تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۵۳۱۹۸

منتخبین شورای پنجم، رای مردم دهدشت به شما رفراندومی بزرگ در این شهر بود

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید ایمان تقوی
مردم دهدشت در انتخابات پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهرشان دست به کار بزرگی زدند و با حضور پرشور در پای صندوق های رای ، حماسه ای تاریخی را خلق کردند.
حماسه حضور مردم دهدشت در انتخابات شورای اسلامی شهر از آن جهت می تواند قابل دقت و تامل باشد که آنها هیچکدام از اعضای شورای فعلی را تایید نکردند.
بی شک رای عدم اعتماد مردم دهدشت به  اعضای دوره چهارم ، نکته ی مهمی است که می بایست اعضای جدید شورای شهر به آن دقت کرده و در راستای آن تصمیم گیری کنند.
منتخبین جدید شورای شهر دهدشت باید از خود بپرسند اگر مردم این شهر به مدیریت فعلی شهرداری و شورا راضی بودند پس چرا به ۷ عضو جدید رای دادند !؟ به راستی چرا هیچ یک  از اعضای شورای دوره چهارم از مردم رای اعتماد دوباره نگرفته اند !؟
سوال این پرسش ها بسیار شفاف است . مردم شهر دهدشت به تغییر رای داده اند و انتظار دارند منتخبین با تغییرات مثبت در ساختار شهرداری و شورا بتوانند خواسته ی آنها را فراهم آورند.
روزهای آینده  آزمونی بزرگ پیش روی منتخبین جدید مردم دهدشت در شورای اسلامی این شهر قرار دارد . این افراد که همگی از نخبگان حوزه های صنفی و کاری خود هستند می بایست پیام انتخابات را در دهدشت درک کنند و به آن پاسخ صحیح دهند.
یک تصمیم اشتباه می تواند آینده ی دوره پنجم شورا را دچار چالش کرده و در نهایت پس از چهار سال سرنوشتی مشابه دوره چهارم برای منتخبین مردم دهدشت در دوره پنجم نیز تکرار شود ولی در صورت تغییر مثبت و جاری کردن خون تازه در رگ‌های  شهرداری و چابک کردن این مجموعه که با نظارت دقیق امکان پذیر خواهد بود ،  می تواند ، افراد حاضر در پنجمین دوره شورای شهر دهدشت را به محبوب ترین افراد تاریخ این شهر  در شورا تبدیل نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید علی ساجدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ایمان و قلم زیبایشان.
به راستی که دغدغه های شما دغدغه های ما هم هست.درود بر شما که اینگونه حرفهای دل ما مردم ده شت را میزنید.
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1