تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۲۵۴۱۴۰

صحت انتخابات شورای ۹ شهر کهگیلویه و بویراحمد تأیید شد / متخلفین به مراجع قانونی معرفی می‌شوند

۸
۰
کبنا ؛دبیر هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صحت انتخابات شورای اسلامی نه شهر استان کهگیلویه  و بویراحمد تایید شد.
وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با کبنا با تسلیت رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی از دی‌ماه سال ۹۵ شروع به کار کرد که امروز (۱۵ خرداد ۹۶) پس از بحث و بررسی‌های فراوان و رسیدگی به شکایات متعدد و بازشماری بخشی از آرا در هشت شهر استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز اولین نتایج بررسی را اعلام می‌کنیم.
محمدی‌تبار در ادامه افزود: اولین نتایج بررسی صحت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به این شرح است که انتخابات هشت شهر مورد بازشماری قرار گرفت که ترکیب اعضای پنجمین دوره انتخابات پنج شهر استان تغییر کرد.
وی اضافه کرد: در این بازشماری‌ها، ترکیب اعضای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر؛ چرام، سوق، لنده، قلعه رئیسی و لیکک تغییر کرد.
محمدی تبار: بازشماری‌ها جلوی خیلی از بحران‌های سوء اعتماد و بحران‌های احتمالی امنیتی و اجتماعی  را گرفت و عقیم ساخت.
دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این بررسی‌ها با برخی از موارد تخلف مواجه شدیم که افراد متهم به تخلف طی چند روز آینده به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.
محمدی‌تبار تاکید کرد: تا این لحظه صحت انتخابات شهرهای پاتاوه، سی‌سخت، مادوان، گراب سفلی، مارگون، چیتاب، یاسوج، باشت و دوگنبدان پس از بررسی‌های لازم در هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تایید شدند.
وی ادامه داد: بررسی صحت انتخابات  در سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد که عمدتاً در حوزه کهگیلیه بزرگ می‌باشد در دست بررسی و در اولین فرصت نتیحه نهایی این بررسی‌ها به فرمانداران ابلاغ می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انتخاباتی که .. ش خوانده س. چرا .. به بعضی انتخابها ورود نمیکنند
گندمکار
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت...قابل توجه آقای دبیر انتخابات استان :برای دولت اعتدال و امید و نماینده انصافا زحمتکش شهرستان گچساران و باشت جای بسی تامل و تاسف دارد چرا هیچ ادواری اینگونه اتفاقات و..ی صورت نگرفته بود مگر غیر از این است که به دلیل عدم مدیرت افراد نالایق و.. باعث این اتفاقات میشود از نماینده محترم جای بسی گلایه و انتقاد است که افراد بی کفایت و نا کارامد و ناشی را از چرخه خدمت خارج چون این نوع مدیریت خدمت نیست بلکه .. است هر چند ما اطلاع و آگاهی داریم که میل و دیدگاه و رغبت جناب آقای تاجگردون بر گماشتن چنین افرادی نیست ولی سماجت و فشارهای منطقه ای باعث میشود ولی مدبر بودن و روحیه خدمت و عدالت و شجاعت در برداشتن مدیران ضعیف و ناکار آمد در وجود جنابعالی میباشد تا علاوه بر ازبین نرفتن حق الناسی و همچنین ضعف مدیران ناکار آمد و ناشی به پای دولت اعتدال و همچنین شخص جنابعالی که بی شک و خالصانه دنبال خدمت به دیارت هستی ثبت نشود.
داشجوی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت استان ک و ب
بینک کار
Iran, Islamic Republic of
ناگفته نماند هیچ حق الناسی بر روی زمین بی جواب از بین نمیرود
Iran, Islamic Republic of
وقتی درشهرلیکک از نصف صندوقها ۷۰۰۰رای باطله داشت.....‌‌‌‌..
Iran, Islamic Republic of
یاسوج خخخخخخخخخ
فاضلی
Iran, Islamic Republic of
اصلا وحید محمدی تبار در این..
لندن
Iran, Islamic Republic of
گشین باید تصمیم بگیرد این دیگه به بقیه ..د شهردار باید کاردان باشد این که شکی ندارد ولی باید مورد نظر گشین باشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1