تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۲۵۳۷۹۰

ماجرای عزل مدیر میراث فرهنگی چرام؛ از واکنش بخشدار تا غیبت «قائدی» در جلسه تودیع (+تصاویر)

۱۳
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چرام امروز ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح بدون حضور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و فرماندار در چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، برخلاف دیگر آئین های تودیع و معارفه که از قبل به مدیر اطلاع می دادند این بار در چرام و چند روزی بعد از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری مراسم تودیع و معارفه بدون حضور «قائدی» مدیر قبلی میراث فرهنگی چرام و همچنین غیبت فرماندار و تعداد زیادی از مدیران شورای اداری چرام جلسه ای با حضور معاونین سازمان برای معرفی مدیر جدید میراث فرهنگی چرام برگزار شد.
در ابتدای این جلسه،قبادی معاون میراث فرهنگی و گردشگری اداره کل با اشاره به شرایط ویژه شهرستان چرام به لحاظ اقلیمی و گردشگرپذیری گفت:در حوزه گرمسیری که چرام است و باغ چشمه بلقیس و در سردسیری که منطقه طسوج و آبشارها و جاهای دینی به لحاظ گردشگرپذیر بودن در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات در نظام نشانه رشد و بالندگی است بیان کرد:تغییر و تحول یکی از لازمه های پیشرفت است و از مدیرقبلی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چرام که زحمات بسیاری کشیدند تشکر داریم .
وی افزود:مدیر جدید یعنی امیر عزیز با توجه به اینکه به لحاظ اداری حتما می بایست از نیروهای بدنه سازمان باشد دارای تجربه ۱۳سال کاری می باشند.که می بایست با مجموعه شورای اداری هماهنگی لازم را داشته و در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش نمایند.
بخشدار مرکزی چرام: زمان تغییر مدیر میراث فرهنگی مناسب نبود
در ادامه این جلسه بخشدار مرکزی چرام با گلایه از زمان نامناسب تغییر و تحول و عدم حضور مدیر قبلی میراث چرام در جلسه گفت:زمان تغییر و تحول را مناسب نمی دانم و اگر بحث بر تغییر بود و می خواستید نیرو را بردارید باید تکریم شود و اگر قائدی در جلسه نیامده می بایست نگرانی وی رفع می شد.
وی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی باید جلسه را طوری برنامه ریزی می کرد که یک مدیر بعد از سه سال در جلسه حضور می داشتند و با احترام تکریم می شدند.
افسردیر گفت: تغییر و تحولات در سیستم اداری طبیعی است ولی باید حرمت مدیر قبلی حفظ شود و نگرانی وی قبل از جلسه رفع می شد.
واکنش معاون مدیرکل میراث به سخنان بخشدار چرام
قبادی معاون مدیرکل میراث فرهنگی استان در واکنش به انتقادهای بخشدار مرکزی چرام گفت: اقدامات لازم را انجام دادیم ولی ایشان دقیقه ۹۰ جواب نداند ضمن اینکه تغییر وی سیاسی نبود.
معاون فرماندار چرام:با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم/ قائدی مدیری متعهد بود
در ادامه این نشست داریوش پاداش معاون فرمانداری چرام  که در غیاب فرماندار رئیس جلسه بودند با اشاره به ماه پر حادثه خرداد و تسلیت سالگرد  رحلت امام امت(ره)، گفت: حضور آقای قائدی در جلسه از نظر ما قابل فهم و قابل قبول است و ما هم دوست داشتیم وی در جلسه حضور می داشتند.
وی بیان کرد: مدیر قبلی می‌بایست با حضور در جلسه از عملکرد خودشان و دولت در میراث فرهنگی و گردشگری چرام دفاع می کردند هر چند ما این تغییرات را به فال نیک نیک می گیریم که با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم و ما در یک نظام پویا و فعال هستیم.
معاون فرماندار چرام با اشاره به جایگاه مهم میراث فرهنگی و گردشگری در دنیا گفت:میراث فرهنگی جای مانور زیادی دارد و در انتخابات ریاست جمهوری و مناظره ها دیدیم که یکی از محورهای اشتغالزایی ورود گردشگران به کشور بود.
وی با تقدیر از زحمات قائدی مدیر سابق میراث فرهنگی چرام گفت: قائدی فردی متعهد بودند که نسبت به کار پیگیر بودند و از زحمات ایشان در طول دوران مدیریتی وی تشکر می نمائیم.
معاون فرماندار چرام گفت:از مدیر جدید حمایت می کنیم و انتظار داریم که وی با حوزه فرمانداری و شورای اداری هماهنگ باشند.
فشارهای سیاسی برای عزل مدیر چرام را تکذیب کرد.
اما در ادامه این نشست علی اکبر پاک مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص اخبار رسانه ها در خصوص تغییر مدیر میراث فرهنگی چرام گفت: فشارهای سیاسی برای عزل وی را تکذیب می کنم.
وی بیان کرد: تغییرات یک روند عادی برای اهداف سازمان است و هیچگونه نگاه سیاسی در میراث فرهنگی استان وجود ندارد و سعی می شود از کارشناسان خود میراث استفاده شود.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، درپایان این نشست حکم مدیریت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چرام به امیر عزیزی اعطا شد.
 
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاردانی موزه داری و مدیر یه شهرستان؟!????
به به....عجب شایسته سالاری
چرامی اباد
Iran, Islamic Republic of
عزیزی مدیرجدید میراث فرهنگی چرام سیزده ساله که درشهرچرام سکونت دارند وداماد چرامی هاست
جناب یاری زاده چرافرافکنی میکنید
Romania
خدا وای .. نباید کسی که م...مدیر داشته باشه
جانبازان و جوانان دیل
Iran, Islamic Republic of
به فکر قیامت باشید انسافا باید باقر و قبادی برداشته شوند هر چه سریعتر انشاااه
احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جالبه که عین رئیس جمهورشون تو چشم ملت نگاه میکنن ر دروغ میگن،گفتن که این تغییر و تحول سیاسی نیست،پس چیه؟؟چرا تو یه روز هم مدیر چرام عوض شد هم مدیر باشت تو همین حوضه؟؟؟
مرد
Iran, Islamic Republic of
پیراهنتو درست کن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای .. نوبت خودت هم میرسه امیدوارم اون موقع هم بگی نظام باید پویا باشه.
از خدا بترسید ..
خیلی از افراد مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنن .انشالله همیشه ثابت قدم و راستگو باشید
جواب جانبازان و جوانان از دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن به این سواد و علم، سطح سواد جنابعالی از مقطع ابتدایی هم پایین تره،

آدم بی سواد که اظهار نظر نمیفرماید،، ( انسافا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ،)
شرافت
Iran, Islamic Republic of
انصافا متاسفم برا ی باقری که نیروی به این خوبی را بر داشته ویه کارگر خایمال را جای گزین مهندس قاعدی کرده .......واقعا متاسفم فقط سیاسی
ارواح
Iran, Islamic Republic of
چرام با وجود.. دیگه....نباید اول گزینش بشن بعد سیسی کار کنند ...واقعا متاسفم برای ........فقط قاعدی بهترین نیروی میراث فرهنگی ....حداقل از نیروی کار بلد مانند مهندس پارسه استفاده میکردنند .....
تصویر
Iran, Islamic Republic of
چرام با وجود عزیزی دیگه خراب شد....نباید اول گزینش بشن بعد سیسی کار کنند ...واقعا متاسفم برای باقری ........فقط قاعدی بهترین نیروی میراث فرهنگی ....حداقل از نیروی کار بلد مانند مهندس پارسه استفاده میکردنند .....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس قاعدی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
.. برای میراث فرهنگی.قاعدی جان درود به تو.شما انسان شایسته ای هستی.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1