تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۲۵۳۴۵۶

تشکیل شورای تأمین / ورود فرماندار بویراحمد به مسئله موسسه اعتباری آرمان؛ پیگیر حق سپرده گذاران هستیم

۳
۰
کبنا ؛

 سپرده گذاران نگران آقا و خانم اعلام کردند تا زمان رسیدگی توسط متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پیگیر مشکلات خود هستیم.


به گزارش کبنا، یکی از این سپرده گذاران به نام زریر ازراش گفت که پنج ماه قبل تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این مؤسسه سپرده گذاری کرده و امروز برای دریافت بخشی از آن به منظور برگزاری آیین عروسی فرزندم مراجعه کردم اما با درب های بسته مؤسسه مواجه شدم.
وی اظهار داشت: نام این مؤسسه تاکنون ۲ بار عوض شده و ابتدا از «فردوسی» به «آرمان» و سپس «توسعه» تغییر کرد و دفترچه حسابی که در دست سپرده گذاران وجود دارد نیز به نام «آرمان» بوده در حالی که تابلوی آن به نام «توسعه» است.
ازراش افزود که با پیگیری های تعدادی از سپرده گذاران مشخص شده که این مؤسسه ورشکست نشده و پول های مردم نیز در حساب هایشان موجود است اما به دلایلی از پرداخت به سپرده گذاران خودداری می کنند
وی بیان کرد که روی درب این مؤسسه نوشته تحت نظارت بانک مرکزی در حالی که اینگونه نیست و مردم نیز فریب سود بالای ۲۰ درصد این مؤسسه را خوردند.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: پیگیر حق و حقوق سپرده گذاران موسسات کاسپین و اعتباری توسعه(آرمان) هستیم تا حق سپرده گذاران استان ضایع نشود.


سید محمد کاظم نظری با اشاره به تجمع سپرده‌گذاران موسسه اعتباری توسعه (آرمان) در خیابان مطهری یاسوج گفت: طی جلسه‌ای با مسئولان استانی، درباره موسسات اعتباری توسعه(آرمان) در شورای تامین شهرستان صحبت های لازم انجام شده و مکاتباتی با تهران و شورای تامین استان صورت گرفته است.
وی افزود: مثل اینکه موسسه کاسپین مشکلاتی ندارد و دغدغه مردم و سپرده گذاران در رابطه با موسسه اعتباری توسعه(آرمان) است.
نظری بیان کرد: دغدغه سپرده گذاران در رابطه با موسسه اعتباری توسعه(آرمان) به شورای امنیت کشور اطلاع داده شده و منتظر تعیین تکلیف هستیم و هر تصمیمی که برای سایر استانها گرفته شده مشمول استان ما هم خواهد شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: شورای تامین استان و شهرستان در خصوص مشکلات سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه(آرمان) تشکیل شد و دنبال و پیگیر این مساله هستند.
صبح امروز سپرده‌گذاران موسسه اعتباری توسعه(آرمان) در خیابان مطهری یاسوج به دلیل مشکلات پیش آمده و نگرانی از تامین سرمایه و سپرده‌های خود تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

یک مرد مسن که از سپرده گذاران این موسسه بود گفت: ۲۰ روز پیش با مراجعه به این موسسه تقاضای دریافت سپرده خود و فرزندانم که ۲۰۰ میلیون تومان بود را کردم و رئیس موسسه گفت ما بدهکار سپرده شما هستیم. از مسئولان و متولیان امر استانی و کشوری انتظار داریم مشکلات ما را پیگیری کنند تا ما به حقمان برسیم.
یک جوان از سپرده گذاران این موسسه نیز بیان کرد: به ما اعلام کردند که این موسسه تحت نظارت بانک مرکزی است، حال سوال ما اینست اگر موسسه اعتباری توسعه(آرمان) غیرمجاز است چرا چندین سال فعالیت کرد و از سوی برخی رسانه‌ها تبلیغ می شد.
یک زن مسن که در جمع تجمع کنندگان جلوی این موسسه حضور داشت به خبرنگار ایسنا گفت: فرزندانم ۴۲ میلیون از حقوق کارگری خود را در این موسسه سپرده گذاری کردند هم اکنون هم این موسسه با این وضع مواجه شده و مسئولان باید پاسخگوی ما باشند.
یک جوان ۲۰ ساله همچنین تصریح کرد: بعد از چندین سال فعلیت این موسسه که جلوی دربش نوشته بودند تحت نظارت بانک مرکزی چرا مسئولی به مردم اطلاع نداد که این موسسه تحت نظارت بانک مرکزی نیست تا این اتفاق نیفتد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
... سه.خخخخ
مال باخته
Iran, Islamic Republic of
برو که رفتی ووووووووا .......... من او دلم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که سپردهاتون گیر بیاد و باعث و بانی این کار به درک برن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1