تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۲۵۴۰۹۷

مراسم تکریم و معارفه فرمانده‌هان قدیم و جدید سپاه دنا چگونه گذشت؟(+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛


مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه پاسداران شهرستان دنا صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان ، فرماندار دنا و مسئولین شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران، بسیج و نظامی وانتظامی  در سالن اجتماعات شهید گودرز نجفی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این مراسم از سرهنگ حاج محمدی روایی تکریم و سرهنگ علی ستوده نیا به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان دنا معرفی گردید. در این مراسم سردار علی بو علی ضمن تشکر وقدردانی از فعالیت شبانه روزی سرهنگ محمد روایی گفت: بسپاه پاسداران با تلاش بی وقفه وبا تمام توان در خدمت  مردم ایران بوده و به مردم خدمات و برای کشور امنیت ارائه داده است.بو علی گفت:سپاه استان و شهرستان از زحمات سرهنگ تلاشگر و مردمیی چون حاج محمد روایی راضی بوده و نمره سپاه در شهرستان دنا مورد تایید است و امروز به پاس تمامی زحمات وی از ایشان تکریم می کنیم.
وی اظهار کرد: شاخصه انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و ارتباط بین نظام، مسئولان و مردم یکی از ویژگی های برجسته انقلاب است.
بوعلی گفت:فرمانده ای موفق است که توانسته باشد در جامعه،حیطه کاری خود و نزد مردم چهره کاری و عملکرد مثبتی را ارائه داده باشد و توانسته باشد خط و راه شهدای عزیزمان را به درستی برای ادامه انقلاب و مردم زنده نگه داشته باشد.وی گفت:اگر مردم در چهره شما فرمانده هان ارزش های انقلاب و راه شهدا را دیدند بدانید که موفق بوده اید در غیر این صورت باخته اید.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد به نقش سپاه در شکل گیری انقلاب اشاره کرد و گفت:دشمنان قسم خورده اسلام و شیعه همواره توانستند به چند کشور اسلامی نفوذ کنند و تا مرزهای ایران اسلامی هم آمدند اما این تدبیر مقام معظم رهبری و حضور سپاه در صحنه و مردم بود که اجازه ورود آنها را به داخل خاک ایران نداده و نخواهد داد.
سردار بوعلی به توصیه و سفارش حضرت امام (ره) برای تشکیل ارتشی ۲۰ میلیونی از مردم اشاره کرد و گفت:سپاه انقلاب اسلامی ایران توانست با قدرت نمایی در منطقه ابهت ایران را به نمایش بگذارد و با اهدای بهترین جوانان و فرمانده هان،از خاک این مملکت دفاع کند.
وی افزود:مقام معظم رهبری تاکید داشتند تا با سازماندهی جوانان انقلابی و حزب الهی گروه هایی تشکیل گردد تا مبلغ اسلام باشند و خاری در چشم دشمنان اسلام و ایران اسلامی.

بوعلی در پایان تاکید به حفظ ارزش های انقلاب داشت و گفت:مردم، ائمه جمعه،فرماندهان نظامی،پاسداران و مسئولین نظام بدانند وقتی نخواهند که این انقلاب و این ولایت و ارزشها،راه شهدا و آرمانهای انقلاب نباشد آنروز روز مرگ سپاه می باشد.وی گفت:آنهایی که می خواهند یا در تلاشند تا بر علیه نهاد سپاه اقدامی انجام بدهند و سپاه را ضعیف جلوه بدهندتنها سبب این می شوند که راه نفوذ برای دشمن باز گردد.
انتهای پیام/


نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام وآرزو ی موفقیت
سپاه به لطف حق بی الایش
حکمتیان
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز وارزشمندم جناب سرهنگ ستوده انتصاب به جا وشایسته جنابعالی را به فرماندهی سپاه سرفراز شهرستان دنا تبریک واز زحمات چندین ساله برادز عزیز ودلاورمان جناب سرهنگ روایی تقدیر وتشکر می نماییم از خداوند متعال برای هر دو عزیز سربلندی وسر افرازی وموفقیت ارزومندم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1