تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۲۵۳۲۱۱

تجمع پرسنل بیمارستان امام سجاد(ع) مقابل استانداری؛ ۶ ماه مطالبات خود را دریافت نکردیم

۰
کبنا ؛

جمعی از پرستاران و پرسنل بخش سرپایی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج با تجمع در مقابل استانداری نسبت به عدم پرداخت مطالبات ۶ ماهه خود معترض شدند.


به گزارش کبنا، جمعی از پرستاران و پرسنل بخش سرپایی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج ظهر امروز با تجمع در مقابل استانداری نسبت به عدم پرداخت مطالبات ۶ ماهه خود معترض شدند.

یکی از این پرستاران به نمایندگی از دیگر افراد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ۶ ماه است که حقوق، بیمه و مزایای ما پرداخت نشده و وقتی به مسؤولان بیمارستان مراجعه می‌کنیم می‌گویند دانشگاه متولی است و دانشگاه علوم پزشکی عدم تعیین پیمانکار را دلیل پرداخت نشدن مطالبات ما عنوان کرده است.

وی تصریح کرد: ۶ ماه است که هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌ایم و در مضیقه هستیم، مسؤولان بیمارستان و دانشگاه فقط وعده توخالی می‌دهند و ما را پاس می‌دهند.

یکی دیگر از این افراد در ادامه بیان کرد: برخی از کارکنان این بخش از ۳ تا ۶ سال سابقه کار دارند اما وضعیت استخدام این افراد مشخص نیست و با وجود مشکلات موجود بیمارستان و دانشگاه از پرداخت حقوق و مزایایی ما خودداری می‌کند.

اما فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با حضور در جمع پرستاران و پرسنل بیمارستان امام سجاد(ع) از پیگیری جدی برای پرداخت مطالبات این افراد خبر داد و گفت: قول می‌دهم با جدیت از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان مطالبات پرسنل را پیگیری کنم.

نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1