نبودند ولی درعوض مربی های بزرگی شدن پس شما هم دنبال مربی خوب باشین تا یه اسم بزرگ و دهن پرکن یه بار هم شده تو عمرتون براساس تفکرو برنامه ریزی کار کنید نه از تعصب و هیجان
بچه ی گچساران
Iran, Islamic Republic of
یزدی گزینه خوبی هستت. تیم از لحاظ فنی خوب بود بدشانسی و مصدومیت وناداوری باعث شد که تین نیاید لیگ. اگر یزدی بمونه بهتر. یزدی مربی خوبیه بزارید ادامه بدهد یادتون باشه زمانی که نادریان تیم زو اورد لیگ یک ۲سال تک گچساران یود
علی
United Arab Emirates
یزدی درسشو پس داده یزدی بهترین گزینس
#
Iran, Islamic Republic of
یزدی بمونه مطمعن باشیدنتیجه میگیره.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1