تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۲۵۳۲۹۷

واکنش قرارگاه دانشجویی به صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۸
۰
کبنا ؛

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندای گچساران به صحبت های خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.


عبدالله نادری لردجانی در واکنش به صحبت های موسی خادمی استاندار استان در خصوص سلامت مطلق انتخابات با انتشاری متنی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر خادمی
استاندار محترم کهگیلویه و بویر احمد
ضمن سلام و عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرت عالی و تمامی همکاران با توجه به گزارش اخیر شما در خصوص انتخابات لازم میدانم چند نکته ای را متذکر شوم.
بنا به فرموده شما انتخابات امسال سالم ترین انتخابات بوده است. کاش نسبت سنجشی خود از سلامت انتخابات را با دوره های قبل واضح تر بیان میفرمودید همانگونه که مستحضرید سالم بودن انتخابات مجموعه ای از اقدامات شامل صیانت از آراء مردم ، عدم دخالت عوامل اجرایی پای صندوق رأی، آرامش و امنیت فکری مردم هم از جهت شرکت و هم  اطمینان از سلامت مجریان انتخابات و خروجی مطمئن نتیجه بوده که واقعیات و مشاهدات چیزی غیر از اظهار نظر شماست.
در سخنانتان از وضعیت قرمز گفتید و آن را سبز تفسیر نمودید.
باید از وضعیت قرمز بیشتر سخن بگویید. تبیین چنین وضعیتی طبیعتا به ما کمک خواهد کرد تا همه اتفاق‌های ناگواری که در مدت انتخابات رقم خورد و خود شما در جریان مستقیم آن بودید را در دایره چنین وضعیتی بدانیم یا خیر.
شاید حصول نتیجه مطلوب شما و یا اطلاعتان از برخی اتفاقات باعث این اظهار نظر مطلق و زود هنگام شما شده است.نمیتوانم بپذیرم که شما از اتفاقات خاص روز انتخابات که همه میدانند بی اطلاعید:
اتفاقات مادوان، کلافگی مردم در صف های طولانی و تعلل در جمع آوری آرا، تغییر در ترکیب اعضای شورا در بامداد ۳۰ اردیبهشت در شهر یاسوج و باز شماری آرا و تغییرات محسوس در ترکیب شورا در چندین شهرستان و شهر در روزهای بعد و حتی ابطال شورای روستایی دور افتاده در لوداب توسط بخشدار که هر یک خود استعداد تبدیل شدن به بحران را داشت تنها گوشه ای ای از اتفاقاتی است که میتوانستند شما را قانع کنند که با صراحت این انتخابات را بهتر از همیشه ندانید.
آقای استاندار
لطفا در گزارشی که به آقای وزیر میدهید دلایل کاهش درصد مشارکت مردم استان را بازگو نمایید. مردمی که همیشه و در ادوار گذشته درصد مشارکت بالایی را ثبت کرده اند به چه دلایلی باید ناامیدانه به روند انتخابات نگاه کنند و منصرف از شرکت در انتخابات شوند. و برای اولین بار مشارکت مردم ما به نسبت متوسط کشوری رسیده است.
ما به اصل وجودی شورای نگهبان و سازوکارهای قانونی برای برگزاری انتخابات سالم و تایید کلی سالم بودن انتخابات در نظام اعتقاد راسخ و باور عملی داریم و برخود لازم میدانیم پایبندی به قانون را همیشه سرلوحه کارها قرار دهیم اما این حق را برای خود محفوظ میدانیم که از نظارت ضعیف ناظران و تاخیر در اخذ رای مردم در بسیاری از شعبات توسط مجریان و دخالت های گاه و بی گاه  در انتخابات سوال کنیم و پاسخ را مطالبه کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اقای قرارگاه دانشجویی اگرکمی فکرکنی بایدبدانی مشارکت مردم همینه واگربیشترشرکت میکردندقطعارای اقای روحانی بالای ۳۰میلیون بودواکردردوره هایی مشارکت به بالای نوددرصدمیرسیددلیلش این بودکه ..
صندوق میریختند
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
خدایادیگه منوبکش ه ..میشه نظرمیده
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
. قرارگاه مال زمان جنگه که شما هنوز به دنیا نیو مده بودید جنگ میدونی چیه جنگ یعنی گلوله توپ و تفنگ خمپاره ۱۲۰ و خاک و گرما و خون و تانک تا حالا تانک روشن دیدی ، تا الان رفیق تو بغلت تیر خورده ؟ آدم بی سر دیدی ؟ هیچکدام را ندیدی. ؛ پس تو ..؟؟؟؟
رزمنده دفاع مقدس
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مهم این است که با بی تدبیریمشارکت مردم کاهش پیدا کرد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود
کاملا درسته من ۵ساعت داخل صف بودم و ساعت ۱۲ شب در یاسوج یه گروه اعلام کردند برا شورا . ساغت ۲ صبخ وقتی قضیه بیخ پیداکرد دوباره اسامی دیگری اوردند بالا
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
این دیگر فاجعه است
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب گفتند مگه هر کس جبهه نرفت نمیتونه بفهمه جنگ چیه بسیجی کیه وتخلف انتخاباتی چیه
سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
ازسالم ترین انتخابات انتخابات۸۸بود اقای محترم لطفاکمی انصاف داشته باشید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1