تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۵۳۱۸۷

در دیدار رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و وابسته اتریش چه گفته شد؟

۰
کبنا ؛ 
وابسته بازرگانی سفارت اتریش در ایران گفت: هیئت های تجاری اتریشی را به کهگیلویه و بویراحمد خواهیم آورد.

به گزارش کبنا، یوهانا براینس برگر در جلسه دیدار با رئیس اتاق بازرگانی یاسوج که با هدف توسعه همکاری های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد و اتریش در تهران  انجام گرفت افزود: در دیدارهای b۲b  و مشترک تجار دو طرف می توانیم به نتایج خوبی در جهت همکاری های مشترک برسیم.
براینس برگر تصریح کرد: ما هم در سفارت مشتاق کشف ظرفیت ها و پتانسیل های استان های مختلف ایران در بخش های سرمایه گذاری و تجارت هستیم و در همین راستا نیز ارتباطات بسیار خوبی را با برخی از استانها برقرار کرده ایم.
براینس برگر تاکید کرد: در چند ماه اخیر نیز برای گسترش همکاری های مشترک با استانهای مختلف ایران به شش استان این کشور سفر کرده ایم  و از نزدیک ظرفیت های آنها را مشاهده و بررسی کرده ایم.
وابسته بازرگانی اتریش در ایران اظهار داشت: این نشست گام اول و شروع خوبی برای ارتباطات ما با استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
وی افزود:  برای گسترش همکاری های مشترک نیز علاقه مند هستیم از استان شما دیدار کنیم تا از نزدیک توانایی و استعداد های کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده کنیم.
براینس برگر  تاکید کرد:  اطلاعات شرکت ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین لیست پروژه های مهم این استان را که به ما معرفی کرده اید در اختیار هیئت ها و شرکت های اتریشی مشتاق به سرمایه گذاری در ایران قرار خواهیم داد.
براینس برگر عنوان کرد: امید است ارتباطات تجاری خوبی میان تجار و سرمایه گذاران اتریش با استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار شود و این نشست به نتایجی اثر گذار و مثبت در آینده ی نزدیک برسد.

کهگیلویه و بویراحمدظرفیت مناسبی برای تجارت بین ایران و اتریش دارد

  رئیس اتاق یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت مناسبی برای تجارت بین ایران و اتریش در حوزه گیاهان دارویی است.


جبار کیانی پور در دیدار با وابسته بازرگانی و بازاریابی سفارت اتریش در ایران که  با هدف توسعه همکاری های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد و اتریش در تهران برگزار شد افزود:به دلیل شرایط اقلیمی منحصر به فرد کهگیلویه و بویراحمد  و اینکه  دارای بیش از ۲۰۰۰ گونه گیاهی که  افزون از ۵۰۰ گونه آن دارویی است این استان می تواند فرصت بسیار خوبی برای تجارت بین دو کشور در خصوص گیاهان دارویی  باشد.
کیانی پور تصریح کرد: در این حوزه و محصولات ارگانیک و همچنین محصولات آرایشی بهداشتی با پایه ی گیاهان دارویی می توانیم ارتباط های تجاری خوبی داشته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه بعد از برجام شرایط جدیدی در کشور ما ایجاد شده است گفت :  ما در اتاق بازرگانی معتقدیم که باید دولت را در دیپلماسی خارجی کمک کنیم و این ارتباطات بخش خصوصی دو کشور است که می تواند شرایط ارتباطات خوب را در حوزه منافع مشترک ایجاد کند.
کیانی پور تاکید کرد: در سال ۹۴ شاهد حضور یک هیئت بزرگ اتریشی به سرپرستی رئیس جمهور این کشور در ایران بوده ایم و همچنین در سال ۹۵ نیز هیئتی به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی ایران در اتریش حضور یافتند که تفاهم نامه های بسیار خوبی در حوزه های مختلف تجاری و اقتصادی میان  دو کشور بخصوص در زمینه احیای پوشش های بیمه ای در حوزه صادرات رد و بدل شد.
کیانی پور با بیان اینکه ما در اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد معتقدیم در راستای این سندهای همکاری میتوان از فرصت های بوجود آمده استفاده کرد  و استان را در حوزه های اقتصادی به تجار و سرمایه گذاران اتریشی معرفی کنیم تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی بسیار زیبا با نعمت های خدادی فراوان است.
وی افزود: این استان که تنها یک درصد مساحت کشور را دارد  استانی قدرتمند و غنی است و  ۲۰ درصد نفت کشور، ۱۰ درصد آب کشور و ۹ درصد جنگل های کشور را دارد.
کیانی پور بیان داشت:  منابع طبیعی سرشار و همچنین اکوتوریسم و ژئوتوریسم فوق العاده زیبای استان ما موجب شده است که مرکز این استان یعنی شهر یاسوج را پایتخت طبیعت ایران نام گذاری کنند.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: به دلیل اقلیم چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد این استان محصولات خوبی در حوزه باغبانی و جالیزی نیز دارد و وجود تاکستان های فراوان و محصولات باغی و گلخانه ای و همچنین محصولات پایین دستی نفت و گاز در مناطق گرمسیری این استان از استعداد های خوب کهگیلویه و بویراحمد است.
کیانی پور ابراز داشت: تقاضای ما این است که هیئت های تجاری و اقتصادی که از اتریش به ایران می آیند تنها در پایتخت متمرکز نشوند و  ظرفیت های بقیه استانها را نیز از نزدیک ببینید.
وی افزود:  استان های ایران فرصت ها و ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و تجارت دارند.

نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1